AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Skrevet 4. februar 2024 Det er en del år siden , men jeg ble voldtatt og vil ikke gå for mye inn på det med jeg lurer på om kjønnorgane mitt kan ha blitt skadet .. Jeg mistenker dette selv. Kan jeg få hendende meg direkte til min lokale kvinneklinikk for hjelp ? Må jeg gå gjennom fastlege (ønsker helst å slippe dette om mulig ). Er det i det hele tatt noe gjøre med ? Ønker bare svar på om jeg kan få hjelp og hvor. Anonymkode: a8359...8ea
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #2 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er en del år siden , men jeg ble voldtatt og vil ikke gå for mye inn på det med jeg lurer på om kjønnorgane mitt kan ha blitt skadet .. Jeg mistenker dette selv. Kan jeg få hendende meg direkte til min lokale kvinneklinikk for hjelp ? Må jeg gå gjennom fastlege (ønsker helst å slippe dette om mulig ). Er det i det hele tatt noe gjøre med ? Ønker bare svar på om jeg kan få hjelp og hvor. Anonymkode: a8359...8ea Hvis du bor i nærheten av Asker, kan jeg varmt anbefale Asker-gynekologene. Ellers kan du fint henvende deg direkte til din lokale kvinneklinikk. ❤️ Anonymkode: 6a1a9...b01 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Skrevet 4. februar 2024 ❤️ Du kan selvsagt bestille time hos gynekolog privat. Men fastlegen kan undersøke deg og henvise deg til kirurg for vurdering hvis du tenker at du bør operere.. Lykke til og god bedring❤️ Anonymkode: 95451...f88 1
KatteLatte Skrevet 5. februar 2024 #4 Skrevet 5. februar 2024 Hvis du ikke vil snakke direkte med fastlegen så kan du sende en E-konsultasjon vis Helse-Norge og be om henvisning til gynekolog. Men du må skrive hva det gjelder. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå