Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen et tips om hvilke merker som har fine sorte jeans (helt sorte, ikke gråaktige) med rette ben? Har Lee noen sånne?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

Lee Norma har smale, ikke rette ben og har en sort modell. Ellers har de modellen Maddox med helt rette ben, men der har jeg ikke sett en sort en. Av helt sorte jeans med rette ben er det litt knapert utvalg. :forvirret:

Skrevet

Acne har noen drit fine som jeg har sett på. De er helt svarte, drit kule. Er litt utplukka nå kansje, men på sten og støm sa de at de skulle få inn flere. :)

Skrevet

Har forelsket meg litt i Fornarina-buksen fra vårkolleksjonen deres, men den er sånn gråsvart.

Men mote.novar det en diskusjon om svarte bukser for litt siden.

Skrevet

Only har noen fine. Helt kølsvarte. ;)

Har dem selv, veldig fine, synes jeg :)

Skrevet

hvem har vel lyst til å handle på et sted som heter "acne"? :s

Skrevet
hvem har vel lyst til å handle på et sted som heter "acne"? :s

Som TILFELDIGVIS er et av de mest hippe jeansmerkene på markedet...

Gjest Bellarosa
Skrevet

De svarte smale Acne hex cash wash er kjempestilige. Fikk tak i dem i London i julen, betalte £115 for dem, men vet ikke hva de koster her.

Skrevet

Jeg har nettop kjøpt meg et par på B-young faktisk!! :overrasket:

Den var til og med på salg til bare 100 kr. Sitter som et skudd oxo!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvor mye koster Acne-bukser i Norge eller Sverige? Hvilke butikker fører det merket?

Skrevet (endret)
Hvor mye koster Acne-bukser i Norge eller Sverige? Hvilke butikker fører det merket?

Jeg snuste opp at Zenon på Aker Brygge har, og i Sverige koster de mellom 1000 og 1300 SEK, mellom 800 og 1200 NOK (vil jeg tro).

Endret av Ravenna
Skrevet

Ok, takk! De du linket til var knallfine! De har masse stilig :) Vet du om de selger det på Nordby Shoppingcenter (Sverige) Rett bortenfor Svinesund. Vet ikke hva den landsdelen heter, så jeg klarer ikke å finne det ut fra siden..

http://www.acnejeans.com/

Skrevet

Jeg fant det ut selv...De har Acne der og i Strømstad!

Skrevet

Lee har noen fine, og jeg har kjøpt noen kjempestilige fra Ricco Vero! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...