Gå til innhold

Kan noen trekke kort på forholdet mitt?

Anbefalte innlegg

Jeg har litt vanskelig for å lese kjæresten min, vet ikke om han sender blandet signaler, eller om han bare ikke vet bedre. Noen signal gir en følelse av at han er «in it for the long run», og andre signaler gjør meg usikker på hva han i det hele tatt liker ved meg. Kan noen trekke kort og se hva som kommer opp? Evt om klarsynte får opp noe?

Anonymkode: e56c9...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble kløverknekt. 

Anonymkode: 3985c...70d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det ble kløverknekt. 

Anonymkode: 3985c...70d

Morsom du😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Morsom du😆 

Ba du ikke nettopp noen å trekke kort for deg? Hvordan han er ift deg? Så trekker hen et kort og får opp 'kløverknekt'. Du svarer da med at det er 'morsomt' og med latterdøra vid åpen som takk....? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (5 minutter siden):

Ba du ikke nettopp noen å trekke kort for deg? Hvordan han er ift deg? Så trekker hen et kort og får opp 'kløverknekt'. Du svarer da med at det er 'morsomt' og med latterdøra vid åpen som takk....? 

TS mente nok tarotkort.

Anonymkode: 7ee29...c4c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

TS mente nok tarotkort.

Anonymkode: 7ee29...c4c

Ja? Så kløverknekt er ikke et tarotkort (også)?  Knight of Wands?

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyam skrev (20 timer siden):

Jeg har ikke hørt om et tarotkort som heter kløverknekt, jeg trodde personen som svarte køddet, og trakk et helt vanlig kort fra en helt vanlig kortstokk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har ikke hørt om et tarotkort som heter kløverknekt, jeg trodde personen som svarte køddet, og trakk et helt vanlig kort fra en helt vanlig kortstokk. 

Mange kaller de det da kløver korresponderer med fargene ruter, hjerte, spar, kløver. Noen kaller kortene for jord, ild, vann, luft osv.Kjært barn har mange navn, vet du ;)

Men om noen trakk et helt vanlig korstokk er det et problem for deg? 

Det ble da begynt å spå med spillkort lenge før tarotkortene kom og tarorkortene har bare lagt til 22 nye. Flere andre spåmetoder bruker også inndelingen knekt, dame, konge osv. Det finnes bedre metoder enn tarot her ute - med samme inndeling (4 farver). Å trekke et kort er ikke å spå uansett, du får like stort utbytte av å trekke trafikksymboler. Det er stoppskilt og vikeplikt der også, eller lage deg en egen, men å få et personkort opp sier jo mer enn et hvilket som helst annet kort, siden du spør hvilken person han er. 

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et forhold bør man kunne kommunisere, det er jo muligens livspartneren din. Hva med å ikke stole på et kort, men gå å spørre han hva han tenker? 

Anonymkode: 8db92...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...