Nowayback Skrevet 4. februar 2024 #1 Skrevet 4. februar 2024 Er sjansene gode eller dårlige, når jeg er helt gjennomsnittlig utseendemessig? På tinder har jeg kun opplevd matcher med damer som var interessert i forhold. Jeg ønsker kun et seksuelt forhold- friends with benefits. Har alltid hatt en sterk dragning mot eldre kvinner enn meg selv. Da jeg var 20 drømte jeg om de på 40. Nå drømmer jeg fremdeles om de som er rundt 20 år eldre. Har aldri forsøkt.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #2 Skrevet 4. februar 2024 Jeg er 51 år, og for meg hadde det vært helt uaktuelt å kun ha ett seksuelt forhold uansett alder på mannen. Enten forhold og sex, eller ingen av delene. Anonymkode: 84753...e66 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Skrevet 4. februar 2024 Vanskelig å si med så pass aldersforskjell. Jeg er 46, og tenner veldig på én jeg kjenner på 37. Men mulig jeg hadde følt meg altfor gammel for ham om jeg var ti år eldre. Anonymkode: be899...1be
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #4 Skrevet 5. februar 2024 Jeg er K50 og treffer en på 38 kun for sex. Vi møttes på Nakentid.no. Anonymkode: 5de62...38e
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #5 Skrevet 5. februar 2024 Jeg er k57 og sammen med en på 43. Kun sextreff hadde ikke interessert meg. Anonymkode: 8a830...1da
Bamseklemmer Skrevet 6. februar 2024 #6 Skrevet 6. februar 2024 DelvisPresley skrev (På 4.2.2024 den 22.19): Er sjansene gode eller dårlige, når jeg er helt gjennomsnittlig utseendemessig? På tinder har jeg kun opplevd matcher med damer som var interessert i forhold. Jeg ønsker kun et seksuelt forhold- friends with benefits. Har alltid hatt en sterk dragning mot eldre kvinner enn meg selv. Da jeg var 20 drømte jeg om de på 40. Nå drømmer jeg fremdeles om de som er rundt 20 år eldre. Har aldri forsøkt. Tror nok du er kjekk nok, så det er nok det minste problemet. Jeg skal dele min erfaring, kanskje du fanger opp noe😉 Min erfaring er de ute etter en "handyman" og ikke en "elsker".. Så vet hun om mine ferdigheter, kommer det alltid et spørsmål om jeg kan fikse noe i huset hennes. Mens jeg er der, går skravla om alt mulig rart.. og når vi føler på det, så går praten gradvis over på kos og nærhet. Jeg føler meg ganske så trygg når en kvinne ler og prater litt gris.. for da blir hun samtidig ivrig og flørtete. Altså, grisprat er ikke vulgært, det er bare små hint om tilnærming og erting😄 Ok, vi har kommet i kontakt.. og vi har brutt den isen som skal til, for at vi kan ha det gøy sammen. Jeg elsker jo kvinner godt oppi årene selv, og jeg har aldri blitt skuffet.. heller tvert imot. Det er noe eget med dem.. meget kosete.. og jeg elsker jo aldringstegn og de ærlige godlydene❤️ Av alle mine romanser med kvinner opp i årene , så kom jeg inn døra som handyman😇
Elaine Marley Skrevet 6. februar 2024 #7 Skrevet 6. februar 2024 Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #8 Skrevet 6. februar 2024 Altså, du er mann 37 og gå for 50+ damer. Det går nok, men det er litt rift om de pene eller alrighte 50+ damene. Er selv mann 48, og 50+ er litt tight og mindre marked.. Anonymkode: 61be4...c18
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #9 Skrevet 6. februar 2024 Jeg er bare 47 da men kan si at jeg vil ikke bli brukt som et objekt for noens fetisj. Om noen vil ha sex med meg FORDI jeg har rynker og grått hår og ikke fordi de syns jeg er gøyal og sexy som menneske, ville jeg følt meg teit. Anonymkode: 703b3...cc2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #10 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er bare 47 da men kan si at jeg vil ikke bli brukt som et objekt for noens fetisj. Om noen vil ha sex med meg FORDI jeg har rynker og grått hår og ikke fordi de syns jeg er gøyal og sexy som menneske, ville jeg følt meg teit. Anonymkode: 703b3...cc2 Pluss: fordi folk med fetisjer er mest opptatt av seg selv og egen fetisj, ikke min/vår felles glede/nytelse. Anonymkode: 703b3...cc2
Nowayback Skrevet 11. februar 2024 Forfatter #11 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 12.01): Pluss: fordi folk med fetisjer er mest opptatt av seg selv og egen fetisj, ikke min/vår felles glede/nytelse. Anonymkode: 703b3...cc2 Hva om det som tenner meg mest er å gi nytelse? Tanken på å komme uten at motparten har det digg er jo avtennende i seg selv. Jeg har definitivt ikke en fetisj da jeg syns kvinner i alle aldre er flotte.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #12 Skrevet 11. februar 2024 DelvisPresley skrev (På 4.2.2024 den 22.19): Er sjansene gode eller dårlige, når jeg er helt gjennomsnittlig utseendemessig? På tinder har jeg kun opplevd matcher med damer som var interessert i forhold. Jeg ønsker kun et seksuelt forhold- friends with benefits. Har alltid hatt en sterk dragning mot eldre kvinner enn meg selv. Da jeg var 20 drømte jeg om de på 40. Nå drømmer jeg fremdeles om de som er rundt 20 år eldre. Har aldri forsøkt. Jeg er 50 og er i et forhold med en på 37. Kunne også lett ha hatt et seksuelt forhold til en på 37 . Anonymkode: 767ed...07b 1
bullehurk Skrevet 12. februar 2024 #13 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er 50 og er i et forhold med en på 37. Kunne også lett ha hatt et seksuelt forhold til en på 37 . Anonymkode: 767ed...07b Jeg er 48, og har et seksuelt forhold til en på 32. Men dere må komme dere ut gutter, ikke bare "jeg vil", og så sitte å vente på at det skal plinge i innboxen. For mye tafatthet blandt dagens yngre menn. Det sier flere av mine venninner/bekjente også.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #14 Skrevet 12. februar 2024 Jeg er 52 og kunne fint hatt et seksuelt forhold med en yngre mann, men "tøm og røm" hadde vært uaktuelt. Det måtte vært litt mer, som å kunne snakke sammen også. Vil ikke ha noe seriøst forhold, men sånn halvveis opplegg hadde passet perfekt. Anonymkode: 5aed9...ccf 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #15 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er 52 og kunne fint hatt et seksuelt forhold med en yngre mann, men "tøm og røm" hadde vært uaktuelt. Det måtte vært litt mer, som å kunne snakke sammen også. Vil ikke ha noe seriøst forhold, men sånn halvveis opplegg hadde passet perfekt. Anonymkode: 5aed9...ccf Hadde et sånt forhold til ei moden dame på din alder, da jeg var yngre. Gudene skal vite at jeg savner det til tider. Anonymkode: 15261...037
Nowayback Skrevet 14. februar 2024 Forfatter #16 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 12.2.2024 den 10.09): Jeg er 52 og kunne fint hatt et seksuelt forhold med en yngre mann, men "tøm og røm" hadde vært uaktuelt. Det måtte vært litt mer, som å kunne snakke sammen også. Vil ikke ha noe seriøst forhold, men sånn halvveis opplegg hadde passet perfekt. Anonymkode: 5aed9...ccf Tøm og røm blir upersonlig og hadde gitt meg lite. Det må ligge en kjemi i bunn, så klart. Uten kjemi- ingen tenning.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #17 Skrevet 14. februar 2024 For å si det sånn - tviler på at du får noen PM'er her nå pga denne posten. Eldre kvinner er jevnt over ikke så interessert i sex lenger. Anonymkode: bc9c8...924
Nowayback Skrevet 14. februar 2024 Forfatter #18 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For å si det sånn - tviler på at du får noen PM'er her nå pga denne posten. Eldre kvinner er jevnt over ikke så interessert i sex lenger. Anonymkode: bc9c8...924 Nei, nei. Det har jeg heller ikke fått. Hovedpoenget med tråden var heller ikke å komme i kontakt med noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå