AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Del Skrevet 5. februar 2024 Han har alt han trenger egentlig, og klær er han litt sær på, så det liker han å kjøpe det selv. Tips til en fin gave? Når man blir 40 så er det jo litt kjekt å bli gjort ordentlig stas på Anonymkode: 8fbf5...10c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #2 Del Skrevet 5. februar 2024 Hva som er hans interesser / det som opptar han er ubetydelig i valg av gave tydeligvis Derfor forslår jeg krølltang Anonymkode: 66b6c...1d8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #3 Del Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva som er hans interesser / det som opptar han er ubetydelig i valg av gave tydeligvis Derfor forslår jeg krølltang Anonymkode: 66b6c...1d8 Gud jeg lo høyt! Anonymkode: 11473...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #4 Del Skrevet 5. februar 2024 Min fikk en fjellskipakke, for hans gamle hadde begynt å sprekke opp, og han ville ikke unne seg nye. Må sies at han er ofte på ski hver vinter, så det er en ganske stor interesse. Anonymkode: fa774...97d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #5 Del Skrevet 5. februar 2024 Her gikk jeg sammen med familien hans om å spandere fallskjermhopp, det er noe han lenge har hatt lyst til å prøve. Han elsket det! 😍 Anonymkode: 6b1fa...163 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #6 Del Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han har alt han trenger egentlig, og klær er han litt sær på, så det liker han å kjøpe det selv. Tips til en fin gave? Når man blir 40 så er det jo litt kjekt å bli gjort ordentlig stas på Anonymkode: 8fbf5...10c BJ og anal Anonymkode: 46f7c...e91 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gekko Skrevet 5. februar 2024 #7 Del Skrevet 5. februar 2024 Min fikk flytimer med helikopter (altså at han fikk lære å fly selv) Vet ikke om det er lett gjennomførbart i Norge, vi var i et land der det var enkelt å få til. Det ble veldig godt mottatt og kan bygges på med flere timer hvis han på sikt ønsker sertifikat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 5. februar 2024 #8 Del Skrevet 5. februar 2024 Jeg gav x en opplevelse innen for hans interesse. Uten meg men med en kamerat. Når et menneske har alt i hverdagen må man tenke utenfor boksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #9 Del Skrevet 5. februar 2024 Blowjob, tilgang på rumpehullet ditt, fripass på byen, trekant. Mange muligheter. Biff, øl, blowjob på senga på morgen etterfullt av din deilige venninne til lunch. Anonymkode: 7690c...789 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #10 Del Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Blowjob, tilgang på rumpehullet ditt, fripass på byen, trekant. Mange muligheter. Biff, øl, blowjob på senga på morgen etterfullt av din deilige venninne til lunch. Anonymkode: 7690c...789 Menn i 40-årene har et stadig synkende nivå av testosteron. Tror en sånn gave hadde passet en 20-åring bedre, men bare stresset en 40-åring. Jeg ville heller ha tatt han med på restaurant Anonymkode: 9194f...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #11 Del Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Blowjob, tilgang på rumpehullet ditt, fripass på byen, trekant. Mange muligheter. Biff, øl, blowjob på senga på morgen etterfullt av din deilige venninne til lunch. Anonymkode: 7690c...789 Deilige, single venninne da, regner jeg med? Eller er det tilsvarende greit om kona/dama di er lunch for mannen til en av venninnene sine? Anonymkode: 6b1fa...163 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #12 Del Skrevet 5. februar 2024 Om, han vil hoppe i fallskjerm, så er jo det en mega kul gave. Ellers tenker jeg at en tur eller opplevelse er fine gaver Kanskje sjekke noe fiskekort greier i nordnorge eller noe.. Om han liker sånt? Anonymkode: d1e79...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #13 Del Skrevet 5. februar 2024 Min mann og jeg fyller 40 i år, vi har valgt å gi hverandre fallskjermhopping i gave. Aldri hoppet i fallskjerm verken han eller jeg, men begge har lyst til å prøve. Ville dog ikke gitt noe slikt i gave dersom det ikke var spesifikt ønsket. Anonymkode: 8f598...27e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #14 Del Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn i 40-årene har et stadig synkende nivå av testosteron. Tror en sånn gave hadde passet en 20-åring bedre, men bare stresset en 40-åring. Jeg ville heller ha tatt han med på restaurant Anonymkode: 9194f...a2f Jeg tror kanskje at du har valgt feil menn. Eller kanskje du har en måte å være på som bare tiltrekker seg menn med lavt testosteron? Jeg er 46 og hadde satt stor pris på de nevnte forslagene. Null stress. Anonymkode: 74427...cc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #15 Del Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han har alt han trenger egentlig, og klær er han litt sær på, så det liker han å kjøpe det selv. Tips til en fin gave? Når man blir 40 så er det jo litt kjekt å bli gjort ordentlig stas på Anonymkode: 8fbf5...10c Utover romantikk, erotikk og kjønnslighet… Jeg hadde satt pris på en halv dag på bilbane med instruktør. Anonymkode: 74427...cc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #16 Del Skrevet 5. februar 2024 Helgetur? The well? go cart Middag ute med show etterpå? Anonymkode: a7862...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlig Skrevet 5. februar 2024 #17 Del Skrevet 5. februar 2024 Tid sammen? Om dere har barn eller ellers er travle er typisk tid til å gjøre noe sammen noe det skorter på i den alderen der. Organsiere barnevakt så dere får gjort noe sammen, alt fra reise, tur på restaurant, evt med en hotellovernatting, matlagingskurs, ++? Vi gav vår 40-årige svoger et matlagingskurs med inkludert 3-retter for ham og samboer der vi tar oss av barna den dagen/kvelden/natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #18 Del Skrevet 5. februar 2024 Blåtur! Få med noen fler venner og sett sammen en opplevelsestur. Den som blir 40 får kun beskjed om tid når hen skal hentes og når hen kan forvente å være hjemme igjen. Dere kan evt lage en rebus/tegneserie som hen får på dagen med hint om hva som skal skje. De fleste har nok ting og ræl fra før, så jeg syns det er bedre å skape gode minner sammen. 😀 Anonymkode: 2b128...1fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå