AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Del Skrevet 4. februar 2024 Hei, for noen måneder siden ga jeg mitt samsung nettbrett til datteren min. Tenkte bare det var greit, slettet dokumenter osv, det var alt. Nå har det seg sånn at jeg har lagt merke til at hver gang jeg får en mld på telefonen min, så piper det også på nettbrettet. Kan ikke helt huske at det gjorde det før, men det er hvertfall slik nå. Mange ganger sier hun også "Mamma, det står i displayet - "tannlegetime kl 11" - for å nevne noe. Sånn kan jeg jo ikke ha det. Hun ser jo alt som skjer for meg i min kalender og hun får til og med epostene mine. Det er skummelt. Hun bryr seg ikke veldig, er bare 10 år, men uansett. Hvordan får jeg bukt med dette? Har vært inne på min egen tlf og ser ikke ut som jeg har satt på noe synkronisering? eller har jeg det uten å vite det? Kan noen hjelpe meg? har forøvrig samsung mobil tlf også..... Anonymkode: 7c5a8...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #2 Del Skrevet 4. februar 2024 Google konto? Anonymkode: 9e860...119 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Del Skrevet 4. februar 2024 Gå til innstillinger og sett til fabrikkinnstillingene Anonymkode: 5cb1c...976 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #4 Del Skrevet 4. februar 2024 Sikkert Google-konto, ja. Du må logge ut av den på nettbrettet. Anonymkode: 43209...c04 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #5 Del Skrevet 4. februar 2024 Slette logg. Unnskyld at jeg ler litt. Anonymkode: d8c10...8e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 4. februar 2024 #6 Del Skrevet 4. februar 2024 Du må bare gå til fabrikk i innstillingene og omstarten den på nytt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #7 Del Skrevet 5. februar 2024 9 hours ago, Sofakona said: Du må bare gå til fabrikk i innstillingene og omstarten den på nytt Dette hjelper jo ikke om TS starter nettbrettet med sin egen google konto igjen, da er vi tilbake til start...... Anonymkode: cd4bf...497 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #8 Del Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sikkert Google-konto, ja. Du må logge ut av den på nettbrettet. Anonymkode: 43209...c04 Dette, logg ut av Google kontoen og opprett en ny konto. Anonymkode: 30e2f...6e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 5. februar 2024 #9 Del Skrevet 5. februar 2024 Som flere er inne på, nullstill nettbrettet tilbake til fabrikkinnstillinger. Start det opp igjen, og lag en egen Google-konto for din datter. Hvis du starter opp igjen med din konto, kommer alt tilbake igjen. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #10 Del Skrevet 5. februar 2024 Fjern din google konto i Play.store! Anonymkode: b87ab...f4e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå