Gå til innhold

Tisse etter samleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg skulle ha samleie med mannen min så tisset jeg på do, nå etter sex klarer jeg ikke å tisse satt på do maks 10 minutter. Må man tisse etter samleie selvom jeg har vært på do før samleie?

Anonymkode: 7b798...a9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo for å forebygge uvi etter at det kan ha kommet bakterier opp i urinrøret. Men du mååå jo strengt talt ikke. Å mange gjør det aldri fordi det aldri har vært et problem 

Anonymkode: 06c73...36b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Har klart å tisse litt men ikke så mye 😳

Skrevet

Er det nok eller må man tisse ordentlig 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det nok eller må man tisse ordentlig 

Nok at det kommer noen dråper. Handler kun om å skylle gjennom urinrøret for å fjerne eventuelle bakterier som er på tur oppover 😊

• Liker 4
Skrevet

Det er jo ikke sånn at hvis du ikke tisser etter sex, så får du garantert urinveisinfeksjon. Sjansen bare minker.

Jeg tisser etter sex hvis jeg må tisse. Hvis ikke, så prøver jeg ikke engang. Noen ganger bare sovner vi inntil hverandre.

• Liker 3
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Før jeg skulle ha samleie med mannen min så tisset jeg på do, nå etter sex klarer jeg ikke å tisse satt på do maks 10 minutter. Må man tisse etter samleie selvom jeg har vært på do før samleie?

Er tanken tom, så er tanken tom 😉

Det sies at man minker sjansen for å få UIV, men det er neppe kvantifiserbart og det er nok stor forskjell fra par til par. Pluss, penis har sannsynligvis vært mye lengre inni deg enn akkurat ved urinveisåpningen. Å tisse betyr ikke gjennomspyling av vagina liksom.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.2.2024 den 5.22):

Kan du ikke bare tisse lit føre og stoppe før det er tomt

Skrevet
feliek54 skrev (36 minutter siden):

Kan du ikke bare tisse lit føre og stoppe før det er tomt

Ikke så lett for meg følger jeg 

Skrevet

Må du tisse før; tiss: 

Tiss få fort du kan etter.

Dette er ikke komplisert.

Anonymkode: 4450f...467

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Må du tisse før; tiss: 

Tiss få fort du kan etter.

Dette er ikke komplisert.

Anonymkode: 4450f...467

Noen ganger med engang jeg blir ferdig med sex så  prøver jeg å gå på do så fort jeg kan noen ganger så får jeg alt ut noen ganger ikke

Skrevet

Jeg har aldri gjort det. Jeg er 41 og har ikke hatt uvi siden jeg var barn så jeg ser absolutt ingen nytteverdi i det for min egen del. Digg å bare ligge å slappe av etterpå, men om du vet at du er plaget av uvi så er det jo en grei ting å gjøre. Men du jo ikke.

Anonymkode: 329cc...889

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...