AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Del Skrevet 4. februar 2024 Ser det finnes litt forskjellige å velge i mellom, er det noen som har noe å anbefale? Anonymkode: 59c30...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #2 Del Skrevet 4. februar 2024 Uten bh. Bruk bare nipple covers ☺️ Anonymkode: 2e226...36b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #3 Del Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Uten bh. Bruk bare nipple covers ☺️ Anonymkode: 2e226...36b Skulle til å si det samme. Anonymkode: 61f86...3d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #4 Del Skrevet 5. februar 2024 Ingen BH med åpen rygg nei, det ødelegger jo hele kjolen. Har brukt nipple covers som de over nevner. Nå ammer jeg forsatt (og bare på 1 pupp) så en del str-forskjell på puppene pr nå, så derfor dropper jeg kjoler eller topper med åpen rygg Anonymkode: 1dae9...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #5 Del Skrevet 6. februar 2024 Finnes "lim-BHer", men i praksis er det bare ekstra store nippelcovers. Noen har "løftene" effekt da, men de løftevingene sitter ofte dårlig om det er varmt og man svetter litt.. Så jeg sier også, gå for nipplecovers! Anbefaler litt tykkere noen i silikon, sånne som er som tynne plaster, er ikke så brukbare synes jeg. Og jeg har små pupper. Anonymkode: 24ec6...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå