Gå til innhold

Hvorfor er jeg forelsket i han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fyr som jeg alltid har hatt et godt øye til og som jeg har hatt som ff av og på i flere år. Skjønner ikke hvorfor jeg liker han, han er ikke spesielt pen, ikke vil jeg faktisk være i ett forhold med han- for jeg ser at det aldri ville fungert siden vi er så forskjellige. Hvorfor er jeg da forelsket og tenker på han hele tiden? Og blir helt fjortis når jeg er sammen med han... Sexen er bra, men heller ikke helt fantastisk. Nå hadde vi ett opphold på flere år pga forhold på hver vår kant, og sekunder etter jeg møtte han sist dukket de samme følelsene opp igjen. Og nei, jeg tror absolutt ikke han føler det samme, han oppfører seg ikke som om han er det og er nok mest interessert i sexen.

Anonymkode: ff4e9...d85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun hatt kjærester, bortsett fra en kort periode i livet da barnet mitt var veldig lite...😉

Anonymkode: f5438...282

Skrevet

Kanskje det har noe med at du vet at han ikke er interessert i noe mer. Det hender seg ofte at man vill ha noen hvis man vet de ikke vill ha deg.

Anonymkode: a7906...c26

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Har kun hatt kjærester, bortsett fra en kort periode i livet da barnet mitt var veldig lite...😉

Jeg kommer for alltid til å elske han inderlig. Han er den mest vidunderlige mannen på denne jord. Den mest empatiske, mentalt sterke, snille, godeste mannen.

Og jeg er et kynisk rasshøl. Men nå tror jeg faktisk jeg har betalt tilbake den negative karmabalansen.

Og han er veldig lykkelig i dag❤️

Man får livserfaring for hvert steg man tar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...