Little sister Skrevet 31. januar 2006 #1 Skrevet 31. januar 2006 Hva er favoritt ansiktskremen din? Merke, pris og hva den gjør for din hud? Jeg har kombinasjonshud og har til nå brukt Hydrazen fra Lancome, og en fra Sans Sousis. Har veldig lyst å prøve en ny nå, men er usikker på hvilken.
Little sister Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2006 Den har jeg faktisk! Men den passer bedre på kroppen min da..
Skravla Skrevet 31. januar 2006 #4 Skrevet 31. januar 2006 Mary Cohr - fra hudpleiesalong. Er ikke all verdens dyr krem. Har brukt flere av kremene for tørr og sensitiv hud. http://www.aspectsofbeauty.net/
Gjest Elfrida Skrevet 31. januar 2006 #5 Skrevet 31. januar 2006 Versace Active Skin Time Treatment - jeg forbanner den dagen jeg fikk prøve på den kremen! Den passer utrolig godt til min hud, men er aaaltfor dyr, rundt tusenlappen. Den liksom balanserer og beroliger huden, glatter litt på linjer og jevner ut fargen. Men den gir litt lite fuktighet for meg, så da bruker jeg Olay sin beauty fluid uten parfyme i tillegg. Den trekker lett og raskt inn og gir den fuktigheten jeg trenger. Om vinteren må jeg bruke litt mere enn om sommeren. Og den koster vel rundt en hundrings på Vita
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2006 #6 Skrevet 31. januar 2006 Favoritten....Muligens Nutri-delice fra Decleor (den rikeste, i krukke). Høyt oppe på lista kommer også Super Revitalizer N fra Shiseido Bio-performance, og Hydra Genius fra Rubinstein. Pluss rosekremen til Hauschka, pga. gløden den gir (men for lite fuktighet for meg).
Arkana Skrevet 31. januar 2006 #7 Skrevet 31. januar 2006 Olay Touch, husker ikke helt hva den koster, men det er under 100 kroner i allefall. Gjør huden min silkemyk og fin.
Gjest Very Victoria Skrevet 31. januar 2006 #8 Skrevet 31. januar 2006 Jeg bruker to kremer i ansiktet. Aquasource fra Biotherm og LaMer på kinnbena siden jeg lett blir tørr der.
Gjest gjesta Skrevet 31. januar 2006 #9 Skrevet 31. januar 2006 Vyzivny mandlovy krém fra AB kosmetika, kjøpes i Praha er veldig billig og bra for min hud iallefall Den "hemmelige" ingrediensen er mandelolje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå