Gå til innhold

til deg med lavt stoffskifte. Noen matvarer du unngår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan bedrer det helsen din? Leste et sted at man bør unngå brokkoli? Prøver å spise lite sukker, se om det kan hjelpe på forma. Føler meg så trøtt, og har mye vondter i skuldre og nakke. Blir glad for gode råd.

Anonymkode: 6320c...188

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har både lavt stoffskifte, ibs og migrene, så holder meg unna mye. Spiser low fodmap og begrenser meg ift godteri og snacks. Drikker PepsiMax, da, har hørt at det kanskje ikke er så lurt mtp migrenen😬 Ellers lite alkohol, og aldri kjøtt (er vegetarianer). Hører stadig fra legen at jeg ligger svært stabilt med stoffskiftet når jeg går på Levaxin og Liothyronin.

Har selv hatt mye vondt i skuldre og nakke, men det ble mye bedre da jeg byttet migrenemedisin. Er ganske aktiv, så tåler å bruke en del energi hver dag. Mitt største problem er iskalde føtter🥶

Ikke så gode råd herfra, ser jeg😆

Anonymkode: 48a1d...426

Skrevet

Jeg har aldri tenkt kosthold, annet enn måtehold og variasjon. Holder normal bmi, og trener jevnlig. Er godt innregulert hos endokrinolog, men har lite energi, og mye trøtthet. Håper å kunne teste den nye norskproduserte medisinen snart. M55

Anonymkode: c237e...f83

Skrevet

Tar bare forbehold som å ikke ta jern, drikke melk nær medisin osv. Du skal spise mye brokkoli og soyaprodukter for at det skal være uheldig, så orker ikke bruke tid på sånt. Det jeg blir virkelig dårlig av er feil-medisinering som gir for høyt eller for lavt stoffskifte, samt mangelsykdommer, som er lettere å pådra seg med lavt stoffskifte. Så er mest opptatt av sånne forhold.

Anonymkode: a94c3...d45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...