Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som har tips til valentine gave til mann? 30-40?

Ikke sånn veldig dyrt men lyst til å gi en liten oppmerksomhet. 

Vår første valentine. 

Han ga meg både adventskalender og julegave i år, jeg ga selvsagt tilbake men han som ga først 🤭personlig synes jeg egentlig sånne ting er litt tidlig og litt små kleint på den annen side veldig koslig så da vil jeg gjerne passe på å gi litt tilbake også. 

Hva hadde du som mann mellom 30-40 likt å få? Og hva gir du som er dame mannen din i år? 

Sikkert flere som er i samme tanker nå som det nærmer seg ☺️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket på Cool Stuff? Velg "gave mann" eller "valentine".

Anonymkode: f7bcc...472

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du sjekket på Cool Stuff? Velg "gave mann" eller "valentine".

Anonymkode: f7bcc...472

Det har jeg ikke, takk for tips! ☺️

• Liker 1
Skrevet

Ville bare tatt en prat om det. Gjorde det tidlig med min mann. Og veldig greit å vite at valentine-det dropper vi, advent-kleint, blomster-kos, bursdag-opplevelser, ikke ting, hjemmelaget måltid og flaske vin - betyr mye. 

Fullt mulig han gjør dette fordi tidligere kjærester har krevd. Så kommer du og synes det er kleint. Vil gjøre noe igjen. Så blir det bare press fra begge kanter. 

Anonymkode: f95c6...8c4

• Hjerte 1
Skrevet

Digg øl fra polet ? wiskhey ? 

Analplugg ? haha aner ikke, kanskje ? hvem vet ? ;) 

Eller fikse en skikkelig romantisk middag ? masse levendelys, stemnings musikk og finger mat ? Kanskje en flaske bobler? 

Fylle opp badekaret (om dere har) med bobler, og blomster ? Massasje etc? et erotisikk spill ? 

Anonymkode: c4679...9cd

Skrevet
-Missi- skrev (3 timer siden):

Hei! Noen som har tips til valentine gave til mann? 30-40?

Ikke sånn veldig dyrt men lyst til å gi en liten oppmerksomhet. 

Vår første valentine. 

Han ga meg både adventskalender og julegave i år, jeg ga selvsagt tilbake men han som ga først 🤭personlig synes jeg egentlig sånne ting er litt tidlig og litt små kleint på den annen side veldig koslig så da vil jeg gjerne passe på å gi litt tilbake også. 

Hva hadde du som mann mellom 30-40 likt å få? Og hva gir du som er dame mannen din i år? 

Sikkert flere som er i samme tanker nå som det nærmer seg ☺️

Gi han et kort med klippekort på blowjobs 👌

Så kan han selv få lov å bestemme når du skal suge han 👌.

Det blir han sikkert glad for 👌

Skrevet

Morgenlevering 

Anonymkode: f99ab...ba7

• Nyttig 1
Skrevet

Wagyu biff. Iberico, gode oster og focaccia, aioli, gode oliven. Vin. Kinobilletter. Parafyme.
Bestille pizza og kjøp ei flaske vin. Ulltrøye. 

Anonymkode: 7248b...fee

Skrevet

Jeg skal kjøpe en god prosecco og noe hjertekonfekt-sjokolade av noe slag, tenkte jeg. Også spiser vi sikkert noe god mat og koser oss❤️

Anonymkode: 93621...1e0

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Morgenlevering 

Anonymkode: f99ab...ba7

Det var en veldig god tanke ☺️👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg skal kjøpe en god prosecco og noe hjertekonfekt-sjokolade av noe slag, tenkte jeg. Også spiser vi sikkert noe god mat og koser oss❤️

Anonymkode: 93621...1e0

Så koslig ❤️🥰

Skrevet

Takk for gode tips og tanker folkens ☺️endte opp med gave fra colstuff som nå er bestilt. Mye gode forslag her☺️Fant sånne kakao stick ting det har han nevnt før at han liker og som en koslig ting å gi så da ble det sånn. Morgenlevering hadde også passet fint til hans personlighet det tror jeg han skal få på bursdagen sin det har han og nevnt som en koslig ting og gi hverandre om en av oss er syk etc. Så det hadde nok og klaffet bra hos ham. 

Var innom tanken om sex greie som nevnt med blow job eller en av de morsomme spillene i det tema fra colstuff. Men så er det slik at det er jeg som er mest "på" på det området og det er ett litt sårbart punkt å presse på hos han så det droppet jeg. Men hos tidligere partnere hadde nok det funket 👍Kan kanskje gi noe sånt gøy på sikt når han er litt varmere i trøya på det området 🤔🤭 slik det er nå hadde han nok sett på det som press og det ønsker jeg ikke. Jeg er litt "mannen i forholdet" på det området. 

Fint med inspirasjon ☺️nå har jeg fikset en liten koslig greie og er fornøyd med det ☺️

Fikk litt inspirasjon til fremtidige ting også 👍

Lurt det å snakke om det, ikke snakket generelt om valentine men vet han elsker å gi gaver og oppmerksomheter generelt det er  nok ett av hans kjærlighet språk så derfor litt viktig for meg å "besvare" det nå ☺️han er en helt annen type mann en jeg har vært sammen med før en litt feminin og myk mann med myke verdier. Litt rart for meg i starten men absolutt koslig bare uvant og jeg må skru om hjernen litt ❤️☺️

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt vanvittig glad om dama hadde møtt meg i døra naken med en øl i hånda og gitt meg en bj. Det hadde gjort dagen min!

Anonymkode: cba23...8a7

Skrevet

Innafor å overraske med trekant eller en ukjent mann når hun ligger der med blindfold på hotellrommet? Finne en bull med 22/17 mål.

Anonymkode: a685f...add

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...