AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Del Skrevet 5. februar 2024 Noen som har erfaringer fra Steinerskolen på Skjold og Rudolf Steinerskolen på Paradis ungdomskole? Om barnet har div diagnoser, er dette en ok plass? Trenger mer bevegelse enn å sitte i ro hele dagen. Fungerer ikke på vanlig skole lengre. Er det mange utagerende ubgdommer der eller er det ett godt og trygt miljø? Flinke og trygge lærere? Anonymkode: 7c834...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #2 Del Skrevet 5. februar 2024 I nær familie har jeg to barn som har gått på Steinerskolen på Paradis. Virker som både barna og foreldrene har vært fornøyde, de har ihvertfall pratet positivt om skolen og miljøet der selv om det er noen litt spesielle foreldre og elever innimellom. Men det finnes jo på alle skoler. Jeg vurderte selv å la min eldste starte på Steinerskolen på Skjold nå til høsten da dette er nærmere vårt bosted. Men fra foreldrene til de som går på Paradis fikk jeg høre at det er et dårligere alternativ , mtp lærere og mer uro med krevende elever. Det er visst det som det ryktes om. Så er det jo dette med rykter da...noen ganger er det hold i dem og andre ganger ikke. Jeg vet at de har en spesialklasse på Skjold, men usikker på om det er denne de mente ga problemer med skolemiljøet. Anonymkode: 77b3e...8d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #3 Del Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): I nær familie har jeg to barn som har gått på Steinerskolen på Paradis. Virker som både barna og foreldrene har vært fornøyde, de har ihvertfall pratet positivt om skolen og miljøet der selv om det er noen litt spesielle foreldre og elever innimellom. Men det finnes jo på alle skoler. Jeg vurderte selv å la min eldste starte på Steinerskolen på Skjold nå til høsten da dette er nærmere vårt bosted. Men fra foreldrene til de som går på Paradis fikk jeg høre at det er et dårligere alternativ , mtp lærere og mer uro med krevende elever. Det er visst det som det ryktes om. Så er det jo dette med rykter da...noen ganger er det hold i dem og andre ganger ikke. Jeg vet at de har en spesialklasse på Skjold, men usikker på om det er denne de mente ga problemer med skolemiljøet. Anonymkode: 77b3e...8d5 Tusen takk for svar. Ikke så lett å bare bytte skole uten å vite hvordan det er. Anonymkode: 7c834...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #4 Del Skrevet 5. februar 2024 Du kan spørre om barnet ditt kan få hospitere på skolen en dag eller to. Anonymkode: a083d...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #5 Del Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan spørre om barnet ditt kan få hospitere på skolen en dag eller to. Anonymkode: a083d...115 Takk for ett flott forslag! Anonymkode: 7c834...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #6 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (På 5.2.2024 den 12.22): I nær familie har jeg to barn som har gått på Steinerskolen på Paradis. Virker som både barna og foreldrene har vært fornøyde, de har ihvertfall pratet positivt om skolen og miljøet der selv om det er noen litt spesielle foreldre og elever innimellom. Men det finnes jo på alle skoler. Jeg vurderte selv å la min eldste starte på Steinerskolen på Skjold nå til høsten da dette er nærmere vårt bosted. Men fra foreldrene til de som går på Paradis fikk jeg høre at det er et dårligere alternativ , mtp lærere og mer uro med krevende elever. Det er visst det som det ryktes om. Så er det jo dette med rykter da...noen ganger er det hold i dem og andre ganger ikke. Jeg vet at de har en spesialklasse på Skjold, men usikker på om det er denne de mente ga problemer med skolemiljøet. Anonymkode: 77b3e...8d5 Det stemmer virkelig ikke at det er mer uro på Skjold enn Paradis. Snarere tvert imot. Bedre lærere på skjold, mindre klasser, bedre orden. Vi byttet fra Paradis til Skjold og det er virkelig langt høyere kvalitet på alle måter på Steinerskolen på Skjold. Kaos og ikke-utdannede lærere på Paradis. Anonymkode: 4e721...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå