Gå til innhold

Kvinners erfaring med andre menn mens mann selv er i et forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1: Har du hatt sex med en annen en partneren din mens du var i et forhold? Tenker da ikke på utroskap, men trekant, partneren som tilskuer eller at han har gitt deg tillatelse til å ha sex med en annen mann.

2: Var dette planlagt i lang tid? Profil på nettside? Bekjent? Fant du/dere en fyr ute på byen?

3: Fortell litt opp oppbygningen til det hele. Var det du som opprinnelig tente på tanken og tok det opp eller var det mannen? Hvis det var mannen, var dette noe du hadde tenkt på i forkant før dette ble lagt frem av partneren? Måtte forslaget modnes over tid? Mye mas?

4: Hvor skjedde dette? På hotell, hjemme?

5: Fortell om spenningen i forkant og selve opplevelsen. Var spenningen det som tente mest eller var det ny kropp, større utstyr. Ble det brukt prevensjon?

Hvordan var sexen? Størrelse, orgasme. Hva var annerledes fra din faste partner?

Hvis partneren din var tilskuer i rommet, klarte du å slappe av og nyte det hele, eller ble du for fokusert og bevist på hans blikk og reaksjoner at dette la en demper eller gjorte det vanskelig å nyte opplevelsen med en ny mann?

6: Var dette en engangs greie eller noe du/dere har fortsatt med?

7: Hvordan var tiden i etterkant både for deg og partner? Sjalusi? Ble forholdet satt på prøve eller var dette et deilig krydder som innfridde forventningene?

8: Søkte du bevist en partner som hadde større utstyr enn din kjæreste?

Anonymkode: 77673...4fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW!! Søk hjelp ett annet sted☠️

Anonymkode: 51997...c42

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

1: Har du hatt sex med en annen en partneren din mens du var i et forhold? Tenker da ikke på utroskap, men trekant, partneren som tilskuer eller at han har gitt deg tillatelse til å ha sex med en annen mann.

Ja, firkant

2: Var dette planlagt i lang tid? Profil på nettside? Bekjent? Fant du/dere en fyr ute på byen?

Kommet i kontakt på lyst club eller swingers klubb.

3: Fortell litt opp oppbygningen til det hele. Var det du som opprinnelig tente på tanken og tok det opp eller var det mannen? Hvis det var mannen, var dette noe du hadde tenkt på i forkant før dette ble lagt frem av partneren? Måtte forslaget modnes over tid? Mye mas?

Vi utviklet sexuelle fantasier over mange år som etter hvert inkluderte flere folk. Han sa nok ordene først etter han merket at det gjorde meg kåt. Deretter tok det enda en del år før vi tenkte det kunne være noe å realisere. Mange regler i begynnelsen, og vi tok det langsomt. Passet på at vi ikke gikk for langt for noen av oss. Har tatt gode pauser mellom hver gang.

Swingers klubb eller hotell 

5: Fortell om spenningen i forkant og selve opplevelsen. Var spenningen det som tente mest eller var det ny kropp, større utstyr. Ble det brukt prevensjon?

Stor spenning i forkant, og det er nok det beste for meg. Det nest beste er i etterkant, og på tredjeplass kommer sexen.

Hvordan var sexen? Størrelse, orgasme. Hva var annerledes fra din faste partner?

Helt ok, ganske bra eller ganske dårlig. Ingenting kan måle seg med sex med en jeg kjenner og har følelser for. Tror ikke jeg har vært med noen større enn min mann, men jeg husker ikke. Jeg tenner på at vi gir hverandre nytelse, ikke så mye kropp i seg selv, så jeg legger ikke merke til så mange detaljer. Det er stas å kunne tenne fremmede, men det går aldri så sømløst som med han jeg kjenner.

Hvis partneren din var tilskuer i rommet, klarte du å slappe av og nyte det hele, eller ble du for fokusert og bevist på hans blikk og reaksjoner at dette la en demper eller gjorte det vanskelig å nyte opplevelsen med en ny mann?

Nei, det tenner meg bare mer. Nesten hele poenget er jo at det er noe vi deler. Jeg ser nok ikke helt vitsen med å ha sex med andre i seg selv. 

Har fortsatt

7: Hvordan var tiden i etterkant både for deg og partner? Sjalusi? Ble forholdet satt på prøve eller var dette et deilig krydder som innfridde forventningene?

Deilig krydder. Det krever debreefing, og noe prat om hva det betyr for oss, men vi er gode til å forsikre hverandre. Noe som er lett når sexen i seg selv er mye bedre med hverandre. Det har blitt mye latter, for det er alltid noe som er litt kleint, men også minner og inspirasjon til flere fantasier.

8: Søkte du bevisst en partner som hadde større utstyr enn din kjæreste?

Nei, det kunne sikkert vært spennende, men hvis han er lengre er det flere stillinger som ikke er gode, og de beste orgasmene får jeg av å ha han så langt inne at han også presser kroppen mot klitoris. Vi er ute etter noen som er like lekne og ikke-rett-på-sak som oss, og som tenner på de samme tingene. 

Anonymkode: 84db4...552

• Hjerte 1
Skrevet

Her var det mange spørsmål 🙄
Jeg er mann (sikkert i likhet med TS) og lurer på, og tenner på, det samme.
Litt spent på om du får noen seriøse svar fra kvinner så følger denne jeg 🙂 

Anonymkode: 17466...ddb

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

8: Søkte du bevist en partner som hadde større utstyr enn din kjæreste?

1: Ja. Samboeren var ikke deltaker, men var i samme rom og så på.

2: Fant en fyr jeg sjekket opp på utested i en annen by enn hvor vi kommer fra. Dette var noe vi hadde fantasert om lenge.

3: Det var samboeren som kom med forslaget/kinken sin. Jeg var litt skeptisk i starten og tenkte dette var rart, og er det noe galt med meg eller sexlivet vårt. Etterhvert vokste tanken på dette og tente meg mer og mer. Har kun hatt 3 tidligere partnere og har vært sammen med samboeren i 24 år.

4: Hotell.

5: Spenningen i forkant og underveis med sjekking var sinnsykt. Ren galskap, men utrolig tennende galskap. Var deilig å få bekreftet at jeg fortsatt har draget og kan gjøre ukjente menn raskt kåte.

6: Kroppen hans var annerledes. Høyere, mørkere, mindre trent. Penisen virket kortere, men tykkere.

Kondom ble ikke brukt.

Sexen var bra. Ikke noe magisk over utførelsen eller hva han gjorde, men spenningen rundt det ukjente gjorde at kåtheten ble maksimalisert, så orgasme fikk jeg.

Jeg tittet mye på partneren i stolen på hotellrommet de første fem minuttene, men etterhvert så ble jeg så revet med at alt av sperrer og tankekjør forsvant.

6: Vi har bare gjort det en gang og jeg tror kanskje det blir med det. Typen elsket det, men jeg er fornøyd med hva jeg har. En deilig opplevelse, men kanskje ikke helt meg.

7: Ikke noe sjalusi. Han er nok litt mer gira enn meg til å fortsette med dette, men vi har det ellers fint i etterkant.

8: Nei, men stort er deilig og bonus. Det viste seg at han var litt større i omkrets, men føltes litt kortere ut.

• Hjerte 1
Skrevet

Trådstarter

Er du klar over at du beholder samme anonymkode gjennom hele tråden?

Derfor er det lett å se at du nettopp har "svart" på din egen tråd uten å fortelle at du er trådstarter. Det er litt spesielt å ikke gjøre det. Jeg tipper du er mann, ikke kvinne som "svaret" ditt gir inntrykk av. Og at du har en fantasi om å se kone/samboer/kjæreste ha sex med en annen mann. Fin fantasi! Mange av oss leker med den. Og mange gjør alvor av den. Og de fleste menn som er fri til å bli med på noe sånt, vil gladelig stille opp. 😃

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...