AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Skrevet 4. februar 2024 Har datet en mann i et par mnd. Jeg sender «aldri» selfies. Men i dag passa det liksom mtp svar til en snap han sendte. Men han sier ikke noe om det. Jeg er «vant» til at man enten sier «fint å se deg» eller gir et lite kompliment. Han har sendt et par til meg, når han har stæsja seg opp med dress osv. Jeg har svart med at han ser bra ut etc. Er det kravstort å ønske positiv respons på selfie? Anonymkode: b9c35...76f 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #2 Skrevet 4. februar 2024 Menn er litt enkle av og til. De ser bilde av en pen dame, tenker "pen dame" men glemmer å si det høyt... Sånn er det bare. Anonymkode: e82c3...d7c 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Skrevet 4. februar 2024 Synes ikke det er kravstort, jeg har alltid gjort det til damer jeg liker, og har tenkt det er helt normalt Anonymkode: 8a84f...85d 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #4 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Menn er litt enkle av og til. De ser bilde av en pen dame, tenker "pen dame" men glemmer å si det høyt... Sånn er det bare. Anonymkode: e82c3...d7c Kanskje det..men det genererer litt usikkerhet..og lite lyst til å sende flere iallefall😅 ts Anonymkode: b9c35...76f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #5 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes ikke det er kravstort, jeg har alltid gjort det til damer jeg liker, og har tenkt det er helt normalt Anonymkode: 8a84f...85d Tenker jeg og.. ts Anonymkode: b9c35...76f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #6 Skrevet 4. februar 2024 Kan det være det passet så godt at han ikke tenkte på det en gang? Prøv å smil til kamera og spør om han synes du er pen. Hvis han ikke svarer på det heller, trenger han i beste fall opplæring. Mange menn ønsker å gjøre det rette, men synes det kan være vanskelig å vite hva det er. Jeg har blitt mye bedre på å si hva jeg ønsker. Når mannen min får mulighet til å gjøre det rette, blir jeg mye mindre skuffet. Etter hvert lærer han hva jeg liker og kan komme på det selv. Anonymkode: 60a6f...a6c
Gjest WhisperingWind Skrevet 5. februar 2024 #7 Skrevet 5. februar 2024 Får som oftest et ❤️ på bilder av meg på chat. Men ikke alltid. Med mindre jeg sender noe litt mer sexy. Da kommer det 🥵🤯🤩😍 😅 Utover det er han flink å fortelle meg på tlf eller face to face at han synes jeg er vakker etc.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #8 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Menn er litt enkle av og til. De ser bilde av en pen dame, tenker "pen dame" men glemmer å si det høyt... Sånn er det bare. Anonymkode: e82c3...d7c Å? Er du mann og har inside info? 😇 Anonymkode: 29117...843
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #9 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Kan det være det passet så godt at han ikke tenkte på det en gang? Prøv å smil til kamera og spør om han synes du er pen. Hvis han ikke svarer på det heller, trenger han i beste fall opplæring. Mange menn ønsker å gjøre det rette, men synes det kan være vanskelig å vite hva det er. Jeg har blitt mye bedre på å si hva jeg ønsker. Når mannen min får mulighet til å gjøre det rette, blir jeg mye mindre skuffet. Etter hvert lærer han hva jeg liker og kan komme på det selv. Anonymkode: 60a6f...a6c Takk for svar, men kommer aldri til å sende selfie og spør om han synes jeg er pen😅 Anonymkode: b9c35...76f 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #10 Skrevet 5. februar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Å? Er du mann og har inside info? 😇 Anonymkode: 29117...843 Jepp Anonymkode: e82c3...d7c
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #11 Skrevet 5. februar 2024 WhisperingWind skrev (15 timer siden): Får som oftest et ❤️ på bilder av meg på chat. Men ikke alltid. Med mindre jeg sender noe litt mer sexy. Da kommer det 🥵🤯🤩😍 😅 Utover det er han flink å fortelle meg på tlf eller face to face at han synes jeg er vakker etc. Kommer ikke komplimenter irl heller dessverre. Gir uttrykk for at han trives veldig godt i mitt selskap og at han vil fortsette relasjonen, men har ikke sagt noen ting om utseendet mitt. Det er veldig uvant for meg🤔 ts Anonymkode: b9c35...76f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #12 Skrevet 5. februar 2024 Er kvinne og forventer ikke komplimenter til en selfie. Kanskje ❤️ m det passer seg selv. Faktisk hdde jeg følt det kleint om han responderte slik, for da hadde det virka som om jeg sendte selfie for å få kompliment. Kleint. Anonymkode: 83759...9f0
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #13 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kommer ikke komplimenter irl heller dessverre. Gir uttrykk for at han trives veldig godt i mitt selskap og at han vil fortsette relasjonen, men har ikke sagt noen ting om utseendet mitt. Det er veldig uvant for meg🤔 ts Anonymkode: b9c35...76f Da er han kanskje ikke typen til å si slike ting. Har vært borti et par sånne. Anonymkode: fdbff...5a0
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #14 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da er han kanskje ikke typen til å si slike ting. Har vært borti et par sånne. Anonymkode: fdbff...5a0 Du har nok rett. Litt usikker på om jeg skal gjøre noe med det. Har ikke lyst å «tvinge» han til å komplimentere meg, det må være ekte skal det bety noe. Men merker jeg blir litt usikker på hvor tiltrukket han er når han ikke gir verbalt uttrykk for det. Anonymkode: b9c35...76f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #15 Skrevet 6. februar 2024 Da er du vel bare "grei nok", da. Klart at man kommenterer sånt når man er forelsket og synes man har den peneste kjæresten i verden... Tenker at dette er en som er mer opptatt av seg selv enn av dama, og sånt blir gjerne ikke bedre med årene. Til hun som skrev at du burde spørre ham, nei, vet du hva! Kan ikke være mange som ønsker å tvinge noen til å gi et kompliment. Anonymkode: 97b0e...efc
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #16 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 22.51): Har datet en mann i et par mnd. Jeg sender «aldri» selfies. Men i dag passa det liksom mtp svar til en snap han sendte. Men han sier ikke noe om det. Jeg er «vant» til at man enten sier «fint å se deg» eller gir et lite kompliment. Han har sendt et par til meg, når han har stæsja seg opp med dress osv. Jeg har svart med at han ser bra ut etc. Er det kravstort å ønske positiv respons på selfie? Anonymkode: b9c35...76f Det kommer an på om mottakeren. Mulig rekker han ikke gi et kompliment fordi han er så opptatt med å tenke på seg selv? Anonymkode: 6800a...a41
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #17 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da er du vel bare "grei nok", da. Klart at man kommenterer sånt når man er forelsket og synes man har den peneste kjæresten i verden... Tenker at dette er en som er mer opptatt av seg selv enn av dama, og sånt blir gjerne ikke bedre med årene. Til hun som skrev at du burde spørre ham, nei, vet du hva! Kan ikke være mange som ønsker å tvinge noen til å gi et kompliment. Anonymkode: 97b0e...efc Æsj, det var en trist tanke.. «grei nok»..🫤 Anonymkode: b9c35...76f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #18 Skrevet 6. februar 2024 Liker ikke komplimenter og sender omtrent aldri selfies. Kanskje om jeg blir spurt, men forventer ikke noe i retur. Anonymkode: d4326...6d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå