Gå til innhold

Noen som vet angående aks og spesialskole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på Osloskolens hjemmeside, at aks har stengt hele juli. Gjelder dette også for spesialskoler? Har feks Lønnebakken skole åpent i juli? Evt andre skoler?

Anonymkode: 59b7c...755

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står sikkert på skolens hjemmeside? Men vil tro det gjelder spesielskoler også, ja. 

Anonymkode: cb8bd...7f0

Skrevet

Spesialskolene også, ja.

Anonymkode: f5aae...d25

Skrevet

Mannen min jobber på en av spesialskolene i Oslo. Skoletilbudet (selv om det er identisk som AKS for en del av elevene) følger skoleruta, og AKS har stengt i juli. Det er 4 hele uker hvor ansatte har ferie og noen få dager før og etter hvor de har planleggingsdager.

Anonymkode: b5a2f...0db

Skrevet

Tok meg under ett minutt å finne dette på Lønnebakkens hjemmeside: 

«Aktivitetsskolen har også åpent i skolens ferier og fridager. Dette med unntak av juli måned, julaften, nyttårsaften og alle offentlige fridager og helligdager.»

Anonymkode: bf2b7...ace

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Tok meg under ett minutt å finne dette på Lønnebakkens hjemmeside: 

«Aktivitetsskolen har også åpent i skolens ferier og fridager. Dette med unntak av juli måned, julaften, nyttårsaften og alle offentlige fridager og helligdager.»

Jeg fant også den, men det sto ikke noe om spesialskoler der. Derfor jeg lurte. I den byen vi bor nå, kan barnet gå på sfo i hele juli, men må ha to ukers sammenhengende ferie.

Takk for svar👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 20.13):

Jeg fant også den, men det sto ikke noe om spesialskoler der. Derfor jeg lurte. I den byen vi bor nå, kan barnet gå på sfo i hele juli, men må ha to ukers sammenhengende ferie.

Takk for svar👍

Altså, det er jo hentet fra hjemmesiden til Lønnebakken. Så da handler det om aks på Lønnebakken. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...