AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Skrevet 4. februar 2024 Str m hoss H&M, hva slags str er det hos Lindex, Cubus og Kapphal i undertøy? Trodde str var likt hos alle sammen. Anonymkode: 6007c...52f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #2 Skrevet 4. februar 2024 Alle har forskjellige, og samme størrelse trenger ikke en gang være lik på samme butikk. Du må bare prøve deg frem. Anonymkode: 6fc5b...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #3 Skrevet 5. februar 2024 Akkurat de tre synes jeg er ganske like. Anonymkode: c26db...edd
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #4 Skrevet 5. februar 2024 Nå bruker jeg L ikke M, men etter min erfaring er Cubus minst, så HM, så Kappahl og Lindex som er størst. Anonymkode: ce547...707
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #5 Skrevet 5. februar 2024 Men erfaring er at jeg som regel er en S/M på HM, og XS/S på Lindex og Cubus. Kappahl har jeg ingen erfaring med. Anonymkode: a00b0...8de
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #6 Skrevet 5. februar 2024 Jeg bruker str alt ifra xxs, xs, innimellom S. På Kappahl er det svært lite jeg kan bruke, da klær omtrent alltid er for store til meg. De fører de største str og har i praksis ikke str xs, selv deres str S er stor i størrelsen. Lindex kan jeg bruke noe. Hos H&M kan jeg bruke masse klær men i forhold til str føler jeg det er Cubus som er mest autentisk. Anonymkode: 6181e...55f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå