Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger øyekrem... er liksom hoven under øynene og ser ut som at jeg har striper etter mascara som har lagt seg i "folden" - men dette for jeg ikke bort uansett hvor mye jeg renser...

Har kikket på clinique's all about eyes, er den å anbefale?

eller en av de andre fra clinique?

så også en annen tråd her med øyekrem for ung hud, der lumene sin ble anbefalt -skal jeg prøve den tro???

øyekremen må ikke være for dyr, under 200kr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en gele tror jeg blir det beste for deg. virker som regel avkjolende og drenerende.

men vet ikke av noen under 200kr.

Skrevet

glemte å si at jeg har veldig tørr hud..

er en gele god nok da?

Skrevet

Prøv E-vitamin-øyenkremen til Body Shop! Den er kjempefin til ung hud, og gir bra med fuktighet.

Skrevet

Makeup store har en god en til 155 kroner.

Skrevet
Makeup store har en god en til 155 kroner.

hvor finnes dette merke da?

*kan ikke huske å ha sett det*

(vita? parfymelle? estetique? )

Gjest Jalileh
Skrevet
hvor finnes dette merke da?

*kan ikke huske å ha sett det*

(vita? parfymelle? estetique? )

det er en butikk. :)

Skrevet

Kjøp Clarins - eye contour gel. Du kommer ikke til å angre! Deilig forfriskende gel som fjerner poser på under et kvarter! Jeg høres ut som en levende reklame, men det er helt sant.. Den er for ung hud også, beskytter og gir fukt, fjerner mørke ringer og poser.

Skrevet
det er en butikk. :)

Du finner den i Bogstadveien i Oslo :)

Skrevet
Kjøp Clarins - eye contour gel. Du kommer ikke til å angre! Deilig forfriskende gel som fjerner poser på under et kvarter! Jeg høres ut som en levende reklame, men det er helt sant.. Den er for ung hud også, beskytter og gir fukt, fjerner mørke ringer og poser.

Oi, den var ganske dyr... :overrasket:

Skrevet

Du finner all abut eyes til under 200 på strawberrynet.. anbefales.

Skrevet

Hvis du er veldig tørr kan du jo bruke en mer kremete på natters tid... Eller kjøpe en gelemaske. Pass på å kjøpe produkter med gode ingredienser i alle fall, det får du igjen for siden. Så jeg hadde kanskje kjøpt den all about eyes fremfor den til makeup-store...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...