AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Skrevet 4. februar 2024 Jeg var på visning i en eldre enebolig i sommer sammen med et familiemedlem som så etter hybel. Scenarioet var dette: felles kjøkken / bad . Med gammel og dårlig standard. Smått var det også. Det var en liten stue . Her skulle huseier dele av rommet ( som to soverom ) Hvordan sa hun ikke . Så en reell stue falt da bort. Det var ett lite soverom på samme plan i tillegg . Utrolig smått. Hun hadde satt inn en solseng 🙄, og rommet manglet en dør med lås. Kun en skyvedør. Nede i kjelleren ( med en trapp kun de modige er komfortable med ) var det felles vaskerom . I denne kjelleren skulle vaskerommet halveres for å lage enda et hybelrom . Husker ikke om det var vinduer der. Nå ser jeg på Finn at denne utleieren leier ut rom igjen. Hun er utenlandsk og kjenner kanskje ikke til regler osv...jeg vet ikke. Da mitt familiemedlem gav beskjed at det ikke var aktuelt ,fikk vi null tilsvar tilbake. Det i seg selv føltes litt useriøst. Under visningen vi var på fortalte hun at soverommet uten ordentlig dør,skulle leies ut til en mann på over 70...og den ene halvdelen av stuen ( som ennå ikke da var avdelt) til en student. Vi takket nei,fordi alt føltes feil. Det er ikke innafor det her ??? Burde ikke slikt meldes et sted ? I det minste som bekymring ? Jeg reagerte ,som sagt, da jeg så hun annonserte igjen... Eller er det jeg som ikke har snøring ? Anonymkode: 06a9d...d9f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #2 Skrevet 4. februar 2024 Hva eksakt mener du er ulovlig her? Det høres på ingen måte attraktivt ut, men med unntak av vaskerommet som muligens skulle deles for å gi et nytt rom, er det ingen ting her som høres ulovlig ut. Anonymkode: 32488...bc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå