AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Skrevet 4. februar 2024 Der de overnatter, drar på ferier, har alle høytider og ferier sammen… osv. kun for at barna skal få det så behagelig som mulig? Og du er nr…… på lista. Anonymkode: dc406...feb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #2 Skrevet 4. februar 2024 Nei slike har jeg styrt unna, de leker 50% familie og 50% date deg/singel, enten er det slutt og man lever separate liv eller så får de bare bo sammen. Anonymkode: 5dfe6...13d 10 1 10
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Skrevet 4. februar 2024 Nei, en sånn mann har tydeligvis nok med seg sjøl og sitt. De har levd så lenge i bobla til seg og exen at de ikke skjønner hvordan de skal forholde seg til en ny partner og hva som kreves når en vil etablere seg på nytt i tillegg til det en har fra før. En må unngå sånne menn Anonymkode: 16626...774 4 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #4 Skrevet 4. februar 2024 Nei. Det er ikke noe galt å velge en slik løsning, men det hadde ikke funket for meg. Anonymkode: 118fe...cf1 8 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #5 Skrevet 4. februar 2024 Regner med du ikke er innvitert? Sånt hadde jeg tenkt meg godt om før jeg ble seriøs med, ikke bli gravid med han før ting er skikkelig snakket om. Hyggelig at dem gjør mye med barna, men jeg synes dette høres ut som litt vel mye, det er ikke plass til noen ny parnter oppi dette. Hva sier han selv? Jeg ville spurt hva om jeg ønsker og ferie jul med deg hos mine foreldre? Hva om vi får barn hva tenker du da. Anonymkode: f6164...af4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #6 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Regner med du ikke er innvitert? Sånt hadde jeg tenkt meg godt om før jeg ble seriøs med, ikke bli gravid med han før ting er skikkelig snakket om. Hyggelig at dem gjør mye med barna, men jeg synes dette høres ut som litt vel mye, det er ikke plass til noen ny parnter oppi dette. Hva sier han selv? Jeg ville spurt hva om jeg ønsker og ferie jul med deg hos mine foreldre? Hva om vi får barn hva tenker du da. Anonymkode: f6164...af4 Er ikke invitert. Og vi er begge ferdig med barn, så graviditet er uaktuelt. Har spurt om fremtidige høytider og ferier, får ikke noe håndfaste svar. Jeg tror det handler om at hun bestemmer her. Vi er ikke offisielle, så ingen vet om oss enda. Derfor jeg er skeptisk… vi må ta det forsiktig «pga barna»… vi har nå vert forsiktige i 8 mnd Anonymkode: dc406...feb 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #7 Skrevet 4. februar 2024 Uselvstendige, svake menn er dårlig forholdsmateriale. Hvor ofte ses dere? Hvordan er sexen? Anonymkode: 0e7d9...570 4
ennivk Skrevet 4. februar 2024 #8 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er ikke invitert. Og vi er begge ferdig med barn, så graviditet er uaktuelt. Har spurt om fremtidige høytider og ferier, får ikke noe håndfaste svar. Jeg tror det handler om at hun bestemmer her. Vi er ikke offisielle, så ingen vet om oss enda. Derfor jeg er skeptisk… vi må ta det forsiktig «pga barna»… vi har nå vert forsiktige i 8 mnd Anonymkode: dc406...feb Hvis det handler om at hun bestemmer, (at han lar seg bestemme over), så kan du risikere å være i den posisjonen du er i nå i mange år fremover. Når du først har godtatt å være en hemmelighet og at dere må ta det forsiktig pga barna, så er det vanskeligere for deg å kreve din plass. Det er alltid enklere å involvere seg i menn som er helt ferdig med tidligere forhold. 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #9 Skrevet 4. februar 2024 Ja, det der hadde jeg aldri godtatt. Og hvorfor er du hemmelig ? Jeg synes ikke du skal godta det eller. Anonymkode: e49d4...679 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #10 Skrevet 4. februar 2024 de har sikkert også sex, den biten glemte du å nevne. Anonymkode: 51af1...302 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #11 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): de har sikkert også sex, den biten glemte du å nevne. Anonymkode: 51af1...302 Æsj! sex med xn ?? hahah Hvorfor skulle de, liksom ha hatt sex ? Anonymkode: e49d4...679
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #12 Skrevet 4. februar 2024 Jeg «hang» med en sånn person. Da vi var sammen så hadde vi det fint på alle måter. Det som ødela var at han noen ganger løy og sa han måtte stikke på jobb pga noen problemer. Viste seg at hans eks som «slet med ett problem» trengte hjelp øyeblikkelig. Dette kom jo frem etterhvert av han selv. Jeg spurte flere ganger om vi kunne reise til ett bestemt sted og fikk bestandig nei. Vente til våren, vente til høsten osv osv. Ble aldri noe av. Derimot reiste han dit med sin eks. Da løy han også om hvor han skulle en helg. Jeg klarte finne ut at arrangementet han sa han skulle på ikke fantes. Dermed måtte han innrømme løgn igjen og sa samtidig at de hadde vært der jeg ønsket å dra. Eksen har ett stort problem jeg har visst om og barna hans har bekreftet dette. Han sa han føyde eksen for at barna skulle få litt fri fra meldinger og tlf. Jeg kan forstå det, men jeg orket ikke lenger. Savner han veldig og tenker på han hver eneste dag. Skulle bare ønske han tok kontakt en dag. Han var veldig glad i meg og så på meg som sin nærmeste. Jeg kommer ikke til å engasjere meg med noen mann på nytt. Jeg orker ikke skuffelser lenger. Anonymkode: 9cc04...aab 2 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #13 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 18.43): de har sikkert også sex, den biten glemte du å nevne. Anonymkode: 51af1...302 Nei de har ikke sex, han liker henne ikke engang. Hadde sex med henne sist, 2 år før han møtte meg. Anonymkode: dc406...feb
Rosalilje84 Skrevet 6. februar 2024 #14 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 13.28): Der de overnatter, drar på ferier, har alle høytider og ferier sammen… osv. kun for at barna skal få det så behagelig som mulig? Og du er nr…… på lista. Anonymkode: dc406...feb Altså, overnatting med ei annen dame er utelukket, uansett hvem denne dama er. Særlig når denne dama er ei som han har hatt sex med i mange år, og som han deler fortiden og barna med. Hadde heller ikke giddet å være nummer sist etter eksen og alle de andre. Klarer de å sove i samme seng, dra på ferier sammen og feire høytider sammen, så klarer de for faen også å bo sammen for barnas skyld. 1 3
Rosalilje84 Skrevet 6. februar 2024 #15 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei de har ikke sex, han liker henne ikke engang. Hadde sex med henne sist, 2 år før han møtte meg. Anonymkode: dc406...feb SIER HAN. 11
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #16 Skrevet 6. februar 2024 On 2/4/2024 at 1:28 PM, AnonymBruker said: Der de overnatter, drar på ferier, har alle høytider og ferier sammen… osv. kun for at barna skal få det så behagelig som mulig? Og du er nr…… på lista. Anonymkode: dc406...feb Vi gjør dette, altså feirer jul og har ferie sammen hvis det passer seg. Og jeg og eksen er ikke bestevenner akkurat.... Bruddet var stygt. Vi bor også 4 timer unna hverandre. Kjæresten min er ok med denne ordningen. Han stoler på meg. Han er selv vokst opp med alenemor, så han skjønner mer enn de fleste. Dette kommer sikkert til å endre seg om vi får samboere, men så lenge alle parter har hvert sine hjem, så går det greit. Det er snakk om jul, bursdag, påske og fem dager om sommeren. Barnet ønsker å være sammen med begge foreldrene sine. Da biter vi tennene sammen, så barnet får noen minner og bilder av mor og far sammen. Det er ikke sånn at vi har lyst til å ha mye kontakt eller være i hverandres liv, men så ble jeg uplanlagt gravid for noen år siden, og nå må vi bare forholde oss til hverandre og få ting til å funke. Anonymkode: a3e48...cab 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #17 Skrevet 6. februar 2024 Rosalilje84 skrev (3 minutter siden): SIER HAN. Det er ikke sexbiten jeg er mest bekymret for her. Anonymkode: dc406...feb
Rosalilje84 Skrevet 6. februar 2024 #18 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi gjør dette, altså feirer jul og har ferie sammen hvis det passer seg. Og jeg og eksen er ikke bestevenner akkurat.... Bruddet var stygt. Vi bor også 4 timer unna hverandre. Kjæresten min er ok med denne ordningen. Han stoler på meg. Han er selv vokst opp med alenemor, så han skjønner mer enn de fleste. Dette kommer sikkert til å endre seg om vi får samboere, men så lenge alle parter har hvert sine hjem, så går det greit. Det er snakk om jul, bursdag, påske og fem dager om sommeren. Barnet ønsker å være sammen med begge foreldrene sine. Da biter vi tennene sammen, så barnet får noen minner og bilder av mor og far sammen. Det er ikke sånn at vi har lyst til å ha mye kontakt eller være i hverandres liv, men så ble jeg uplanlagt gravid for noen år siden, og nå må vi bare forholde oss til hverandre og få ting til å funke. Anonymkode: a3e48...cab Men altså, du må ikke sove i samme hus/seng med eksen, bare fordi dere feirer ting sammen.
Rosalilje84 Skrevet 6. februar 2024 #19 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke sexbiten jeg er mest bekymret for her. Anonymkode: dc406...feb Ikke jeg heller. Det er hele konseptet med å fortsette å leke familie med eksen, sove sammen med eksen og holde den nye dama hemmelig. Vet "eksen" at det er slutt, liksom? 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #20 Skrevet 6. februar 2024 Rosalilje84 skrev (2 minutter siden): Ikke jeg heller. Det er hele konseptet med å fortsette å leke familie med eksen, sove sammen med eksen og holde den nye dama hemmelig. Vet "eksen" at det er slutt, liksom? Jeg stoler på at de ikke har sex. Men stoler ikke helt på at «x» vet at det er slutt egentlig…. Han sier det, men har ikke helt troen. Pga altfor mye samvær med hverandre. Anonymkode: dc406...feb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå