AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Skrevet 4. februar 2024 Har chattet med en fyr i et par uker nå. Vi er begge i 40-årene. Han er veldig stille og beskjeden, det har han sagt, men jeg skjønner meg bare ikke på han. Han kontakter meg hver eneste dag og vi kan chatte i 4-5 timer MEN her er problemet. Han tar kontakt, spør f.eks hvordan jeg har det. Så svarer jeg og spør han om noe. Og han svarer. Greia er at han ALDRI spør meg om noe. Det er veldig rart, for da virker han jo ikke interessert i meg og hvordan jeg er som person. Men hvorfor starter han å skrive hver eneste dag, da? Er han ikke interessert så kan han jo bare slette og blokkere meg. Allikevel kan vi holde en chat gående i flere timer, siden jeg spør om mye og forteller mye (siden han aldri spør). Et eksempel er at jeg f.eks spør hva han jobber med, da svarte han at han jobbet i bank. Det normale da er vel å spørre "Hva gjør du?", men neida, det var det. Så må jeg spørre om noe annet. Så jeg spør om han reiser mye, og han svarer "nei, ikke så mye som jeg kunne tenkt". Ingen oppfølgingsspørsmål til meg.... Han er veldig flink til å gi komplimenter, si at han føler det er noe spesielt mellom oss, at han er veldig tiltrukket av meg, syntes jeg virker som en veldig god person og har lyst på meg. Det sier han hele tiden, men altså ingen spørsmål om meg og mitt liv. Selvsagt vet han mye siden jeg skriver litt om det samtidig som jeg spør han, men det må da være noe han lurer på hvis han er så interessert? Han vil veldig gjerne treffe meg og vi skal antagelig treffes om 4 uker da jeg skal til trøndelag ifm jobb, men jeg blir så usikker. Det henger ikke på greip, liksom.... Er man genuint interessert i en person vil man vel vite alt om dem? Chatter han med 10 forskjellige damer hver dag, samtidig, og sender samme smigrende komplimenter til alle? Han penser ofte inn på sex..... Jeg sender ingen bilder eller noe av meg uten klær, så han får ikke napp på det.... Og jeg har bedt han ghoste meg dersom det kun er det han er ute etter, for jeg fortjener bedre enn det etter mange år i et elendig ekteskap. Men han sier han er seriøs og at det bare er meg.... Jeg skjønner ingenting.... Anonymkode: e9de2...8fa
svartkatt Skrevet 4. februar 2024 #2 Skrevet 4. februar 2024 Hvordan kan dere snakke 4-5 timer daglig uten at an stiller spørsmål? 4 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Skrevet 4. februar 2024 Min erfaring med slike menn er at de er mer opptatt av fantasien de har om seg selv og den damen de skriver med, enn de er i damen selv. Det finnes sikkert unntak. Anonymkode: deb8d...d08 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #4 Skrevet 4. februar 2024 svartkatt skrev (5 minutter siden): Hvordan kan dere snakke 4-5 timer daglig uten at an stiller spørsmål? Jeg spør om ting, han svarer, han skriver komplimenter. Han skriver jo f.eks hva han er ute etter i et forhold, noe om seg selv og slikt, men bare ikke spørsmål til meg om meg og mitt liv. Vi chatter bare, snakker ikke sammen på telefon. Anonymkode: e9de2...8fa
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #5 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min erfaring med slike menn er at de er mer opptatt av fantasien de har om seg selv og den damen de skriver med, enn de er i damen selv. Det finnes sikkert unntak. Anonymkode: deb8d...d08 TS her. Det har jeg tenkt på også. For han er veldig god på å fortelle meg at han er seriøs, at han kjenner seg tiltrukket, at han ikke har kjent slik for noen før osv. Anonymkode: e9de2...8fa
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #6 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): TS her. Det har jeg tenkt på også. For han er veldig god på å fortelle meg at han er seriøs, at han kjenner seg tiltrukket, at han ikke har kjent slik for noen før osv. Anonymkode: e9de2...8fa Føler seg tiltrukket bare ved å chatte? Anonymkode: 39b53...1cd 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #7 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Føler seg tiltrukket bare ved å chatte? Anonymkode: 39b53...1cd Akkurat det er fult mulig for veldig mange. Vi har jo sett hverandre også, på bilder. Ikke bare ett bilde, et sikkert hundrevis både på hans Facebook profil og min, og ikke selfies med filter, liksom. Man får jo et inntrykk av en person som deler mye med venner på Facebook, det blir ikke som tusen selfier med filter på Instagram. Anonymkode: e9de2...8fa
Gjest Hoia Skrevet 4. februar 2024 #8 Skrevet 4. februar 2024 De fleste vet jo at attraksjon handler om å møte noen i virkeligheten, så for meg virker det som en virkelighetsflukt at dere chatter sånn på nettet. Er du på datern, møter du jo folk ute med en gang. Et forum som dette er jo ikke som å date, og hadde jeg villet nettdate, hadde jeg møtt personen med en gang, og ikke bare den, men flere for å se om noe treffer for deg.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #9 Skrevet 4. februar 2024 Hoia skrev (39 minutter siden): De fleste vet jo at attraksjon handler om å møte noen i virkeligheten, så for meg virker det som en virkelighetsflukt at dere chatter sånn på nettet. Er du på datern, møter du jo folk ute med en gang. Et forum som dette er jo ikke som å date, og hadde jeg villet nettdate, hadde jeg møtt personen med en gang, og ikke bare den, men flere for å se om noe treffer for deg. TS her Jeg var ikke ute å finne noen eller date noen. Var på siden i to døgn pga nysgjerrigheten. Har ikke truffet noen interessante på 8 år (vært alene i 8 år). Stortrives som singel etter flere dårlige erfaringer men nettdating videre er helt uaktuelt. Fikk mange «liker deg», men ingen i interessante før jeg så bilder av han. Han er ikke så kjekk heller, var bare noe med øynene som dro meg inn. Anonymkode: e9de2...8fa
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #10 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her. Det har jeg tenkt på også. For han er veldig god på å fortelle meg at han er seriøs, at han kjenner seg tiltrukket, at han ikke har kjent slik for noen før osv. Anonymkode: e9de2...8fa Aldri følt noe sånn for noen når dere engang ikke har møttes?? Anonymkode: 5f5ff...548 3
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 4. februar 2024 #11 Skrevet 4. februar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Har chattet med en fyr i et par uker nå. Vi er begge i 40-årene. Han er veldig stille og beskjeden, det har han sagt, men jeg skjønner meg bare ikke på han. Han kontakter meg hver eneste dag og vi kan chatte i 4-5 timer MEN her er problemet. Han tar kontakt, spør f.eks hvordan jeg har det. Så svarer jeg og spør han om noe. Og han svarer. Greia er at han ALDRI spør meg om noe. Det er veldig rart, for da virker han jo ikke interessert i meg og hvordan jeg er som person. Men hvorfor starter han å skrive hver eneste dag, da? Er han ikke interessert så kan han jo bare slette og blokkere meg. Allikevel kan vi holde en chat gående i flere timer, siden jeg spør om mye og forteller mye (siden han aldri spør). Et eksempel er at jeg f.eks spør hva han jobber med, da svarte han at han jobbet i bank. Det normale da er vel å spørre "Hva gjør du?", men neida, det var det. Så må jeg spørre om noe annet. Så jeg spør om han reiser mye, og han svarer "nei, ikke så mye som jeg kunne tenkt". Ingen oppfølgingsspørsmål til meg.... Han er veldig flink til å gi komplimenter, si at han føler det er noe spesielt mellom oss, at han er veldig tiltrukket av meg, syntes jeg virker som en veldig god person og har lyst på meg. Det sier han hele tiden, men altså ingen spørsmål om meg og mitt liv. Selvsagt vet han mye siden jeg skriver litt om det samtidig som jeg spør han, men det må da være noe han lurer på hvis han er så interessert? Han vil veldig gjerne treffe meg og vi skal antagelig treffes om 4 uker da jeg skal til trøndelag ifm jobb, men jeg blir så usikker. Det henger ikke på greip, liksom.... Er man genuint interessert i en person vil man vel vite alt om dem? Chatter han med 10 forskjellige damer hver dag, samtidig, og sender samme smigrende komplimenter til alle? Han penser ofte inn på sex..... Jeg sender ingen bilder eller noe av meg uten klær, så han får ikke napp på det.... Og jeg har bedt han ghoste meg dersom det kun er det han er ute etter, for jeg fortjener bedre enn det etter mange år i et elendig ekteskap. Men han sier han er seriøs og at det bare er meg.... Jeg skjønner ingenting.... Anonymkode: e9de2...8fa Jeg stusser mer på hvordan menn i 40 årene kan sitte der og chatte med noen i 4-5 timer.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #12 Skrevet 4. februar 2024 Dette er helt standard for menn. De er ikke på den kanalen. Både innen dating og ellers. Jobbet i en mannsdominert bedrift, lite team, jobbet der i over fem år med de samme karene. Majoriteten av karene stilte meg ALDRI spørsmål. Null og niks! Datet en fyr engang. Spurte han: «er det noe du lurer på om meg»? «Nei», sa han. Okei, da så 😅 Man blir jo mildt sagt sliten av å være den aktive. Anonymkode: 08162...94d 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #13 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Dette er helt standard for menn. De er ikke på den kanalen. Både innen dating og ellers. Jobbet i en mannsdominert bedrift, lite team, jobbet der i over fem år med de samme karene. Majoriteten av karene stilte meg ALDRI spørsmål. Null og niks! Datet en fyr engang. Spurte han: «er det noe du lurer på om meg»? «Nei», sa han. Okei, da så 😅 Man blir jo mildt sagt sliten av å være den aktive. Anonymkode: 08162...94d Haha, ja de fleste menn er kanskje litt sånn. Det eneste han har spurt om er hva jeg setter pris på hos en mann og da svarte jeg "at han er interessert i meg, meningene mine og det jeg gjør!," og da svarte han at det var slik han var.😂 Anonymkode: e9de2...8fa 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #14 Skrevet 4. februar 2024 tidsfordriv2023 skrev (37 minutter siden): Jeg stusser mer på hvordan menn i 40 årene kan sitte der og chatte med noen i 4-5 timer. Chatter jo mens man sitter å ser på tv, film eller noe da. Er det så rart? Anonymkode: e9de2...8fa
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #15 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Aldri følt noe sånn for noen når dere engang ikke har møttes?? Anonymkode: 5f5ff...548 Ja, jeg har aldri følt noe sånt for noen jeg aldri har møtt, kun sett og skrevet med. Og jeg er ikke typen som blir betatt fort, så noe rart er det jo.... Anonymkode: e9de2...8fa
Dise Skrevet 4. februar 2024 #16 Skrevet 4. februar 2024 Kanskje han trenger å bli litt utfordret på akkurat dette siden han ikke er så obs eller ikke forstår at det hjelper på flyten i praten dere to i mellom? Kjør en ufarlig test og si: «still meg et spørsmål som handler om meg?» Spennende å teste reaksjonen hans om ikke annet 😄
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #17 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Haha, ja de fleste menn er kanskje litt sånn. Det eneste han har spurt om er hva jeg setter pris på hos en mann og da svarte jeg "at han er interessert i meg, meningene mine og det jeg gjør!," og da svarte han at det var slik han var.😂 Anonymkode: e9de2...8fa Han har garantert plenty med sterke og fine sider selv om kanskje det ikke akkurat er på dette han leverer best akkurat nå. Tenker du bare må bjuda på og invitere han inn i din verden siden han tydeligvis synes det er et herlig sted å være! 😊 Anonymkode: 08162...94d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #18 Skrevet 4. februar 2024 Kjenner typen. Mange menn er slik og en sånn mann passer ikke for meg! Du kan ikke forandre en mann, men har dere pratet på tlf og er han eventuelt lik der? Anonymkode: a3fcb...0b4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #19 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han har garantert plenty med sterke og fine sider selv om kanskje det ikke akkurat er på dette han leverer best akkurat nå. Tenker du bare må bjuda på og invitere han inn i din verden siden han tydeligvis synes det er et herlig sted å være! 😊 Anonymkode: 08162...94d Tusen takk for så fint svar. Selv er jeg god på utspørringer og tenker ikke at andre kan være interessert selv om de ikke helt vet hva de skal spørre om. Hørte ikke noe fra han i går, og jeg skrev ikke noe men fikk god morgen melding nå.😊 Det er ikke så ofte man får hyggelige og motiverende råd på KG, så takk til deg! 🥰 Anonymkode: e9de2...8fa
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #20 Skrevet 5. februar 2024 Jeg hadde prøvd å ikke spørre om så mye. Så om han sender deg melding, og spør hvordan du har det,så hadde jeg svart på det: "jeg har det fint, jeg er litt sliten", eller noe. Så kan du jo spørre tilbake hvordan han har det. Svarer han på det uten oppfølgingsspørsmål, Så kan du svare tilbake:"Så fint at det går bra med deg el.l", uten et nytt spørsmål. Legg ballen over på han. Anonymkode: 6c81f...1bd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå