AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Skrevet 4. februar 2024 Tar i mot tips og råd til hvordan jeg kan avdekke utroskap. Anonymkode: 8bfec...8a9
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #2 Skrevet 4. februar 2024 Hm, følge magefølelse. Sjekke om overtid er overtid. Anonymkode: 2f26c...a1f 1
Cor Cubiculum Skrevet 5. februar 2024 #3 Skrevet 5. februar 2024 Du får ta en alvorsprat om temaet, det som har vekket mistanken din. Det å "spionere" er også et tillitsbrudd. I alle fall om man ikke har gjort alt en kan på åpent og ærlig vis først. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #4 Skrevet 5. februar 2024 Snakk sammen. Fortell at du er usikker, redd for at det finnes en annen. Ikke anklag men snakk sammen Anonymkode: daea8...794
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #5 Skrevet 5. februar 2024 Det nytter ikke og spørre utrofolk om sannheten, du blir garantert servert løgn. men før du spør så må du ha gode grunner for mistanken. Og desverre er det en helt akseptert greie og være utro helt til det kommer til den enkelte som blir lidende, tenker da etter egenerfaring at folk forteller ikke om det, men istedenfor har det artig med situasjonen og prater om noen som har pult noen og ikke forteller hvem den andre var(snakker av egenerfaring der, når jeg fikk vite det så skjønte jeg hva folk flirte av). Så jeg skjønner at du vil finne ut hvordan finne ut om det. Finnes etterforskere for sånt, koster 1800 kr timen. Anonymkode: 123ba...b4a 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #6 Skrevet 5. februar 2024 Du får til å planlegge en sen kveld/ overnatting et sted. Så kommer du tilbake etter et par timer og ser om det står en fremmed bil der. MEN, dette må du kanskje gjøre flere ganger, i tilfelle det ikke passet for elsker å være hos din partner akkurat den kvelden. Du kjøper overvåkningsutstyr/ gps som du har inni i bilen Anonymkode: 4fba4...792 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #7 Skrevet 5. februar 2024 Begynner man først og mistenke utroskap, så spiller det vel ingen rolle om man ALDRI klarer å oppdage noe som helst. Da tenker man vel bare at partneren fremdeles er utro, bare at de er alt for flinke til å gjemme dette. Anonymkode: 81bab...5fe 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #8 Skrevet 5. februar 2024 Magefølelsen stemmer ofte! Sjekk mobil. Sjekk om han er der han sier han er. Anonymkode: eddf5...034
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #9 Skrevet 5. februar 2024 I det jeg hadde begynt å mistenke det ville faktisk forholdet vært over uansett. Jeg orker ikke å leve i et forhold uten gjensidig tillit. Anonymkode: 47b48...858
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #10 Skrevet 5. februar 2024 Sjekk snapscore. Om partner plutselig blir ekstremt aktiv på snap kan det være et dårlig tegn, spesielt om snapscore øker mye når du ikke er med vedkommende. Anonymkode: 34305...252 2
Fremmed fugl Skrevet 5. februar 2024 #11 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Tar i mot tips og råd til hvordan jeg kan avdekke utroskap. Anonymkode: 8bfec...8a9 Ønsker du å avdekke utroskap, eller føle deg trygg på at partneren ikke er utro. Er to ulike veier til disse to ulike målene. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #12 Skrevet 5. februar 2024 Fremmed fugl skrev (57 minutter siden): Ønsker du å avdekke utroskap, eller føle deg trygg på at partneren ikke er utro. Er to ulike veier til disse to ulike målene. Er ganske sikker på at det er noe muffens men vet ikke hvordan jeg skal finne det ut da han ruger på tlf og pc er passord på. Viker ikke fra rutiner i hverdagen men ser masse forandringer. Kjenner han godt. Magefølelsen er der. Anonymkode: 8bfec...8a9 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #13 Skrevet 5. februar 2024 Hva slags rutiner har han da? Han kan spille om penger også. Anonymkode: 2f26c...a1f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #14 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Magefølelsen stemmer ofte! Sjekk mobil. Sjekk om han er der han sier han er. For det første, nei, man kan ikke stole på magefølelsen, jeg ble selv beskyldt for utroskap for noen uker siden, og jeg har ikke engang vurdert å gå etter andre damer For det andre, man snoker ikke i andre sin tlf og privatliv, det er også i mange tilfeller ulovlig. Er man så sykelig sjalu at man gjør det, så er forholdet over uansett Anonymkode: 86a25...192
exictence Skrevet 5. februar 2024 #15 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Er ganske sikker på at det er noe muffens men vet ikke hvordan jeg skal finne det ut da han ruger på tlf og pc er passord på. Viker ikke fra rutiner i hverdagen men ser masse forandringer. Kjenner han godt. Magefølelsen er der. Anonymkode: 8bfec...8a9 Uff, stakkars deg. Snakk generelt om hvor godt det er å føle tillit og fortrolighet i et forhold. At jeg ønsker så sterkt å ha det sånn. Men dessverre føler jeg noe uro. Det hadde vært så godt om du kunne trygge meg.
Fremmed fugl Skrevet 5. februar 2024 #16 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er ganske sikker på at det er noe muffens men vet ikke hvordan jeg skal finne det ut da han ruger på tlf og pc er passord på. Viker ikke fra rutiner i hverdagen men ser masse forandringer. Kjenner han godt. Magefølelsen er der. Anonymkode: 8bfec...8a9 Ok, så mange svake bevis/tegn på utroskap. Men du føler behov for å bekrefte. Du kan vente på at han gjør enn bommert som du oppdager, eller være mer aktiv.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #17 Skrevet 5. februar 2024 Magefølelse er enormt viktig. Har du tilgang til andre enheter? Om du sjekker apper, kan du se om hen har lastet ned sjekkeapper og om de eventuelt har det på andre enheter som iPad eller noe du ikke har tilgang til. Anonymkode: c4860...f93
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #18 Skrevet 5. februar 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Magefølelsen stemmer ofte! Sjekk mobil. Sjekk om han er der han sier han er. Anonymkode: eddf5...034 Magefølelsen stemmer sjelden. Du bare hører om de gangen det tilfeldigvis stemmer. Så derfor tror alle kvinner det er slik, og ergo forsvarer de snok og eget tillitsbrudd. Anonymkode: fd8bd...4af 2 1
Friluftsmann70 Skrevet 5. februar 2024 #19 Skrevet 5. februar 2024 Se deg i speilet og se om du er der for han og dere for hverandre? Er det noe grunn til at han ønsker utroskap? Gir dere hverandre glede, sex og spenning? Ofte blir parforhold mer vennskap enn elskere. Vær mer opptatt av å gi enn å vokte
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #20 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): I det jeg hadde begynt å mistenke det ville faktisk forholdet vært over uansett. Jeg orker ikke å leve i et forhold uten gjensidig tillit. Anonymkode: 47b48...858 Dette må jo være kvinnelogikk, visst du mistenker mannen din for noe (trenger ikke bevis engang) så er det bare å avslutte forholdet. Så at du ikke har tillit til mannen er automatisk mannens feil, så da lurer jeg på hvor den gjensidige tilliten som du nevner kommer inn. Samboeren spurte meg en gang om jeg hadde vært utro, helt ut av det blå. Og det er jo klart man blir rimelig satt ut av et sånt spørsmål, for du vet jo ikke hva du skal si til ditt forsvar. Og da er sikkert neste skritt og ta det opp med en fortrolig venninne, "han ble helt satt ut når jeg spørte han, så skikkelig ukomfortabel ut", og da kan sikkert den gode venninnen fortelle at det er ingen røyk uten ild og det er sånn de reagerer når de er utro, nei bare å pakke sakene sine. Når det gjaldt min samboer så innså hun at magefølelsen ikke stemte, ja hun var såpass at hun faktisk unnskyldte oppførselen sin også. I forklaringen så baserte hun det med at jeg hadde vært så "mutt" i det siste og litt mindre intim. For å si det sånn, det er mye i livet som gjør at man kan bli litt "mutt" i perioder. Anonymkode: b0da1...a6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå