Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er favoritt ansiktskremen din?

Merke, pris og hva den gjør for din hud?

Jeg har kombinasjonshud og har til nå brukt Hydrazen fra Lancome, og en fra Sans Sousis.

Har veldig lyst å prøve en ny nå, men er usikker på hvilken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har jeg faktisk! Men den passer bedre på kroppen min da..

Gjest Elfrida
Skrevet

Versace Active Skin Time Treatment - jeg forbanner den dagen jeg fikk prøve på den kremen! Den passer utrolig godt til min hud, men er aaaltfor dyr, rundt tusenlappen. Den liksom balanserer og beroliger huden, glatter litt på linjer og jevner ut fargen.

Men den gir litt lite fuktighet for meg, så da bruker jeg Olay sin beauty fluid uten parfyme i tillegg. Den trekker lett og raskt inn og gir den fuktigheten jeg trenger. Om vinteren må jeg bruke litt mere enn om sommeren. Og den koster vel rundt en hundrings på Vita

Skrevet

Favoritten....Muligens Nutri-delice fra Decleor (den rikeste, i krukke). Høyt oppe på lista kommer også Super Revitalizer N fra Shiseido Bio-performance, og Hydra Genius fra Rubinstein. Pluss rosekremen til Hauschka, pga. gløden den gir (men for lite fuktighet for meg).

Skrevet

Olay Touch, husker ikke helt hva den koster, men det er under 100 kroner i allefall. Gjør huden min silkemyk og fin.

Gjest Very Victoria
Skrevet

Jeg bruker to kremer i ansiktet. Aquasource fra Biotherm og LaMer på kinnbena siden jeg lett blir tørr der.

Skrevet

Vyzivny mandlovy krém fra AB kosmetika, kjøpes i Praha er veldig billig og bra for min hud iallefall :) Den "hemmelige" ingrediensen er mandelolje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...