Gå til innhold

Mye muskler eller er det penere med normalt veltrent ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har trent en stund å er snart kvitt ølmagen, har ok/normalt + med muskler (Mann)

Pt jeg har brukt snakker som det er en selvfølge at neste mål er å legge på mer muskler, litt usikker jeg om det skal være et mål.

Synes de fleste av dere damer det er fint med store muskler ? (De damene jeg har vært sammen med sa de ikke liker det men gutta på gymmen sier det sier dem bare for at du ikke er stor(Er 45 år)

Tenkte å høre her jeg for her får en tilbakemeldinger uten filter :)

Anonymkode: 4b068...44d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Muskler er fint, men ikke på bodybuilder nivå. Naturlig.

Anonymkode: d3926...b95

Skrevet

Tenker at du bør trene for din egen del, og ikke hva du tror kvinner liker best. Å bygge muskler (går ut i fra at PT her ikke mener bodybuilder-nivå), er sunt for helsen. Lurt å starte nå, pga aldersrelatert muskelstap.

Anonymkode: dcb40...e74

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Menn med mye muskler er fine å se på og fantasere om. Menn som tar vare på helsen er fine å dele livet sammen med (da med trening 2-3 ganger i uken bare, ikke flere timer hver j dag).

• Liker 2
Skrevet

Veltrent er fint. Ikke biffer. 

• Liker 3
Skrevet

Sikkert fint, men det handler jo om enhver sine preferanser😅 jeg liker dadbods best

Anonymkode: 2799c...4df

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenker at du bør trene for din egen del, og ikke hva du tror kvinner liker best. Å bygge muskler (går ut i fra at PT her ikke mener bodybuilder-nivå), er sunt for helsen. Lurt å starte nå, pga aldersrelatert muskelstap.

Anonymkode: dcb40...e74

Det er klart jeg trener mest for velvære/helse men som singel skader det heller ikke å være attraktiv hos damene (De flotte damene) :)

Skrevet (endret)

Som 45-år gammel mann med stadig synkende testosteronverdier, så er det ingen reel fare for at du skal få muskler som de fleste damer vil anse som "for mye". Skulle du mot all formodning få det til (med hjelp av ulovlige substanser), så er det også svært lett å "kvitte" seg med den overflødige muskelmassen. 

Endret av Maestro.
  • Liker 6
Skrevet

Jeg foretrekker heller litt mer dadbod. Det handler mye om helheten, og de mannfolkene jeg har møtt som er 35+ som er godt trent må legge mye innsats i det. Det holder sjeldent med 1 times tid med trening 2-3 dager i uka da, og kosthold krever mye.

Jeg vil ikke ha en type som ikke kan droppe den planlagte treningen for å heller ta en utepils i sola, eller som ikke kan lage skikkelig kaloririk junkfood hjemme til meg fordi jeg plutselig fikk lyst på det. Vi er begge glade i å trene, og spiser mye sunt, men vi er også veldig glad i å chille på sofaen med pizza og øl, så selv om vi begge trener og er slanke, så har ingen av oss den "stramme veltrente kroppen".

Anonymkode: dd47b...ec1

• Liker 4
Skrevet

Det skal litt til for en på din alder og få bodybuilder muskler... 

Jeg har aldri hatt sansen for det, synes det er skikkelig harry. Men, godt trent er digg det, og det er jo ikke så mange som er over 40 som er det eller, så digg å møte på en voksen mann, som er godt trent. :D 

Anonymkode: 927c9...08e

Skrevet

Jeg er ikke interessert i menn med mye muskler, men det er jo fordi de "må" på helsestudio flere timer hver eneste dag for å trene og beundre seg selv i speilet. En altfor jålete og selvsentrert livsstil for min smak, jeg foretrekker menn med praktisk og effektiv tilnærming til hverdagen og livet. Ja takk til skiturer og fjellturer sammen når tiden strekker til, nei til timevis med navlebeskuelse inne på et svett treningsstudio. 

Kvinne, 42

Anonymkode: 8fcd8...1f5

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke interessert i menn med mye muskler, men det er jo fordi de "må" på helsestudio flere timer hver eneste dag for å trene og beundre seg selv i speilet. En altfor jålete og selvsentrert livsstil for min smak, jeg foretrekker menn med praktisk og effektiv tilnærming til hverdagen og livet. Ja takk til skiturer og fjellturer sammen når tiden strekker til, nei til timevis med navlebeskuelse inne på et svett treningsstudio. 

Kvinne, 42

Anonymkode: 8fcd8...1f5

Bare 6-7 ganger i uken :) men det er bare en periode for å få vekk 10 KG. Regner med når målet er nådd blir det 2-3 ganger uka

Skrevet

Ikke gå helt bananas med de musklene da. Nå kan jeg ikke snakke for alle, men 90% av mannfolka på tinder tror at det er muskler som får damene på kroken... Det er det da altså ikke. En vanlig trent og slank kropp er et bedre mål enn masse muskler.

Anonymkode: 9fa63...d32

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Kjæresten min er ganske myk. Litt bamsemage han jobber med for helsen sin skyld. Synes han er råsexy. 

Eks var veldig trent og det ga meg ikke mer eller mindre lyst på han. Til det endte med null lyst og derav eks😅

For meg er det viktigste at han tenker på helsen. Grei balanse mellom fett og muskler uten at jeg bryr meg om sixpack.

Er selv veldig slank og trener ca 4-5 ganger i uka(hjemmetrening)for en sterk og sunn kropp.

Skrevet

Tren for helsa sin skyld, ikke hva du tror damer vil like. Skjønner ikke helt det fokuset om å ha mest mulig muskler 

• Liker 2
Skrevet

Matt Bomer🤤 k40

Anonymkode: 607d1...e53

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er klart jeg trener mest for velvære/helse men som singel skader det heller ikke å være attraktiv hos damene (De flotte damene) :)

Betyr det at du bare vil ha svar fra de flotte damene her inne?

Anonymkode: 7d9f9...716

Skrevet

Tenner ikke på muskler...

Tenner på en funksjonell kropp 👌

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Betyr det at du bare vil ha svar fra de flotte damene her inne?

Anonymkode: 7d9f9...716

Neida alle som har en mening ville heg høre, jeg bare liker ikke så mye muskler sjælså ville bare sjekke om skulle sette mer muskler som treningsmuligheter.

vil heller fokusere på god tid opp Tryvann På sykkel opp og gjennomføre 2,1 mil løping(Det er jo litt motstridende mål ift hva PT'en ville på mine vegne(

Skrevet

Slanke spreke menn er skikkelig fint.

Menn som har en del muskler og noen kilo ekstra er det aller fineste rent estetisk etter min mening. 

En mann som oser styrke er sexy, mye mer enn pynte muskler. 

Anonymkode: f6abf...a54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...