Gjest Fantasiløs Skrevet 31. januar 2006 #1 Skrevet 31. januar 2006 Er så rar i magen.. sånn mens-rar.. men har jo ikke IKM før 10 feb ca... Kan det føles sånn ved EL også? at jeg kanskje har lenger syklus enn 28 dager, er jo min første periode uten p-pilla..
zmurfette Skrevet 31. januar 2006 #2 Skrevet 31. januar 2006 Første måned uten p-piller kan kroppen føles veldig annerledes enn "normalt". Så der er nok en viss sjanse for at det er derfor du har uvanlige symptomer.
Konemora Skrevet 31. januar 2006 #3 Skrevet 31. januar 2006 Det var i alle fall slik for meg når jeg sluttet på pillen i juni - kroppen har vært rar og vanskelig å tolke, og det er først de siste mnd. jeg har kunnet kjenne hvordan kroppen er ved el og før mens. Mitt råd til deg må derfor være å prøve å ikke kjenne så altfor etter alt dette helt i starten og glede deg over at du nå har muligheten for å bli gravid.. Men det er lettere sagt enn gjort, kanskje
meta Skrevet 31. januar 2006 #4 Skrevet 31. januar 2006 Signerer :nikker: Kroppen min var helt ute de første par månedene etter jeg sluttet på p-piller. Lykke til med prøvingen
Gjest gjesta Skrevet 1. februar 2006 #5 Skrevet 1. februar 2006 Jeg merket ingenting på kroppen etter pilleslutt-
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #6 Skrevet 1. februar 2006 Til fantasiløs: Hva er vitsen med å sette seg opp på en prøver-liste under "Jobber med saken" med PP0 og "vi er ikke aktive prøvere"? (Tenker på IKM-listen for februar der du skriver at du har PP0 og at dere ikke prøver). Enten prøver man eller så gjør man det ikke? Eller? :klø:
Gjest Fantasiløs Skrevet 1. februar 2006 #7 Skrevet 1. februar 2006 Fordi at jeg slutta med pilla, og vi skulle ikke fokusere så mye på å lage barn... skulle liksom ikke teste el og lignende... pluss at jeg synes det var moro å være litt mer aktiv her.. Men som du kanskje har sett, så har jeg forandret det til 1 pp..
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #8 Skrevet 2. februar 2006 Gratulerer med PP1 da, håper det blir kort "prøver-karriere" på dere!
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #9 Skrevet 2. februar 2006 Syklusen min var normal, men kroppen min veldig rar etter pilleslutt. Jeg gikk rundt alle de første månedene og trodde jeg var gravid hele tiden, noe som bare gir en sviende skuffelse....desverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå