AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Skrevet 5. februar 2024 Han visste alt om meg, så ingenting kom som en overraskelse. Etter masse tid sammen, mange dype, gode samtaler, turer hit og dit og masse annet fint, tok jeg rådet fra dere her inne, åpnet meg for ham og fortalte at jeg hadde blitt litt ekstra glad i han og at jeg ville ta steget videre. Han reagerte med sjokk og fullstendig stillhet. Vi satt i bilen hans da jeg sa det, og måten han reagerte på, gjorde at jeg hadde lyst til å rive opp døra og løpe. Han fikk etter hvert stotret at jeg hadde misforstått, jeg så på ham og fikk ikke sagt annet enn ‘Hæ? Alt dette? Alt dette som har skjedd de siste ukene, mente du ingenting med det?’ Han svarte ikke. Hva skjedde? Vi er voksne. 40 år. Han vet alt om meg, jeg vet det meste om han, men hva skjedde? Anonymkode: 45079...fc4 3 4
nordlending Skrevet 5. februar 2024 #2 Skrevet 5. februar 2024 Dater dere, eller er det du som har tenkt at dere går mot det? 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #3 Skrevet 5. februar 2024 Han visste alt om deg. Visste du alt om ham? Bke kaskje for intenst hvis deyte dreide seg om noen uker Anonymkode: 3732c...b5e 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #4 Skrevet 5. februar 2024 nordlending skrev (1 minutt siden): Dater dere, eller er det du som har tenkt at dere går mot det? Det vi gjorde var jo dater, men vi definerte det aldri, hvis det er det du spør om. Det var aldri noen av oss som sa ‘hei, skal vi ta en date.’ Vi bare gjorde det. Ts Anonymkode: 45079...fc4 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #5 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han visste alt om deg. Visste du alt om ham? Bke kaskje for intenst hvis deyte dreide seg om noen uker Anonymkode: 3732c...b5e Uker og måneder, men jeg har kjent han i to år. Ts Anonymkode: 45079...fc4
nordlending Skrevet 5. februar 2024 #6 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det vi gjorde var jo dater, men vi definerte det aldri, hvis det er det du spør om. Det var aldri noen av oss som sa ‘hei, skal vi ta en date.’ Vi bare gjorde det. Ts Anonymkode: 45079...fc4 Nei, men tenkte mer på om dere har oppført dere som kjærester. Om ikke kunne det høres ut som han tenkte at han har fått seg ei venninne, mens du ønsker noe mer. 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #7 Skrevet 5. februar 2024 Det som skjedde er vel at han trodde dere bare var venner. Har dere oppført dere som kjærester? Anonymkode: 25bde...589 4 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #8 Skrevet 5. februar 2024 nordlending skrev (19 minutter siden): Nei, men tenkte mer på om dere har oppført dere som kjærester. Om ikke kunne det høres ut som han tenkte at han har fått seg ei venninne, mens du ønsker noe mer. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det som skjedde er vel at han trodde dere bare var venner. Har dere oppført dere som kjærester? Anonymkode: 25bde...589 Utad så vi ut som et par ja, men vi rakk aldri å gjøre noe fysisk. De som så oss sammen, på kino, på restaurant, i butikken osv, tok oss nok som et par. Jeg var med han å kjøpe bil og forhandleren lurte på om den skulle stå i mitt navn og. Men vi hadde aldri sex, og det var jo neste steg og hvorfor jeg tok opp med han hvor vi stod. Jeg hadde bare ikke forventet den reaksjonen. Ts Anonymkode: 45079...fc4 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #9 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Utad så vi ut som et par ja, men vi rakk aldri å gjøre noe fysisk. De som så oss sammen, på kino, på restaurant, i butikken osv, tok oss nok som et par. Jeg var med han å kjøpe bil og forhandleren lurte på om den skulle stå i mitt navn og. Men vi hadde aldri sex, og det var jo neste steg og hvorfor jeg tok opp med han hvor vi stod. Jeg hadde bare ikke forventet den reaksjonen. Ts Anonymkode: 45079...fc4 Da fikk du testet det. Du var klar for intimitet og forhold, det var ikke han. Anonymkode: 3a330...f72 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #10 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da fikk du testet det. Du var klar for intimitet og forhold, det var ikke han. Anonymkode: 3a330...f72 Bare så merkelig å legge opp til alt det han gjorde, for ingenting. Jeg må jo være usedvanlig lite attraktiv. Ts Anonymkode: 45079...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #11 Skrevet 5. februar 2024 Du har hengt med en fyr i ett par år og han har ikke prøvd seg på deg og du er overrasket over at dere ikke er kjærester!? 🤣 Kjærester har sex. Venner har ikke det. Anonymkode: 1a174...ea3 15 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #12 Skrevet 5. februar 2024 Dere hadde ikke sex, men leiet dere? Kysset dere? Lå dere tett sammen på sofaen og så på film? Tipper han bare var ute med en veldig god venn. En man kunne snakke om alt med.... Anonymkode: 40b05...30e 7 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #13 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har hengt med en fyr i ett par år og han har ikke prøvd seg på deg og du er overrasket over at dere ikke er kjærester!? 🤣 Kjærester har sex. Venner har ikke det. Anonymkode: 1a174...ea3 Nei, det var ikke det jeg skrev, og hvorfor ler du? Jeg har kjent han i et par år, ikke hengt med han. Vi bor et stykke unna hverandre, men når vi har møttes har vi hengt døgnet rundt. Vi har ikke vært fysisk intime, men vi har vært svært psykisk intime. Ingen vet så mye om meg som han, og ingen vet så mye om han som meg. Jeg forstår ikke hvorfor han initierte alt han gjorde hvis han kun var ute etter ei venninne. Det er ikke logisk. Ts Anonymkode: 45079...fc4 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #14 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bare så merkelig å legge opp til alt det han gjorde, for ingenting. Jeg må jo være usedvanlig lite attraktiv. Ts Anonymkode: 45079...fc4 Hva har han lagt opp til? Det har ikke vært noe fysisk mellom dere? Høres ut som du har misforstått intensjonene hans. Anonymkode: 5a55f...5fc 8 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #15 Skrevet 5. februar 2024 Menn får kontakt gjennom sex. Min egen kjæreste har selv sagt han var solgt etter døgnet vi hadde sex første gang. Om du hintet frempå at du anså dere som kjærester uten å ha hatt sex skjønner jeg han godt. Hadde backet hardt unna selv, og jeg er kvinne. Anonymkode: 1ffc1...fdb 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #16 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det var ikke det jeg skrev, og hvorfor ler du? Jeg har kjent han i et par år, ikke hengt med han. Vi bor et stykke unna hverandre, men når vi har møttes har vi hengt døgnet rundt. Vi har ikke vært fysisk intime, men vi har vært svært psykisk intime. Ingen vet så mye om meg som han, og ingen vet så mye om han som meg. Jeg forstår ikke hvorfor han initierte alt han gjorde hvis han kun var ute etter ei venninne. Det er ikke logisk. Ts Anonymkode: 45079...fc4 Han syntes ikke du er hot. Fysisk. Anonymkode: 1a174...ea3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #17 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere hadde ikke sex, men leiet dere? Kysset dere? Lå dere tett sammen på sofaen og så på film? Tipper han bare var ute med en veldig god venn. En man kunne snakke om alt med.... Anonymkode: 40b05...30e Nei, vi holdt ikke hender eller lå inntil. Han fortalte at alt sånt var vanskelig for ham. Men vi satt tett og var nær for det. Det var blikkontakt, små tegn. Jeg hadde et sent møte på jobben som varte og rakk. Da det endelig var ferdig så jeg han. Han satt på en pinnestol i gangen og ventet på meg, uoppfordret, for å følge meg til toget. Det var sånne ting, liksom. Ts Anonymkode: 45079...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #18 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva har han lagt opp til? Det har ikke vært noe fysisk mellom dere? Høres ut som du har misforstått intensjonene hans. Anonymkode: 5a55f...5fc Han la opp til alt. Kino, middager, turer, små, ubetydelige ting som å hente meg på toget. Han tok alltid med små gaver. Men ja, jeg må jo ha misforstått. Ts Anonymkode: 45079...fc4 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #19 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Menn får kontakt gjennom sex. Min egen kjæreste har selv sagt han var solgt etter døgnet vi hadde sex første gang. Om du hintet frempå at du anså dere som kjærester uten å ha hatt sex skjønner jeg han godt. Hadde backet hardt unna selv, og jeg er kvinne. Anonymkode: 1ffc1...fdb Jeg trodde ikke han turte å ta initiativ til det fysiske, så jeg ville gjøre det litt enklere for ham ved å være ærlig. Han har sagt han syns sånt er vanskelig. Big mistake åpenbart. Ts Anonymkode: 45079...fc4 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #20 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han la opp til alt. Kino, middager, turer, små, ubetydelige ting som å hente meg på toget. Han tok alltid med små gaver. Men ja, jeg må jo ha misforstått. Ts Anonymkode: 45079...fc4 Det er sånt venner gjør! Har du ingen andre venner?? Hvordan kan du ikke vite grunnleggende ting?🙃 Anonymkode: 1a174...ea3 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå