Gå til innhold

Erfaring med Beauty House Ålesund?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen erfaring med Beauty House i Ålesund? Tror de er ganske nyåpnet? Jeg gikk lenge til Lindas velvære i Ålesund på fast basis for å få utført brasiliansk, men de har blitt så dyre, så nå har jeg ikke vært der på flere år. Men nå ser jeg at dette nye stedet utfører brasiliansk til 599kr, og det syns jeg er innafor. Men det er alltid litt guffent å gå til helt nye for å gjøre noe sånt, det er så viktig å møte en terapeut som tar imot deg på en god måte, og selvsagt gjør en bra jobb. Noen med erfaringer? Er terapeutene helt nyutdannede her, skal tro? Kan det tenkes at de trenger en innkjøringsfase før de blir rutinerte og får erfaringene de trenger?

Anonymkode: d0938...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 5.2.2024 den 9.30):

Hun som driver det er ikke helt uerfaren i alle fall:

https://www.aesby.no/nyheter/i/bgxWRv/aapner-salong-i-kongens-gate

Anonymkode: 876e8...f54

Ja det ser sånn ut, takk for link. Det virker som hun helst har god erfaring med vipper og sminke o.l da, er veldig nysgjerrig på om hun er god på brasiliansk voksing. Om noen har erfaringer å dele, blir jeg glad😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Prøver å sende denne opp igjen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok, ikke særlig imponert i forhold til standarden jeg har møtt i Oslo. 
Brukte Beauty House ofte når jeg bodde i Oslo, hvor de har flere avdelinger. Det var merkbart forskjell på avdelingene. 
Men go for it, hva kan gå galt med voksing. Se over i verste fall om alt hår er tatt før du kler på deg 🙂

Anonymkode: 1ff5b...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt ok, ikke særlig imponert i forhold til standarden jeg har møtt i Oslo. 
Brukte Beauty House ofte når jeg bodde i Oslo, hvor de har flere avdelinger. Det var merkbart forskjell på avdelingene. 
Men go for it, hva kan gå galt med voksing. Se over i verste fall om alt hår er tatt før du kler på deg 🙂

Anonymkode: 1ff5b...655

Takk for svar😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke spesielt imponert. Bor i Oslo, men er ofte i Ålesund flere uker av gangen. Akkurat når det gjelder voksing så tenker jeg teknikk på brazilian har mye å si for hvor vondt det gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...