Gå til innhold

Erfaring brystløft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har tatt brystløft? Med eller uten silikon? Fornøyde eller misfornøyde? 

Anonymkode: f9f81...899

Skrevet

Tok med silikon, ble veldig fornøyd 😊 Naturlig resultat og ingen plager.

Anonymkode: 080f1...5c8

Skrevet

Veldig fornøyd. hadde bare tomme melposer før. Nå har jeg faste fine a-cups igjen :) Uten silikon. Veldig fine arr.

Anonymkode: 745e8...ca7

Skrevet

Kan svare for eksen.

Hun hadde store bryster som hang mer enn hun likte. Tok brystløft, og så veldig fine og naturlig ut. 

Brystløft og silikon? Trodde ikke damer hadde små pupper som henger? Sjelden jeg har sett

Anonymkode: 4cb49...d80

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Noen her som har tatt brystløft? Med eller uten silikon? Fornøyde eller misfornøyde? 

Anonymkode: f9f81...899

Tok brystløft i 2020 , de var også ganske tomme, jeg fikk ett littegrann skjevt resultat, den ene nippelen litt høyere enn den andre, ikke kjempe synlig men hang meg litt opp i det.

fikk også infeksjon i såret under nippel hvor det sprakk opp og ble større arr, ikke så fint.

ellers var de fine, og naturlig, fornøyd helt til nå ( 3 år senere ) hvor jeg merker de blir litt zaggy igjen og lurer på om det hadde vært bedre med silikon.

skal sies at jeg gikk opp en del i vekt som jeg nå har tatt av igjen, og det går ALLTID utover puppene!

Anonymkode: 8ec5b...dd0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan svare for eksen.

Hun hadde store bryster som hang mer enn hun likte. Tok brystløft, og så veldig fine og naturlig ut. 

Brystløft og silikon? Trodde ikke damer hadde små pupper som henger? Sjelden jeg har sett

…. Jeg hadde a-cup som hang. De fleste pupper henger med alderen, uavhengig av størrelse. Vært slank hele livet :) hilsen hun som svarte rett før deg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kan svare for eksen.

Om de har mistet mye volum kan det være greit å "fylle på" og. Om jeg bare skulle tatt løft hadde jeg gått ned mange cup-størrelser fordi kirurgen måtte ha tatt bort mye hud. Alltid hatt store pupper, men etter vekttap og svangerskap var det bare hud igjen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om de har mistet mye volum kan det være greit å "fylle på" og. Om jeg bare skulle tatt løft hadde jeg gått ned mange cup-størrelser fordi kirurgen måtte ha tatt bort mye hud. Alltid hatt store pupper, men etter vekttap og svangerskap var det bare hud igjen. 

Sånn går det når menn svarer på vegne av damer 🙈 De kan overraskende lite om kvinnelig anatomi. 

• Liker 2
Skrevet

Tok brystløft og silikon for snart 20 år siden, etter å ha gått ned ca. 20 kg. Var forsåvidt fornøyd, har lav profil på protesene så de stikker ikke så mye ut av kroppen, men har en rund form sett forfra. Nå har jeg gått mye opp og ned i vekt siden, + 2 svangerskap og amming, så nå er de ikke så fine. De er runde, henger litt og er veldig store, så burde ha ventet til etter jeg fikk barn, men jeg var 20 år og ville ikke ha barn når jeg tok.. Må fikse på de etterhvert, men må nå målvekt og være litt stabil først. 

Anonymkode: 284b6...0d9

Skrevet

Tok uten silikon da jeg ville ha mindre pupper. De består fortsatt blyanttesten etter 7 år. Er kjempefornøyd. 

Anonymkode: 0a78c...5c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...