Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren har hatt en periode hvor ting bare virker dyster og mørkt. Ukedagene er mye jobb på begge og han har vært en del syk idet siste. Synes ting har forandret seg veldig de siste 1.5 mnd, der han gjør ting alene i helgene, bor nesten på mobilen sin eller spiller tv spill. Jeg har prøvd å ta dette opp men han blir bare sur og sier jeg lager problemer av ingenting.  Så helgene er jeg stort sett alene fordi mine venner har enten barn eller er sammen med sine partnere.  

Anonymkode: 6643c...34f

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sover 1-2 timer lengre enn han. Så vi spiser frokost hver for oss. Så tar vi gjerne en kaffe eller to mens vi prater, planlegger diverse (alt fra mat, handling, prosjekter hus, reise). Vi tar unna litt i huset hver for oss, ofte jobber en av oss litt. Innimellom har vi felles prosjekter i hus og hage. Innimellom går vi en tur sammen, eller vi trener her for oss. Lunsj spiser vi alltid sammen i helgene, går ut og spiser eller lager noe godt hjemme. Ettermiddagen er det gjerne hver vår skjerm. Så lager vi god mat sammen, det blir som regel litt vin. Fredag er det TV-mat. Lørdag og søndag spiser vi ved spisebordet. 

Anonymkode: 0a11e...2e7

Skrevet

Ja det høres egentlig ut som her ser jeg. Vi var kanskje mer ute sammen i helgene og spiste, men etter han har hatt omgangssyke og diaré i to omganger så orker han lite, spiser lite og egentlig bare er daff. 

Skrevet

Er han depressiv? Men uansett, vil han ikke prate med deg, og bare blir sint og irritert kommer man ingen vei. Ville vel prøvd litt til, ellers tror jeg du må sette hardt mot hardt. Si at om han bruker all sin tid uten og bruke noe på deg, så må du si hvorfor er vi sammen da? Da ser ikke jeg  noen fremtid for oss lengre, om du likevel ikke har tid til meg overhode. 

Anonymkode: cf6f9...904

Skrevet

Hvordan tar du det opp med han? 

Anonymkode: c7dba...544

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg og samboeren har hatt en periode hvor ting bare virker dyster og mørkt. Ukedagene er mye jobb på begge og han har vært en del syk idet siste. Synes ting har forandret seg veldig de siste 1.5 mnd, der han gjør ting alene i helgene, bor nesten på mobilen sin eller spiller tv spill. Jeg har prøvd å ta dette opp men han blir bare sur og sier jeg lager problemer av ingenting.  Så helgene er jeg stort sett alene fordi mine venner har enten barn eller er sammen med sine partnere.  

Kan være han er utbrent og føler behov for å koble ut verden. Han bør i såfall si noe om det, slik at du vet hva som foregår. 

Anonymkode: 6b229...cc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...