AnonymBruker Skrevet 4. februar #1 Del Skrevet 4. februar Jeg jobber med å øke vekten min. Helt nødvendig da jeg veier for lite etter sykdom. Har nesten 10 kg jeg må gå opp. Ser nesten ut at det meste legger seg på magen. Hvordan kan jeg unngå det og heller få økningen fordelt over hele kroppen? Er godt voksen og ferdig med overgangsalderen. Anonymkode: 71f1b...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #2 Del Skrevet 4. februar Fettdistribusjon er genetisk og noe du har like god kontroll på som høyde og skostørrelse. Anonymkode: 524c7...673 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 5. februar #3 Del Skrevet 5. februar Den beste måten å få vektøkningen fordelt over hele kroppen er å trene fullkroppstyrke to til tre ganger i uken mens du går opp i vekt. Siden du trener hele kroppen vil også den delen av vektøkningen som består av muskler også skje over hele kroppen. Som nevnt over kan du ikke bestemme hvor du skal legge på deg fett, men du KAN bestemme hvor du skal legge på deg muskler Og om det er slik at du må legge på deg 10 kg rent fett, så vil uansett en mer muskuløs kropp hjelpe på "balansen" her, slik at det som legger seg på magen ikke ser på langt nær like mye ut som på en i utgangspunktet veldig spinkel person uten noe muskelmasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå