AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Skrevet 4. februar 2024 Hva synst du er det vanskligste når du oppdragar barn? Er det å gi straff eller feks å stå på ditt? Anonymkode: 10607...0dc
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #2 Skrevet 4. februar 2024 Det vanskeligste er at man kan gjøre alt rett, men det fungerer ikke nødvendigvis. Anonymkode: 78af6...297 1
Sofakona Skrevet 4. februar 2024 #3 Skrevet 4. februar 2024 Kommer an på straff..men som eks ikke bruke pc etc... ikke få gå ut med venner etc..jeg står på mitt. Men synes det er vanskelig innimellom å vite om jeg sier riktig ting 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #4 Skrevet 4. februar 2024 For meg er det vanskeligste å takle store følelser, for jeg har aldri lært selv hvordan den rette måten er. Trodde jeg hadde gjort rett, for det fungerte, men etter noen år viste det seg å bare slå meg rett i fleisen igjen. Så nå prøver vi noe nytt.. Så det vanskeligste er vel å vite at man gjør det som er rett og at det har ønsket utfall lengre ned i veien. Anonymkode: 06686...16f
katties Skrevet 4. februar 2024 #5 Skrevet 4. februar 2024 At det er mange foreldre som ikke oppdrar sine, og det påvirker de som faktisk blir oppdratt godt. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #6 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det vanskeligste er at man kan gjøre alt rett, men det fungerer ikke nødvendigvis. Anonymkode: 78af6...297 Oi, hvordan da mener du? Anonymkode: 10607...0dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå