AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Skrevet 4. februar 2024 Jeg satt og leste noe og kom over en sånn greie man kunne svare på. Spørsmålet var "hvem er du takknemlig for å ha i livet ditt?" Jeg spurte samboeren min som svarte da, barnet vårt, meg og foreldrene sine. Noe som egentlig høres hyggelig ut. Men her er greia, i huset bor det flere barn. Han er stefar til mine barn som jeg har fra før av. Jeg synes det var trist at han ikke nevnte dem. Hva tenker dere om det? Jeg har ikke laget noe styr rundt dette, men jeg følte på det. Anonymkode: 18cd8...7c8 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #2 Skrevet 4. februar 2024 Ganske åpenbart at han ikke bryr seg om stebarna, i hvert fall. Anonymkode: e2b6a...f16 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Skrevet 4. februar 2024 Han kan jo være glad i dem selv om han ikke er takknemlig for å ha dem i livet sitt. Jeg ville latt den fare. Anonymkode: 139de...76b 21 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #4 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg satt og leste noe og kom over en sånn greie man kunne svare på. Spørsmålet var "hvem er du takknemlig for å ha i livet ditt?" Jeg spurte samboeren min som svarte da, barnet vårt, meg og foreldrene sine. Noe som egentlig høres hyggelig ut. Men her er greia, i huset bor det flere barn. Han er stefar til mine barn som jeg har fra før av. Jeg synes det var trist at han ikke nevnte dem. Hva tenker dere om det? Jeg har ikke laget noe styr rundt dette, men jeg følte på det. Anonymkode: 18cd8...7c8 Q-melkekartong ja. Bytt til Tine melk. Sak løst. Anonymkode: 4a56f...016 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #5 Skrevet 4. februar 2024 De er jo ikke hans barn. Den dagen dere går fra hverandre får han aldri se dem igjen. Han har ingen blodsbånd til dem (som han har til sitt barn og foreldrene sine) og heller ikke valgt å ha dem i livet sitt (som han har med deg). Det er jo ikke så rart om de ikke er de første han tenker på. Skjønner at det kan være litt sårt, men husk at du føler annerledes for dem fordi de er dine barn og de vil alltid være dine barn. Jeg ville ikke laget noe oppstyr rundt dette. Anonymkode: aeffd...23f 5 1
AnneSof Skrevet 4. februar 2024 #6 Skrevet 4. februar 2024 Det skjønner jeg veldig godt... jeg spurte kjæresten min *hva hadde du gjort hvis vi hadde vunnet i lotto * ( Kort forklaring : han har 2 barn og jeg har 1 sønn - har ingen felles ! ) Da svarte han ... jeg hadde delt med mine barn , foreldre og bror - det reagerte jeg på * Spurte * Så du hadde ikke delt litt med meg og Sønnen min ... Da fikk jeg tilbakemelding ... nei vi er ikke familie en gang ! Da følte jeg meg null verdt ! 11
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #7 Skrevet 4. februar 2024 Jeg hadde blitt såret over den kommentaren ja. Jeg hadde faktisk spurt om han ikke var takknemlig for barna han er stefar for også. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De er jo ikke hans barn. Den dagen dere går fra hverandre får han aldri se dem igjen. Han har ingen blodsbånd til dem (som han har til sitt barn og foreldrene sine) og heller ikke valgt å ha dem i livet sitt (som han har med deg). Det er jo ikke så rart om de ikke er de første han tenker på. Skjønner at det kan være litt sårt, men husk at du føler annerledes for dem fordi de er dine barn og de vil alltid være dine barn. Jeg ville ikke laget noe oppstyr rundt dette. Anonymkode: aeffd...23f Jeg har heldigvis så tett forhold til min stefar, at om han og mamma går fra hverandre, så vil vi fortsatt ha god kontakt. Men han viser også tydelig at han er glad i meg og takknemlig for at jeg er en del av hans liv. AnneSof skrev (1 minutt siden): Det skjønner jeg veldig godt... jeg spurte kjæresten min *hva hadde du gjort hvis vi hadde vunnet i lotto * ( Kort forklaring : han har 2 barn og jeg har 1 sønn - har ingen felles ! ) Da svarte han ... jeg hadde delt med mine barn , foreldre og bror - det reagerte jeg på * Spurte * Så du hadde ikke delt litt med meg og Sønnen min ... Da fikk jeg tilbakemelding ... nei vi er ikke familie en gang ! Da følte jeg meg null verdt ! Om typen min hadde sagt noe sånt, hadde han ikke vært typen min lengre. Skjønner godt at du følte deg null verdt da. Du og barnet ditt fortjener bedre❤️ Anonymkode: 15c6a...658 3 1
AnneSof Skrevet 4. februar 2024 #8 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde blitt såret over den kommentaren ja. Jeg hadde faktisk spurt om han ikke var takknemlig for barna han er stefar for også. Jeg har heldigvis så tett forhold til min stefar, at om han og mamma går fra hverandre, så vil vi fortsatt ha god kontakt. Men han viser også tydelig at han er glad i meg og takknemlig for at jeg er en del av hans liv. Om typen min hadde sagt noe sånt, hadde han ikke vært typen min lengre. Skjønner godt at du følte deg null verdt da. Du og barnet ditt fortjener bedre❤️ Anonymkode: 15c6a...658 ❤️ JA, det var sårt ... men nå er jeg på vei ut fra dette forholdet ! Håper Ts finner også ut hva han egentlig mente 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #9 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De er jo ikke hans barn. Den dagen dere går fra hverandre får han aldri se dem igjen. Han har ingen blodsbånd til dem (som han har til sitt barn og foreldrene sine) og heller ikke valgt å ha dem i livet sitt (som han har med deg). Det er jo ikke så rart om de ikke er de første han tenker på. Skjønner at det kan være litt sårt, men husk at du føler annerledes for dem fordi de er dine barn og de vil alltid være dine barn. Jeg ville ikke laget noe oppstyr rundt dette. Anonymkode: aeffd...23f Han har jo valgt dem når han har valgt henne. Og jo, det er rart. Jeg hadde reagert. Anonymkode: 63628...46e 4
AnneSof Skrevet 4. februar 2024 #10 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har jo valgt dem når han har valgt henne. Og jo, det er rart. Jeg hadde reagert. Anonymkode: 63628...46e Er helt enig med deg !! Når man velger å være sammen men alenemor så velger man enten hele pakka eller ingenting 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #11 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): De er jo ikke hans barn. Den dagen dere går fra hverandre får han aldri se dem igjen. Han har ingen blodsbånd til dem (som han har til sitt barn og foreldrene sine) og heller ikke valgt å ha dem i livet sitt (som han har med deg). Det er jo ikke så rart om de ikke er de første han tenker på. Skjønner at det kan være litt sårt, men husk at du føler annerledes for dem fordi de er dine barn og de vil alltid være dine barn. Jeg ville ikke laget noe oppstyr rundt dette. Anonymkode: aeffd...23f Selvsagt kan han se de igjeb selv om det blir slutt Anonymkode: 2e3d0...cae 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #12 Skrevet 4. februar 2024 Jeg hadde reagert PG spurt litt rundt det Anonymkode: 2e3d0...cae
Maleficenta Skrevet 4. februar 2024 #13 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg satt og leste noe og kom over en sånn greie man kunne svare på. Spørsmålet var "hvem er du takknemlig for å ha i livet ditt?" Jeg spurte samboeren min som svarte da, barnet vårt, meg og foreldrene sine. Noe som egentlig høres hyggelig ut. Men her er greia, i huset bor det flere barn. Han er stefar til mine barn som jeg har fra før av. Jeg synes det var trist at han ikke nevnte dem. Hva tenker dere om det? Jeg har ikke laget noe styr rundt dette, men jeg følte på det. Anonymkode: 18cd8...7c8 Melkepakken til q?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #14 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvsagt kan han se de igjeb selv om det blir slutt Anonymkode: 2e3d0...cae Det er jo bare hvis TS ønsker. De er ikke hans barn og han har ingen rett til samvær ved et evt brudd. Anonymkode: aeffd...23f 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #15 Skrevet 4. februar 2024 Det er ikke sikkert han er så takknemlig over å ha dem i livet sitt, sånn er det vel og at stebarn tar man på kjøpet. Det betyr ikke at han ikke er glad i de eller ikke bryr seg. Anonymkode: f497f...16c 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #16 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo bare hvis TS ønsker. De er ikke hans barn og han har ingen rett til samvær ved et evt brudd. Anonymkode: aeffd...23f * Om barna ønsker. Men det ønsker de jo selvsagt ikke om man har slike holdninger som at man kun valgte moren, og ikke barna. At barna ikke er en del av hans familie og at han egentlig ikke bryr seg så mye om dem. Om mødre eller fedre nekter steforeldre å møte barna igjen, til tross for at det er et ønske fra barna, så er det uansett barna det er mest synd på her. Anonymkode: 15c6a...658 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #17 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke sikkert han er så takknemlig over å ha dem i livet sitt, sånn er det vel og at stebarn tar man på kjøpet. Det betyr ikke at han ikke er glad i de eller ikke bryr seg. Anonymkode: f497f...16c Er man ikke takknemlig for å ha stebarna i livet sitt, er man ikke særlig glad i dem. Ikke bryr man seg særlig om dem heller. Anonymkode: 15c6a...658 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #18 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er man ikke takknemlig for å ha stebarna i livet sitt, er man ikke særlig glad i dem. Ikke bryr man seg særlig om dem heller. Anonymkode: 15c6a...658 Tror mange ser litt pragmatisk på det der. Det er vel ikke alle rundt deg du er så fryktelig takknemlig for å ha i livet ditt, betyr ikke at du ikke bryr deg. Anonymkode: f497f...16c 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #19 Skrevet 4. februar 2024 Ikke legg altfor mye i en enkelt kommentar, tenker nå jeg. Jeg har stebarn jeg er glad i. Men jeg er ekstra takknemlig for min egen sønn, siden jeg trodde at jeg aldri skulle få barn. Jeg ser ingenting galt i føle slik som jeg gjør. Anonymkode: 8f280...8df
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #20 Skrevet 5. februar 2024 Til ts, ikke spør om noe du ikke vil ha et ærlig svar på. Jeg tror heller ikke jeg ville vært takknemlig for stebarn. Antageligvis ville mye vært enklere ute. Det betyr ikke at man ønsker dem noe vondt eller ikke blir glad i dem. Anonymkode: f0675...4bb 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå