AnonymBruker Skrevet 5. februar #1 Del Skrevet 5. februar Jeg har begynt å måle tempen i to dager nå for å finne eggløsning, men begge gangene viser tempen 34.10/34.05 i munnen ?? Er ikke dette veldig lite? Jeg legger det inn i sånn app hvor jeg skal logge det, men den vil jo ikke legge inn så lav temperatur engang? Plis hjelp! Må jeg klage på termometeret? Er jo helt nytt fra babyplan…🥺 Anonymkode: f0ac4...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 5. februar #2 Del Skrevet 5. februar Har du målere under tungen, munnen lukket? Ingen problem å benytte munnen til temping, men viktig å bruke samme plass og ikke slippe luft inn mens man måler. Jeg har gjort det siden jeg startet med temping. Er nok ikke noe galt med termometeret dersom det er helt nytt, er nok brukerfeil. Jeg ligger på rundt 35.00 35.5 på det mellom mensen og EL, og mellom 36.20 og 36.80 etter EL. Poenget med å måle basaltemp er jo å finne det laveste kroppen er på i hvile og helt i ro. Det skal være lavere enn normal temp målt på dagtid etc. Alle vil ha ulik temp og kurve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 5. februar #3 Del Skrevet 5. februar Husk at du må ha sovet i iallefall 4 timer og tempe på samme tid hverdag. Så legge de i en app..du kan ikke se på 2 temper..du må nesten tenke 1 mnd før du begynner å se mønster etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå