Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg datet i 2,5 år sa plutselig før jul at han valgte og avslutte pga at han fremdeles har følelser for eksen. Vi traff hverandre ca 1,5 år etter han og eksen skilte lag. Det var han som gikk fra henne. Jeg har godtatt at jeg ikke kan gjøre noe med at han valgte henne, det er jo en ærlig sak, men jeg føler meg helt tom innvendig. Det er en sorg å miste en som betydde noe og som jeg var blitt glad i. Han virket oppriktig glad i meg også, så dette kom litt som et sjokk. Vi var på en måte så riktig for hverandre. Jeg kommer aldri til å finnen noen som jeg passer så godt med på alle plan . Måtte bare få det ut. 😢

Anonymkode: 9779b...438

• Hjerte 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer til å finne noen du passer bedre med. Tenk det, og ikke motsatt. ❤️

Anonymkode: 31d03...9a9

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Joda, det er så sjukt trist når sånt skjer.. MEN, de aller fleste tenker at de ikke kommer til å finne noen igjen når de står midt oppi det, men det ordner seg ofte.

Det du skal gjøre nå er å leve livet ditt, være den beste versjonen av deg selv og plutselig og helt tilfeldig så møter du drømmemannen rundt neste sving🥰 Det var det som skjedde med meg! 

lykke til❤️

Anonymkode: 7bf9c...7d2

• Liker 3
Skrevet

Det er veldig trist å høre. 

Men, jeg er sikker på at du vil finne en som passer deg enda bedre på alle plan, senere. Forstår godt at det gjør vondt nå. 

Anonymkode: 24644...0a2

• Liker 1
Skrevet

Jeg har opplevd nesten det samme. Er du sikker på at de var helt x? Har de barn sammen? 

Anonymkode: 2b298...d4a

Skrevet

Så fantastisk var han ikke. Det er mange fisker i havet. 

Anonymkode: af753...d66

• Liker 2
Skrevet

Åå tusen takk for gode ord dere ❤️ Ja, han og ex har 3 barn sammen. Godt mulig han har hatt varme følelser for henne all den tid vi har datet. Ser jo nå at det er ting jeg burde «plukket opp» som kanskje talte i den retning. Men jeg heiet på at de to hadde et godt forhold , det tenker jeg er positivt for barna. 

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet

Kan ikke fatte at man er naiv nok til å gå tilbake til eksen etter så lang tid. (greit nok hvis man bare har vært fra hverandre noen uker pga en krise). De kommer helt sikkert til å få de samme problemene om igjen.  Har man vært lenge sammen, har barn osv så går man fra hverandre av en dyptgående grunn. Den blir ikke borte. 

Synd at dette rammet deg. Hvis han vingler og kommer tilbake til deg bør du skygge unna! 

M48

Anonymkode: f9e9d...0fe

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kan ikke fatte at man er naiv nok til å gå tilbake til eksen etter så lang tid. (greit nok hvis man bare har vært fra hverandre noen uker pga en krise). De kommer helt sikkert til å få de samme problemene om igjen.  Har man vært lenge sammen, har barn osv så går man fra hverandre av en dyptgående grunn. Den blir ikke borte. 

Synd at dette rammet deg. Hvis han vingler og kommer tilbake til deg bør du skygge unna! 

M48

:klappe:

Veldig enig!

Anonymkode: 418f4...ecb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

M48

Eller en har innsett hvor det gikk galt og at en havnet i et dårlig mønster og ble fanget i hverdagsfellen og ønsker å finne tilbake til det en hadde før alt gikk galt 🤷🏻‍♀️ 

Noen ganger er tid og avstand det som får en til å innse hva en må jobbe med for å få det til å funke. 

I mitt tilfelle vil det aldri skje og jeg er latterlig lykkelig med ny kjæreste, men for noen så er det rett å finne tilbake til hverandre etter å fått avstand og tid til å reflektere over ting.

Skrevet
WhisperingWind skrev (7 minutter siden):

Eller en har innsett hvor det gikk galt og at en havnet i et dårlig mønster og ble fanget i hverdagsfellen og ønsker å finne tilbake til det en hadde før alt gikk galt 🤷🏻‍♀️ 

Noen ganger er tid og avstand det som får en til å innse hva en må jobbe med for å få det til å funke. 

I mitt tilfelle vil det aldri skje og jeg er latterlig lykkelig med ny kjæreste, men for noen så er det rett å finne tilbake til hverandre etter å fått avstand og tid til å reflektere over ting.

Det kan du ha rett i og, noen ganger er det vanskelig å gi helt slipp på hverandre etter et langt forhold. Bare føler meg litt brukt/som en rebound etter så lang tid. 

• Hjerte 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kan du ha rett i og, noen ganger er det vanskelig å gi helt slipp på hverandre etter et langt forhold. Bare føler meg litt brukt/som en rebound etter så lang tid. 

Det forstår jeg. Men du var nok ikke en rebound på den måten. Følelser er vanskelig. Han prøvde å gå videre, men innså i prosessen at han ikke sluttet å elske henne. Det betyr ikke at han ikke var glad i deg og verdsatte det dere hadde❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han jeg datet i 2,5 år sa plutselig før jul at han valgte og avslutte pga at han fremdeles har følelser for eksen. Vi traff hverandre ca 1,5 år etter han og eksen skilte lag. Det var han som gikk fra henne. Jeg har godtatt at jeg ikke kan gjøre noe med at han valgte henne, det er jo en ærlig sak, men jeg føler meg helt tom innvendig. Det er en sorg å miste en som betydde noe og som jeg var blitt glad i. Han virket oppriktig glad i meg også, så dette kom litt som et sjokk. Vi var på en måte så riktig for hverandre. Jeg kommer aldri til å finnen noen som jeg passer så godt med på alle plan . Måtte bare få det ut. 😢

Så leit å høre. 
Det vil bli bedre etterhvert. Sender deg en klem.

Skrevet
WhisperingWind skrev (3 minutter siden):

Det forstår jeg. Men du var nok ikke en rebound på den måten. Følelser er vanskelig. Han prøvde å gå videre, men innså i prosessen at han ikke sluttet å elske henne. Det betyr ikke at han ikke var glad i deg og verdsatte det dere hadde❤️

Tusen takk for kloke ord ❤️ du har helt rett, dette gir mening. Følte absolutt at det vi hadde var genuint. Skal ikke være lett nei ..

Skrevet

Dere datet i 2,5 år. Bare det burde fortalt deg at han ikke var investert i relasjonen. 

Anonymkode: e505a...24b

• Liker 1
Skrevet

Raus eks da. Hun blir dumpet for en annen og når han ombestemmer seg etter 4 år så står hun der med åpne armer og tar han imot. Du høres mye bedre ut enn dette. Hun høres ikke ut som ett catch overhodet i mine ører. Sorry. 

Men du har i hvert fall spilt med åpne kort og vil helt klart treffe en bra mann når du er klar😘

Anonymkode: 872f2...55f

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Raus eks da. Hun blir dumpet for en annen og når han ombestemmer seg etter 4 år så står hun der med åpne armer og tar han imot. Du høres mye bedre ut enn dette. Hun høres ikke ut som ett catch overhodet i mine ører. Sorry. 

Men du har i hvert fall spilt med åpne kort og vil helt klart treffe en bra mann når du er klar😘

Hvor har du det fra at eksen ble dumpet for en annen? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor har du det fra at eksen ble dumpet for en annen? 

Menn drar aldri uten å ha noe annet å gå til.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hun ble ikke dumpet for en annen . Han gikk fra henne halvannet år før han traff meg. Det var ingen andre damer i mellomtiden. Takk for det 🥰

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hun ble ikke dumpet for en annen . Han gikk fra henne halvannet år før han traff meg. Det var ingen andre damer i mellomtiden. Takk for det 🥰

Han var neppe helt ærlig med deg. 

Hvordan bodde han? Å splitte opp bolig med 3 barn krever litt logistikk.. Hvem kjøpte ut hvem da han ikke ville bo med de mer for 4 år siden? Så nå skal de gjøre alt det igjen? Og hun bare: ja ja, bare kom tilbake kjære eks😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...