AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Skrevet 4. februar 2024 Vet ikke hva jeg skal gjøre, for det avtenner meg skikkelig, men så har jeg ikke lyst til å såre heller. Likevel så vet jeg ikke hvordan jeg skal klare å få det til når kroppen min bare stivner til når han begynner å hinte i den retningen. Vil selvfølgelig ikke gjøre ham flau for dette, for jeg er redd det vil kunne gjøre sex for oss vanskelig i så fall. Klarer ikke å late som jeg liker det heller. I starten av forholdet (år siden) sa han at det var noe som han absolutt ikke likte, og jeg sa meg enig. Anonymkode: f501c...768
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #2 Skrevet 4. februar 2024 Er det noe veldig sært da? Anonymkode: e5b40...fc6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det noe veldig sært da? Anonymkode: e5b40...fc6 Kanskje ikke, men det er skikkelig avtennende for meg. Han ønsker at jeg skal ta en finger i rumpa hans imens vi har sex. ts Anonymkode: f501c...768
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #4 Skrevet 4. februar 2024 "Dette tror jeg er noe du kan se på selv. Det er ikke noe for meg. Men jeg elsker så mange andre ting du gjør, at det gjør ikke noe at du mener dette i tillegg... Og nå så jeg svaret ditt. Jeg skjønner godt at de ønsker å få stimulert prostata. Kan du bruke en leke? Eller kjøpe en leke til ham som han kan bruke når han ikke er med deg? Kanskje hvis du ser anatomisk på det om mindre sexuelt, kan det være fascinerende? Vær åpen på at det ikke tenner deg, men det er vel hyggelig å si at det er fint om han kan gjøre noe han synes er godt Anonymkode: 40ae2...04c
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #5 Skrevet 4. februar 2024 Det er faktisk overaskende ganske mange gutter som liker det har jeg fått med meg. Jeg ville kanskje bare prøvd å si at jeg ikke er komfortabel med å gå helt dit enda. Det kan jo være at du syntes det er greit å prøve lengre fram i tid. Det er ivertfall viktig å kommunisere dette før dere har sex, hvis ikke kan det jo oppstå en veldig ubehagelig situasjon. Anonymkode: e5b40...fc6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #6 Skrevet 5. februar 2024 Skal alt da handle om din nytelse, Ts? Fortell han sannheten at du synes han ekkel. Så kan han finne seg ei som er litt mindre prippen, som liker han for den han er. Anonymkode: 040ad...a8e
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #7 Skrevet 5. februar 2024 Det er jo skikkelig digg, skjønner at han ønsker seg det. Bruk kondom på fingeren eller bruk en but plug da vel? K 47 Anonymkode: 10b1f...538
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #8 Skrevet 5. februar 2024 Kan man ikke bare putte en kondom på fingeren? Jeg hadde lett gjort det, men kun hvis mannen hadde ønsket det. Anonymkode: aba30...42a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #9 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan man ikke bare putte en kondom på fingeren? Jeg hadde lett gjort det, men kun hvis mannen hadde ønsket det. Anonymkode: aba30...42a Altså, skjønner at du ikke vil TS, det er ikke det at jeg mener at du burde gjøre som han ønsker når du ikke selv ønsker det. Anonymkode: aba30...42a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #10 Skrevet 5. februar 2024 Sier "dette er jeg dessverre ikke komfortabel med" Anonymkode: e3ff0...388 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #11 Skrevet 5. februar 2024 Jeg har inntrykk av at det er en ganske vanlig preferanse. Typen elsker det så gjør det en gang i blant. Er det skam, tabu, flauhet som stopper deg tror du? Eller er det bare handlingen i seg selv som du synes er ekkel? Anonymkode: a97d5...213
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #12 Skrevet 5. februar 2024 Det er jo bare å si at du ikke vil gjøre det, du liker det ikke. Trenger ikke shame han og bruke ordet ekkelt, så lenge han respekterer et liker ikke. Dersom dette er veldig viktig for han får han revurdere forholdet. Jeg synes mannerumper er skikkelig turnoff, hårete avgrunner som jeg ikke er interesert i å befatte meg med. Er åpen for det meste annet, og har ikke opplevd at dette har vært dealbreaker for noen så langt. Anonymkode: d9304...660 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #13 Skrevet 5. februar 2024 Jeg synes alt som har med analen å gjøre er avtennende. Da får han heller bruke en butplug, som han selv setter inn. Anonymkode: 0f6ec...f02 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #14 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har inntrykk av at det er en ganske vanlig preferanse. Typen elsker det så gjør det en gang i blant. Er det skam, tabu, flauhet som stopper deg tror du? Eller er det bare handlingen i seg selv som du synes er ekkel? Anonymkode: a97d5...213 Jeg har ikke problemer med at han gjør det på meg, og kan syntes det er tennende så det er ikke det at det er tabu eller flauhet. Men, han har masse hår, og tydeligvis en annen renhet enn meg… Kom borti en bit tørket dopapir der første gang han førte hånden min dit, og fra da av fikk jeg skikkelig avsmak. Selv lar jeg ham kun nærme seg mitt rompehull dersom jeg nylig har dusjet og sjekket at det ikke er noe avføring innenfor. Det kan være jeg hadde følt det annerledes dersom jeg følte at det var rent, men nå gjør jeg ikke det, og det er nok derfor jeg stivner ekstra til og tenningen forsvinner helt. ts Anonymkode: f501c...768
SlemUlv Skrevet 6. februar 2024 #15 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det kan være jeg hadde følt det annerledes dersom jeg følte at det var rent, men nå gjør jeg ikke det, og det er nok derfor jeg stivner ekstra til og tenningen forsvinner helt. ts Anonymkode: f501c...768 Har du vurdert å prate med ham om det. At han må vaske seg godt før du eventuelt vil prøve igjen?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #16 Skrevet 6. februar 2024 Jeg hadde en elskerinne en gang som plutselig og helt uventet stakk inn en finger. Jeg mistet reisningen totalt. Hun ødela den stunden for å si det sånn 😅 Anonymkode: 722ff...fc7 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #17 Skrevet 6. februar 2024 SlemUlv skrev (5 timer siden): Har du vurdert å prate med ham om det. At han må vaske seg godt før du eventuelt vil prøve igjen? Nei stakars, ville ikke det vært temmelig nedverdigende for ham? Jeg hadde syntes det var dritpinlig å skulle si, tror det hadde kunne ødelagt mye av selvtilliten hans. ts Anonymkode: f501c...768
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #18 Skrevet 6. februar 2024 I et forhold er det viktig å ikke dømme den andre for seksuelle preferanser, da vil han aldri dele fantasier til deg igjen. Selv opplevd dette med en ganske uskyldig ting jeg likte, og kommunikasjon rundt sex ble totalt ødelagt, jeg turte ikke si noe til henne i frykt for at hun skulle se ned på meg eller synes jeg er ekkel Anonymkode: 072a5...222
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #19 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 23.24): Kanskje ikke, men det er skikkelig avtennende for meg. Han ønsker at jeg skal ta en finger i rumpa hans imens vi har sex. ts Anonymkode: f501c...768 Så uskyldig? Det er veldig vanlig, og ser du ned på han og synes han er ekkel pga det, så synes jeg du skal være ærlig, og si det rett ut, så kan han ta en avgjørelse om han vil dumpe deg eller ikke Anonymkode: 072a5...222
SlemUlv Skrevet 6. februar 2024 #20 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Nei stakars, ville ikke det vært temmelig nedverdigende for ham? Jeg hadde syntes det var dritpinlig å skulle si, tror det hadde kunne ødelagt mye av selvtilliten hans. ts Anonymkode: f501c...768 Vel da får du si at det ikke er noe du vil gjøre da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå