AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Skrevet 4. februar 2024 Har straks bursdag, jubileum . for tiden er jeg egentlig veldig ensom og deprimert, er veldig mye alene , har kun samboer, og har mistet lysten på å gjøre ting alene. Jobber turnus, så har ofte lange friperioder, mens samboeren min jobber heletiden, fri 2 dager i uka men da jobber som regel jeg. Nå har jeg fri 5 dager når jeg har bursdag, samboer har kun fri på bursdagen min, men jeg er lei av å sitte her alene og vurderer bare reise ett sted med en gammel venninne eller hjem til familien. kjæresten vet alt dette, på mine tidligere bursdager så har han ikke vært så god på det med gave, helt greit asså, me jeg tror han føler på det og i år virkelig skulle gjøre noe flott. I dag var han veldig hemmelighetsfull der han satt på pc’en, flytta den til siden når jeg gikk forbi så ikke jeg skulle se , når jeg spør så tar han pc med på rommet og sier det er en overraskelse. Ser han betaler med kortet osv. Så spør han meg i bilen etterpå, du hadde ikke planlagt noe de dagene før bursdagen din sant? Ikke gjør det hvertfall. til jul fikk jeg skredutstyr , dette er noe jeg begynte så vidt med i fjor, syns det er litt gøy men er ikke SÅ fan som han. Han er veldig ivrig på dette. Og vil gjerne jeg skal bli bedre, jeg syntes det er gøy å bli med, men ærlig så er jeg veldig redd. Men uansett jeg er ganske sikker på han har kjøpt / booket snøskred kurs, typ 2 dager på fjellet et sted, alene , altså er vel andre der men dra alene. jeg GRUER meg til å ta imot dette, jeg vil jo helst bare være sammen med noen og jeg kjenner jeg har ikke lyst å på ett skred kurs akkurat nå. men jeg får så dårlig samvittighet når jeg ser han prøver og mener å være omtenksom. Må jeg late som og dra på skredkurs ? 🤔😅 Anonymkode: 5675a...93a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #2 Skrevet 4. februar 2024 Spesielt å grue seg til å få en gave du ikke vet at du får. Vent og se, du. Anonymkode: bff08...a15 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Skrevet 4. februar 2024 Just now, AnonymBruker said: Spesielt å grue seg til å få en gave du ikke vet at du får. Vent og se, du. Anonymkode: bff08...a15 Ja er vel fordi jeg generelt er dårlig på det å få gaver. Men jeg kjenner han godt samboeren min da, så er ikke så vanskelig å tenke ut ☺️ Anonymkode: 5675a...93a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #4 Skrevet 4. februar 2024 Du skal vel være sammen med noen på kurset. Perfekt gave! Anonymkode: 8d264...dc1 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #5 Skrevet 4. februar 2024 Det er sannsynligvis depresjonen som gjør deg så negativ til en gave du ikke aner hva er. For du aner jo ikke om han har bestilt skredkurs, du bare antar det. Og om han er elendig på å finne gaver til deg, må du blir flinkere til å gi uttrykk for hva du ønsker deg😊 Anonymkode: 66524...87b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå