Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en mann i september som det utviklet seg ganske raskt med og begynte å se en fremtid med denne mannen. 
Det ente til slutt med at han hadde sex med xn og jeg fant ut i ettertid at jeg er gravid med han. Vi valgte og fortsette å se om vi fikk det til å funke pg av barnet. Nu viser det seg at han har vært på besøk hos xn sin i leiligheten hennes uten å fortelle meg det i forkant. Han sier han ikke skulle ha gjordt det. Men han sier også det er vanskelig fordi de har barn sammen. Han sier han ikke kan kutte henne helt ut noe som er forståelig. Men han vil fortsette å møte henne sammens med barnet. Jeg syns ikke det er rimelig fordi hun er en x og han streng tatt ikke har samværsrett med henne. Han vil ikke vrikke seg på dette.

Hadde du valgt å blidd om dere ventet barn?

Anonymkode: c94c0...bcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Møtte en mann i september som det utviklet seg ganske raskt med og begynte å se en fremtid med denne mannen. 
Det ente til slutt med at han hadde sex med xn og jeg fant ut i ettertid at jeg er gravid med han. Vi valgte og fortsette å se om vi fikk det til å funke pg av barnet. Nu viser det seg at han har vært på besøk hos xn sin i leiligheten hennes uten å fortelle meg det i forkant. Han sier han ikke skulle ha gjordt det. Men han sier også det er vanskelig fordi de har barn sammen. Han sier han ikke kan kutte henne helt ut noe som er forståelig. Men han vil fortsette å møte henne sammens med barnet. Jeg syns ikke det er rimelig fordi hun er en x og han streng tatt ikke har samværsrett med henne. Han vil ikke vrikke seg på dette.

Hadde du valgt å blidd om dere ventet barn?

Jeg hadde ikke klart å stole på den mannen igjen.....

Er meg da....

• Liker 1
Skrevet

Nei det sliter jeg veldig med Irak alkurat nå.

Skrevet

Det hadde ikke jeg gjort ... hadde ikke klart å stole på en sånn type .,.

Anonymkode: 93223...130

Skrevet

Dette var litt vanskelig å lese. Men du kan ikke nekte han å møte eksen når de har barn sammen, nei. Det er kjempefint for deres felles barn at de finner på ting sammen. 

Dessverre er han åpenbart ikke ferdig med eksen, den graviditeten kom nok litt for raskt i forhold til at han ikke har fått bearbeidet sine følelser for eksen. Hun er neppe ferdig med han heller. De ville jo tross alt ikke hatt sex om de var helt ferdig med hverandre. For min del ville det vært helt uaktuelt å gå inn i et forhold med en som ikke var ferdig med eksen sin. 

Anonymkode: 2725b...8b6

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei det sliter jeg veldig med Irak alkurat nå.

Da har du egentlig svaret selv, slik jeg ser det...

Huff er ikke lett dette her altså...

Føler så med deg ❤️

Asså det kan gå, dog hadde det krevet parterapi og veldig veldig god kommunikasjon.....

Spørs om han er innstilt på det, eller deg.....

Skrevet

Wtf!?

Anonymkode: 19c92...0ca

Skrevet

Jaaa det kan du gått si. Han hadde ikke noen gode svar på hvorfor han var der heller. Bare at de pratet og var venner. Det er veldig tydelig på at de ikke er ferdig med hverandre. Er veldig suspect…. Litt lei meg for at han ikke vil priotitere meg framfor henne når jeg er gravid 😕

Skrevet

Ta abort og finn deg en bra mann i stedet😘

Anonymkode: 19c92...0ca

• Nyttig 1
Skrevet

At han har sex med eksen sin og så fortsetter å møte henne uten å snakke med deg, er lite omsorgsfullt. Det er riktig at han ikke kan kutte henne ut av livet sitt, men han bør ta innover seg at når han er utro, så blir det selvfølgelig veldig vanskelig for deg. 

Min mann var en idiot hele svangerskapet. Han drakk mye og var utrolig mye borte uten å si hvor han var osv. Jeg var nærme å gå ifra han, men ble pga barnet. Vi har gått i terapi og etter barnet kom har han vært helt anderledes. Jeg vet ikke om det varer for alltid, men jeg er veldig glad for å ikke være alene med en baby. 

Da jeg gikk gravid og alt var kaos, bestemte jeg meg for å «planlegge for det værste, men håpe på det beste». Jeh allierte meg med de jeg kunne, hadde venninner som sto klare til å være med på fødsel, ulike planer for bosituasjonen (holde på leilighet alene og leie ut, flytte ev. hvor osv), jeg snakket med slektninger om ev bistand om jeg skulle bli alene med barnet osv. Det hjalp meg å være rolig å ha en plan. Så tok jeg etterhvert også noen heftige oppgjør med mannen min. Det hjalp når han skjønte at jeg hadde planlagt alt sånn at jeg kunne klare meg uten han. Tror han forstod at han ikke hadde så mye makt over meg lenger. 

Dette må være utrolig tøft. Han oppfører seg som en komplett idiot, men om han er en drittsekk som bør tas avstand fra eller en forvirra tullebukk som bare må skjerpe seg, er vanskelig å si fra utsiden. 

Anonymkode: f8ecf...c7c

Skrevet

Ts, jeg mistenker at denne tråden blir slettet p.g.a. for kort overskrift. Du kan ta kontakt med en mod og be om at noen kan gjøre den litt tydeligere, så får den bli? Bare et tips hvis du vil at tråden fortsetter. :) 

Anonymkode: 61868...706

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Abort er ikke et alternativ når det kan gjøre at jeg ikke kan få seinar 🙄

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...