AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #21 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, det tenker jeg også. vi har ikke noe felles, bor ikke sammen, og det er ikke snakk om å bo sammen engang, for han trenger plass til å hvile hode sitt VELDIG OFTE . Jeg må tenke nøye om det dere skriver. Jeg har lyst til å føle meg attraktiv og kvinnelig ved mannen jeg er sammen med - isteden for det så føler jeg meg skikkelig uønsket og trist ! Anonymkode: 7eb2a...0c3 Dette er kjempe vondt ❤️ Du fortjener å føle deg ønsket og elsket! Anonymkode: 9d197...685
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #22 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er kjempe vondt ❤️ Du fortjener å føle deg ønsket og elsket! Anonymkode: 9d197...685 Tusen takk for fine ord 💗 Han var i mange forhold før meg, og i følge han så ble han dumpet hver gang ... en var slem, mange var utro osv osv ... uendelige historier hvor han ble såret ... nå begynner jeg å skjønne hva som var problemet der ! Da blir jeg sikkert en av de som var *slemme* mot han ! Anonymkode: 7eb2a...0c3 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #23 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tusen takk for fine ord 💗 Han var i mange forhold før meg, og i følge han så ble han dumpet hver gang ... en var slem, mange var utro osv osv ... uendelige historier hvor han ble såret ... nå begynner jeg å skjønne hva som var problemet der ! Da blir jeg sikkert en av de som var *slemme* mot han ! Anonymkode: 7eb2a...0c3 Kan virke som kjæresten din ikke velger kjæreste som har likt behov som han, for han er det ikke like sårt, som for den som mangler intimitet. Han har kanskje ikke sett dette helt selv heller, siden han føler seg såret fra tidligere relasjoner? Anonymkode: 9d197...685
Gjest Medelsvensson Skrevet 5. februar 2024 #24 Skrevet 5. februar 2024 Fra et tidligere forhold, der hun ikke ønsker/hadde behov for fysisk nærhet, ble det etter hvert en kilde til stor frustrasjon. Hun ville ikke være naken sammen med meg i sengen, tok alltid på seg en pyjamas. Siden jeg synes hud mot hud er svært deilig, ble det ene året etter det andre uten noe særlig fysisk kontakt, umulig å fortsette å leve med. Forholdet tok slutt.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #25 Skrevet 5. februar 2024 Medelsvensson skrev (4 timer siden): Fra et tidligere forhold, der hun ikke ønsker/hadde behov for fysisk nærhet, ble det etter hvert en kilde til stor frustrasjon. Hun ville ikke være naken sammen med meg i sengen, tok alltid på seg en pyjamas. Siden jeg synes hud mot hud er svært deilig, ble det ene året etter det andre uten noe særlig fysisk kontakt, umulig å fortsette å leve med. Forholdet tok slutt. Det er ikke noe fint å ha det sånn ! 😳 jeg klarer ikke å leve sånn jeg heller … fysisk nærhet er kjempe viktig for meg … etter mange samtaler orker jeg ikke å masse noe mer … det blir bare dumt å spørre om han kan ta på meg og den ene tilbakemelding jeg får er «ehh» jeg er sliten … han sier jo at han synes jeg er deilig osv … men vil ha meg på avstand ! Jeg er bare trist jeg 😢😢 føler meg skikkelig stygg og dum som maser på nærhet … det skulle vært en naturlig ting ! Anonymkode: 7eb2a...0c3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå