Gå til innhold

Selge Bil eller kjøre den i graven

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Honda CR-V fra 2007 med over 300 000 på telleren. Akkurat nylig eu godkjent helt til 2026. Har spart opp en del penger og lurer på om jeg burde selge denne bilen og få 20 000 - 30 000 for den og deretter kjøpe meg en nyere bil eller kjøre den til den spriker. Aner ikke hvor lenge den kan vare og er min første bil som jeg allerede har hatt et par år. Funker ok

Anonymkode: 00dac...82f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har en Honda CR-V fra 2007 med over 300 000 på telleren. Akkurat nylig eu godkjent helt til 2026. Har spart opp en del penger og lurer på om jeg burde selge denne bilen og få 20 000 - 30 000 for den og deretter kjøpe meg en nyere bil eller kjøre den til den spriker. Aner ikke hvor lenge den kan vare og er min første bil som jeg allerede har hatt et par år. Funker ok

Anonymkode: 00dac...82f

En 2007 CR-V er verdt mer enn 20-30 tusen, dersom den har automat tipper jeg 50 tusen. 

Skrevet

Det vil jo komme utlegg på han, og du må ta stilling til det da. Spørsmålet er hvor avhengig du er av bil. Kan du klare deg uten noen dager? Er andre avhengige av deg? Honda er omtrent toppen av kransekaka når det gjelder pålitelig bil, men magisk er det ikke. Jeg har vært i din situasjon noen ganger og et bytte har alltid tvunget seg frem.

Anonymkode: 2d867...5e8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det vil jo komme utlegg på han, og du må ta stilling til det da. Spørsmålet er hvor avhengig du er av bil. Kan du klare deg uten noen dager? Er andre avhengige av deg? Honda er omtrent toppen av kransekaka når det gjelder pålitelig bil, men magisk er det ikke. Jeg har vært i din situasjon noen ganger og et bytte har alltid tvunget seg frem.

Anonymkode: 2d867...5e8

Signerer denne. Jeg er akkurat i samme situasjon selv bare med en annen bil som ikke er så gammel men fra 2011. Får kanskje 35.000-40.000 for den og har ikke lyst å legge mer ut på den så kjøpt meg helt ny billig bil istedenfor nå. Vet aldri når man må ut med større beløp og jeg kan ikke skru selv, men ellers hadde jeg i utgangspunktet tenkt å ha den i noen år til.

Anonymkode: 3149f...b6d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...