AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Skrevet 4. februar 2024 Jeg ser på Osloskolens hjemmeside, at aks har stengt hele juli. Gjelder dette også for spesialskoler? Har feks Lønnebakken skole åpent i juli? Evt andre skoler? Anonymkode: 59b7c...755
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #2 Skrevet 4. februar 2024 Står sikkert på skolens hjemmeside? Men vil tro det gjelder spesielskoler også, ja. Anonymkode: cb8bd...7f0
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Skrevet 4. februar 2024 Spesialskolene også, ja. Anonymkode: f5aae...d25
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #4 Skrevet 4. februar 2024 Mannen min jobber på en av spesialskolene i Oslo. Skoletilbudet (selv om det er identisk som AKS for en del av elevene) følger skoleruta, og AKS har stengt i juli. Det er 4 hele uker hvor ansatte har ferie og noen få dager før og etter hvor de har planleggingsdager. Anonymkode: b5a2f...0db
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #5 Skrevet 4. februar 2024 Tok meg under ett minutt å finne dette på Lønnebakkens hjemmeside: «Aktivitetsskolen har også åpent i skolens ferier og fridager. Dette med unntak av juli måned, julaften, nyttårsaften og alle offentlige fridager og helligdager.» Anonymkode: bf2b7...ace
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #6 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Tok meg under ett minutt å finne dette på Lønnebakkens hjemmeside: «Aktivitetsskolen har også åpent i skolens ferier og fridager. Dette med unntak av juli måned, julaften, nyttårsaften og alle offentlige fridager og helligdager.» Anonymkode: bf2b7...ace Jeg fant også den, men det sto ikke noe om spesialskoler der. Derfor jeg lurte. I den byen vi bor nå, kan barnet gå på sfo i hele juli, men må ha to ukers sammenhengende ferie. Takk for svar👍 Anonymkode: 59b7c...755
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #7 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 20.13): Jeg fant også den, men det sto ikke noe om spesialskoler der. Derfor jeg lurte. I den byen vi bor nå, kan barnet gå på sfo i hele juli, men må ha to ukers sammenhengende ferie. Takk for svar👍 Anonymkode: 59b7c...755 Altså, det er jo hentet fra hjemmesiden til Lønnebakken. Så da handler det om aks på Lønnebakken. Anonymkode: bf2b7...ace
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå