AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Skrevet 4. februar 2024 Det her liker jeg ikke, men trenger litt perspektiv. Venninna har han kjent i kanskje 10 år, hun er sammen med bestekompisen hans. De har ofte en «tone» seg imellom, men aldri noe galt. Bestekompisen har noen ganger dratt på skiturer alene med en annen venninne av han, så hun jenta som jeg snakket om i innlegget her tenker jo det er helt greit. Men jeg synes ikke det. Selvom det ikke skulle skje noe fysisk, så føles det nesten romantisk ut. Jeg liker bare langrenn, derfor blir ikke jeg med. Det er snakk om en liten hytte med to soverom. Men hva gjør jeg? Er det greit at de vil det, bør jeg si til kjæresten at jeg ikke synes det er greit? Det er ikke helt bestemt enda og det virker som kjæresten min vil at det skal være greit for meg før han evt gjør det Anonymkode: cdb05...904 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #2 Skrevet 4. februar 2024 Du kan vel bli med og melde deg til kjøkkentjeneste "for turens skyld". Anonymkode: 41314...6d9 8 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Skrevet 4. februar 2024 Hysterisk at folk tenker sånne turer er ok Anonymkode: 01829...18c 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #4 Skrevet 4. februar 2024 Jeg hadde ikke likt det. Jeg ville prøvd å få kompisen og meg til å være med også, om så bare for å være på hytten for å lage mat osv som den andre brukeren skriver. Anonymkode: 43636...492 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #5 Skrevet 4. februar 2024 Skjønner ikke greia og kun dra dem to en helg alene, når begge er i forhold så blr dem dra flere eller dere som par. Mannen min reiser på noe eventer her og der med en kvinne han, men en hel helg alene nei. Da burde dem være flere venner, jeg burde ikke nødvendigvis ha vært med, men to alene sånn nei. Du må ikke godta det, skjønner han deg ikke så er det bare og gå. Anonymkode: 597fe...852 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #6 Skrevet 4. februar 2024 Herregud nei, det hadde vært uaktuelt i mine øyne. Mannen hadde heller aldri godtatt at jeg gjorde noe lignende. Han burde i det minste foreslå at du blir med og koser deg på hytta eller går på langrenn, dette virker EKSTREMT mistenkelig. Sannsynligvis er det allerede noe mellom dem når de går så langt som å foreslå dette så åpenlyst Anonymkode: 26069...ba1 3
petterm Skrevet 4. februar 2024 #7 Skrevet 4. februar 2024 De har kjent hverandre i 10 år! Hvis det hadde vært noe romantisk mellom dem så hadde de funnet det ut for lenge siden! Han har valgt deg, og ikke henne. Hadde de skullet på en aktivitet som du liker så hadde jeg kanskje vært skeptisk, men når de ikke skal det så synes jeg det er helt greit! 3 1
makkapakka Skrevet 4. februar 2024 #8 Skrevet 4. februar 2024 (endret) Tror ikke jeg hadde dratt på hyttetur alene med en kompis hvis jeg hadde kjæreste, uansett! Endret 4. februar 2024 av makkapakka 2 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #9 Skrevet 4. februar 2024 Nei. Hvorfor skal de dra alene? Anonymkode: fc402...0b9 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #10 Skrevet 4. februar 2024 Det er ikke greit. Anonymkode: acf7e...635 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #11 Skrevet 4. februar 2024 Jeg er TS. Jeg føler meg tryggere på å uttrykke følelsene mine om det her nå pga alle svarene her. Det er ikke greit at de gjør det alene. Jeg kan nevne å bli med, tror det er et område hvor jeg kan gå på langrenn. Jeg skal si det, enten blir jeg eller kompisen med, eller så er det ikle greit for meg. Anonymkode: cdb05...904 2 3
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. februar 2024 #12 Skrevet 4. februar 2024 Hadde han syntes det var ok om du gjorde det samme med en kompis?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #14 Skrevet 4. februar 2024 Du skrev de en "tone" mellom seg? Flørtete tone? Hvis de har lyst å være utro finner de en annen måte. Synes det virker rart at bare de to alene, uten flere venner eller sammen med kjærestene sine. Med mindre det har vært platonisk alle 10 årene og var vanlig at de fant på ting sammen uten at det betydde noe mer. Anonymkode: e0b14...615 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #15 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skrev de en "tone" mellom seg? Flørtete tone? Hvis de har lyst å være utro finner de en annen måte. Synes det virker rart at bare de to alene, uten flere venner eller sammen med kjærestene sine. Med mindre det har vært platonisk alle 10 årene og var vanlig at de fant på ting sammen uten at det betydde noe mer. Anonymkode: e0b14...615 *de har en "tone" mellom seg Anonymkode: e0b14...615 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #16 Skrevet 4. februar 2024 Pleier de gjøre sånt? De har lov å være venner, det at du tenker de har en vibbe du plukker opp på trenger ikke bety noe mer. Du kan fortelle at du er bekymret for at det skal skje noe mer, så vet du han har det på samvittigheten dersom noe skjer. Du kan faktisk ikke kontrollere hvilke venner han har, og dette er noe de har til felles, som du ikke engang liker? Hvorfor skal ikke typen din få lov å dele hobbyer og interesser med venner/venninner? Anonymkode: d60ba...648 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #17 Skrevet 4. februar 2024 Ikke ok at de skal overnatte på hytte!! En dagstur i skitrekket hadde vært ok synes jeg. Anonymkode: 86755...6de 2
tapetkniv Skrevet 4. februar 2024 #18 Skrevet 4. februar 2024 Helt sykt at de i det hele tatt tenker tanken spør du meg 5
Ikkef Skrevet 5. februar 2024 #19 Skrevet 5. februar 2024 Nei, dette er absolutt ikke greit! Er mannen glad i deg, så ville han aldri ha utsatt deg for denne situasjonen. Hva innbiller han seg? At du skal være en dørmatte, som avfinner deg med hans ville påfunn? Frekt og respektløst vil jeg kalle det han prøver seg på! At en mann, som har kone/kjæreste hjemme, i tillegg føler behov for å ha kvinnelige venner er ille nok for ditt følelsesliv.( Han kunne fint ha klart seg med mannlige venner). Når han i tillegg planlegger en liten hyttetur med overnatting for bare de to, så sier det seg selv hva de har planlagt. Merkelappen « venner» brukes aktivt som skalkeskjul for utroskap i mange forhold i dag. Snille, bra og trofaste damer i faste forhold blir behandlet som mindreverdige individer av menn, som bare ønsker å få gjøre som de vil og få alle sine ønsker oppfylt. Du har vel hørt om « venner med fordeler»? Ikke godta dette, du er verdt bedre! Fortell ham at turen er avlyst og at du forventer at han prioriterer deg først. Krev at han avslutter samkvemet med sin kvinnelige venn omgående.Fortell ham hvor du ønsker å dra og at dere kan dra dit i stedet. Hvis han ikke går med på dette, så vet du forhåpentligvis navnet på stedet du skal be ham om å dra… Vennlig hilsen og lykke til fra Bein i nesa, aldri dørmatte!😉👍 1 2
Gjest Sprite Skrevet 5. februar 2024 #20 Skrevet 5. februar 2024 Det er overhodet ikke greit. Og enda verre, det er overhodet ikke greit at dette er noe han ønsker å gjøre. Det skurrer helt sinnsykt at han ønsker å gjøre dette alene med en annen dame enn deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå