Gå til innhold

Senking av bil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

40 mm på Golf blir bra.

Bruk sett med papirer og bytt gjerne støtdempere i samme slengen, disse blir gradvis dårligere. (Selvom de ser hele ut på utsiden)

Gjør jobben ordentlig ta en hjulstillingskontroll hos noen som kan dette med hjulvinkler og som setter opp bilen så den oppfører seg som du ønsker.

Ta deretter en tur til biltilsynet og få det skrevet inn i vognkortet, og du har en bil som ser bedre ut og er morsommere å kjøre!

Hilsen gubbe på 50+ som fortsatt liker å leke med biler. 😀

Anonymkode: cd37e...88b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 20.32):

Har kjøpt senkesett på 40mm til min golf 7, planen er å senke den nå når snøen forsvinner. Meeen tror dere det blir for lavt? 40mm er jo ikke mye, men fjærene er ikke av de hardeste så redd bilen blir helt krise å kjøre og subber, spess om vintern

Anonymkode: 6401f...cc1

KG er ikke akkurat stedet å spørre om dette…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomBombadil skrev (Akkurat nå):

KG er ikke akkurat stedet å spørre om dette…

Kommet mye gode svar😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kun har råd til en bil, da bør du ikke senke bilen din. Det duger ikke på dårlig brøyta binterveier. 

Har du råd til to, kan du ha en nedsenket på sommerhalvåret og den andre på vinteren. Min sønn lærte åå den harde måten. To mnd etter senking rev han i filler det meste under bilen på første dritt føre. Så nå har han en senket subaru til sommerbruk. Og en gammal bil på vinteren 

Anonymkode: 1eadc...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.2.2024 den 17.46):

Ingen vits å slenge med leppa a du. Senking gjør mere enn å bare se ut som en idiot. Det syns vel hele bilmiljøet😁

du kan umulig være en del av bilmiljøet du viser til.. jeg betalte for å få kliss ny bil fabrikksenket :D fordi den ble mye råere da! 

Anonymkode: 13208...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

du kan umulig være en del av bilmiljøet du viser til.. jeg betalte for å få kliss ny bil fabrikksenket :D fordi den ble mye råere da! 

Anonymkode: 13208...325

Morsomt innspill🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir supert. Er alltid så underholdende å se på de idiotene som subber over farstdumper. 

Anonymkode: 9dbdf...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det blir supert. Er alltid så underholdende å se på de idiotene som subber over farstdumper. 

Anonymkode: 9dbdf...e00

Noen må underholde de andre kjedelige folka i trafikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Giulietta  som ikke er  senket, men den subber på en liten jordvei. Har fått lyst på SUV.

Anonymkode: 41f26...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hvis du kun har råd til en bil, da bør du ikke senke bilen din. Det duger ikke på dårlig brøyta binterveier. 

Har du råd til to, kan du ha en nedsenket på sommerhalvåret og den andre på vinteren. Min sønn lærte åå den harde måten. To mnd etter senking rev han i filler det meste under bilen på første dritt føre. Så nå har han en senket subaru til sommerbruk. Og en gammal bil på vinteren 

Anonymkode: 1eadc...8e8

Tenk å ha en Subaru, også gjør du den ubrukelig vinterstid…🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...