AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Skrevet 5. februar 2024 Vi vurderer Kia ev6, Skoda enyaq og wv id 4. Noen som vet hvilken av disse som er best? Og hvilken som gir mest for pengene. Vi ønsker en trygg bil med god bagasjeplass (inkl plass til ski), firehjulstrekk, plass til barneseter, grei rekkevidde og hurtig lading. Ønsker ikke tesla, da vi har dårlig erfaring med tesla fra tidligere. Anonymkode: 5bf05...e09
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #2 Skrevet 5. februar 2024 Hvor har dere hytte siden du trenger firehjulstrekk? Alle du nevner er jo greie biler. Hadde nok gått for EV6 selv av de tre der. Anonymkode: 2c8ca...b9a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #3 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvor har dere hytte siden du trenger firehjulstrekk? Alle du nevner er jo greie biler. Hadde nok gått for EV6 selv av de tre der. Anonymkode: 2c8ca...b9a For å komme opp til huset vårt har vi en veldig lang og bratt bakke, som stort sett er veldig dårlig brøyta på vinteren. Ligger biler strødd oppover hele bakken store deler av vinteren, og vi ønsker ikke å bli en av de. Anonymkode: 5bf05...e09 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #4 Skrevet 5. februar 2024 Har venner som byttet sin nye id4 ganske kjapt (3 mnd etter de fikk den) for en skoda og de er veldig fornøyd med den.. Vi bor "på fjellet" og det er mye vinter med både is og snø.. Personlig kjører jeg xdrive BMW og er superfornøyd med den. Anonymkode: b8d34...790
TomBombadil Skrevet 5. februar 2024 #5 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor har dere hytte siden du trenger firehjulstrekk? Alle du nevner er jo greie biler. Hadde nok gått for EV6 selv av de tre der. Anonymkode: 2c8ca...b9a Det har da ikke noe å si hvor hytta ligger for å behøve firehjulstrekk. Med den hålka vi har hatt de to siste vinterne, så skal jeg aldri ha tohjulsdrift igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #6 Skrevet 5. februar 2024 Jeg har hatt ID.4 GTX men byttet den mot Skoda Enyaq i80X . Veldig fornøyd med byttet og Skoda'n. Den er stødig og god på glatte vinterveier, god plass, god å kjøre. Spesielt førermiljøet og interiørkvaliteten er bedre i Skoda enn ID. Jeg liker også at Skoda'n har fysiske knapper, istedet for disse haptiske knappene i ID'n. Generelt synes jeg Skoda'n er en finere og bedre bil på alle områder. Men jeg skulle ønske den hadde høyere tilhengervekt, og høyere ladefart. Anonymkode: 4bd80...2ef
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #7 Skrevet 5. februar 2024 Helt klart Kia EV6. Best teknologi, fantastisk interiør, god pris, lengst garanti, gøyest å kjøre. Anonymkode: f01ed...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå