Gå til innhold

Sønn på 22 som ikke har gratulert meg med dagen enda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mor til gutt på 22 år som bor med kjæresten.

Jeg har bursdag i dag og han har enda ikke ringt eller tekstet meg en gratulasjon.

Vi bor på hvert vårt sted, men snakket om bursdagen min for et par dager siden, så helt ukjent er det ikke før han.

Bør jeg forvente at han husker på meg?

Anonymkode: 59500...75e

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei han har sikkert mye som foregår i livet sitt.. kanskje han kommer på det om et par dager? Det er helt vanlig. 

Anonymkode: 86978...e58

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg syns faktisk at en voksen mann bør huske når mor har bursdag, og gratulere. Men dagen er jo ikke over før om mange timer 🙂.

Anonymkode: 033fd...b3e

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg glemmer fremdeles bursdagen til foreldrene mine. Jeg er 35. 

Anonymkode: c4430...563

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Dagen er langt ifra over...

Anonymkode: 4d087...4a5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Helg er det jo..han var kanskje ute i går?

Anonymkode: 6259d...fff

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Nei han har sikkert mye som foregår i livet sitt.. kanskje han kommer på det om et par dager? Det er helt vanlig. 

Nei, det er ikke helt vanlig når det gjelder nærmeste familie. Det er sløvt og man har lov til å bli skuffet. 
Når det er sagt, så er ikke dagen over😉

Anonymkode: 54495...208

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg syns faktisk at en voksen mann bør huske når mor har bursdag, og gratulere. Men dagen er jo ikke over før om mange timer 🙂.

Delvis enig. Har veldig god kontakt med mamma og ringer selvsagt om jeg husker dagen, noe jeg jo gjør, men har hendt at jeg har glemt det også, det til tross for at mamma er den beste jeg vet om. Har man det travelt og det er mye som skjer kan det gå i glemmeboken. Mamma ringte meg sendt på kvelden og nevnte i forbifarten at hun hadde bursdag, hun ga ikke uttrykk for skuffelse. Poenget mitt var at det kan skje selvom man er superglad i moren sin❤️

Anonymkode: 17039...b03

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg kan glemme sånt rett som det er. Selv om man har snakket om det noen dager før. Og i hvert fall da jeg var i 20 årene. Nå er jeg blitt flinkere.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Delvis enig. Har veldig god kontakt med mamma og ringer selvsagt om jeg husker dagen, noe jeg jo gjør, men har hendt at jeg har glemt det også, det til tross for at mamma er den beste jeg vet om. Har man det travelt og det er mye som skjer kan det gå i glemmeboken. Mamma ringte meg sendt på kvelden og nevnte i forbifarten at hun hadde bursdag, hun ga ikke uttrykk for skuffelse. Poenget mitt var at det kan skje selvom man er superglad i moren sin❤️

Anonymkode: 17039...b03

Men da må det også være helt ok om dine foreldre glemmer bursdagen din 🙂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Og det er ok for deg om de glemmer bursdagen din 😉?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Bare send en melding om at er det ikke mottatt en gratulasjon i dag innen 23.59 så er han herved erklært arveløs. 
Utrolig effektivt , kan anbefales 🤓

Anonymkode: 3ef61...7d8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt vanlig for gutter og menn dette. Især om de har kjæreste/kone som fokuserer kun på egen familie.  Den lille påminnelsen han hadde trengt uteblir

Anonymkode: 0e6e3...db1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er så glad for at vi er en slik familie som sender en snap av kake, bursdagsgaver, eller noe slik, på et tidspunkt i løpet av dagen. Slik at de som kanskje er i søndagsmodus og ikke ser på kalenderen også har mulighet for å sende en gratulasjon, i stedet for å plutselig få dårlig samvittighet dagen etter. 

Er det verdt det å bruke dagen din på å gå rundt og tenke på at han burde ha husket? Er det målestokken for hvor glad han er i deg? 

Anonymkode: 73441...722

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Ts her.

Bursdag hilsen kom for en time siden,🎈🥳🎉 sent men godt.

Det stemmer det noen skrev litt lenger opp her at når det ikke er samboers familie det gjelder, kommer det ikke noen påminnelse.

Han er mye mer involvert i kjærestens familie enn min, og det er vel naturlig i den alderen at unge menn dilter etter kjæresten.

Anonymkode: 59500...75e

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Det er mange som ikke er så flinke på sånne ting. Faren min har ikke husket bursdagen min siden jeg var 13. om du føler veldig på det får du ta kontakt med ham selv.

Anonymkode: 9ad18...f41

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Alle husker ikke datoer. Ts minn han bare på det

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men da må det også være helt ok om dine foreldre glemmer bursdagen din 🙂

Er vanskeligere for foreldre å glemme sine barns bursdag, iallefall for mødre. Få glemmer dagen de fødte barnet sitt

Skrevet

Jeg husker knapt på min egen bursdag... 

Noen er god med datoer, andre ikke.. Men nei, du bør ikke forvente at han husker... 

Anonymkode: 11e25...e63

• Liker 4
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Og her glemmer foreldrene mine bursdagen min, så det går begge veier også 😆 

Anonymkode: d5c40...c0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...