Silvia515 Skrevet 4. februar 2024 #1 Skrevet 4. februar 2024 Svært mange medlemmer av Kvinneguiden velger å være anonyme. Er det slik at dere anonymiserer datingprofilene deres på f.eks Tinder også? Hvorfor velger dere å bruke standardnavnet "anonym"? Jeg opprettet min bruker med mitt navn og en dato, men opplever ikke at folk renner ned dørene hjemme hos meg av den grunn. Å være anonym kan være deilig, men når kommer dere ut av skapet når dere dater? Jeg spør mest fordi jeg bestemte meg for å date en mann som ville være så anonym som mulig. Jeg antok han var gift.. og selvsagt var han det. Hilsen Silvia som offisielt ble skilt "May the 15th."
remix2020 Skrevet 4. februar 2024 #2 Skrevet 4. februar 2024 Jeg er sjelden anonym her og definitivt ikke når jeg er på en datingapp. Er jeg på en datingapp er det fordi jeg ønsker å møte ei med et håp om kjæreste. Da må man betale for å kunne kommunisere, ta kontakt med de man ønsker å bli kjent med og svare de som tar kontakt. Dessverre virker det som at datingapper er full av folk som kun surfer, få som betaler og jeg tror også at appselskapene beholder sletta profiler for å ha nok profiler folk kan se på. Noen profiler er nok også «sovende», dvs at vedkommende som lagde den, ikke har slettet den, men muligens glemt den….
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Skrevet 4. februar 2024 Kvinneguiden er vel litt annerledes enn tinder og datingapper? Ser ikke sammenhengen her? Anonymkode: 809a4...361 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #4 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinneguiden er vel litt annerledes enn tinder og datingapper? Ser ikke sammenhengen her? Anonymkode: 809a4...361 Blingsa, skjønner hva du snakker om nå. Anonymkode: 809a4...361
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #5 Skrevet 4. februar 2024 Ekstremt få som ikke er anonyme her, jeg kan ikke huske å ha sett noen med fullt navn ihvertfall Anonymkode: da4a8...9e8 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #6 Skrevet 4. februar 2024 De som er anonyme i dating er nok bare gift slik denne andre mannen du har møtt. Det er bare mange gifte desverre. Anonymkode: ed2af...8e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå