AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Skrevet 4. februar 2024 Når jeg tenker på det syns jeg det er litt snedig å trykke liker , tenker det må vel være noe bak den handlingen (?) selvfølgelig er det en du har relasjon til eller kjenner så kan det være mange gode grunner. men hva med om det bare er en du vet om, en du bare har pratet med ett par ganger litt tilfeldig. Følger du,OG trykker liker på postene da? Om så hvorfor? er det for å vise «støtte» eller bildet bare var fint , eller er man litt tiltrukket? ( ikke nødvendigvis sexuelt) eller kan det være at man ønsker på en måte å være «synlig» for vedkommende (?) eller rett og slett en refleks /vane , ja vet det kan komme veldig ann på diverse men syns det er litt rart , noen som er enig / uenig eller har noen tanker rundt dette? 🤔 Anonymkode: fe9d1...c4e
skreppamedleppa Skrevet 4. februar 2024 #2 Skrevet 4. februar 2024 Jeg følger så mange tema og så mange ukjente kontoer at det er mange bilder jeg trykker liker på hvor jeg ikke har noen nær relasjon til vedkommende som la det ut. Jeg overtenker ikke sånt. Liker jeg et bilde/ innlegg så liker jeg det og jeg viser det med å trykke liker. Jeg gjør ikke some så vanskelig når det ikke trenger å være det... Om det er et innlegg som har fått meg til å le, noe jeg synes er interessant, en matoppskrift som kan være nyttig, osv osv så trykker jeg liker. Det viser jo omverden at det er slike innlegg jeg liker bedre enn de innleggene jeg ikke liker. Logisk nok.. Jeg tror mange gjør some så vanskelig: viss en er i forhold så kan en ikke like noe det motsatte kjønn legger ut, eller gud forby følge kontoer av det motsatte kjønn.. Viss en er singel så flørter en automatisk med alt og alle en liker innleggene til... sånt orker jeg ikke å forholde meg til i det hele tatt men kanskje fordi jeg følger kontoer og emneknagger der kjønn er så lite relevant og jeg følger også få kjendiser der jeg blir starstruck viss noen skulle legge merke til at akkurat jeg trykket liker... så spesiell tror jeg neppe en liker respons er fra meg (eller noen). og at jeg ikke tenker slik selv med folk som liker det jeg legger ut, enten det er ukjente eller kjente. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Skrevet 4. februar 2024 6 minutter siden, skreppamedleppa said: Jeg følger så mange tema og så mange ukjente kontoer at det er mange bilder jeg trykker liker på hvor jeg ikke har noen nær relasjon til vedkommende som la det ut. Jeg overtenker ikke sånt. Liker jeg et bilde/ innlegg så liker jeg det og jeg viser det med å trykke liker. Jeg gjør ikke some så vanskelig når det ikke trenger å være det... Om det er et innlegg som har fått meg til å le, noe jeg synes er interessant, en matoppskrift som kan være nyttig, osv osv så trykker jeg liker. Det viser jo omverden at det er slike innlegg jeg liker bedre enn de innleggene jeg ikke liker. Logisk nok.. Jeg tror mange gjør some så vanskelig: viss en er i forhold så kan en ikke like noe det motsatte kjønn legger ut, eller gud forby følge kontoer av det motsatte kjønn.. Viss en er singel så flørter en automatisk med alt og alle en liker innleggene til... sånt orker jeg ikke å forholde meg til i det hele tatt men kanskje fordi jeg følger kontoer og emneknagger der kjønn er så lite relevant og jeg følger også få kjendiser der jeg blir starstruck viss noen skulle legge merke til at akkurat jeg trykket liker... så spesiell tror jeg neppe en liker respons er fra meg (eller noen). og at jeg ikke tenker slik selv med folk som liker det jeg legger ut, enten det er ukjente eller kjente. Nei jeg bare tok meg selv i å tenke på det når jeg trykte liker på et bilde , men jeg burde kanskje presisert mer at jeg mener ikke en random konto, mer en person du følger som du vet litt hvem er men på en måte ikke kjenner . Ja kanskje jeg bare gikk meg vill i egne tanker her 😅 Anonymkode: fe9d1...c4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå