Gå til innhold

Sex i et forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vi er sammen i over 3 år - jeg har fortalt at fysisk behov er ganske stort hos meg - mener ikke bare sex, men alt fra kyss til en klem ! Han har IKKE behov for fysisk behov i det hele tatt … vi bor ikke sammen en gang … det var fint til begynnelse men nå sier han at det han trenger er at jeg er i nærheten … at han hører meg puste eller sove 😳 hva kan jeg gjøre ? 😳

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du har lurt han fra dag 1?

Anonymkode: 406a3...682

Skrevet

Hæ? Skjønner ikke hva du lurer på.

Anonymkode: a379e...5f7

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, AnneSof said:

Hei vi er sammen i over 3 år - jeg har fortalt at fysisk behov er ganske stort hos meg - mener ikke bare sex, men alt fra kyss til en klem ! Han har IKKE behov for fysisk behov i det hele tatt … vi bor ikke sammen en gang … det var fint til begynnelse men nå sier han at det han trenger er at jeg er i nærheten … at han hører meg puste eller sove 😳 hva kan jeg gjøre ? 😳

Jeg skjønte ingenting av det du skrev 😅

hva  mener du?

Anonymkode: a24e2...a20

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Hæ? Det var greit for deg at han ikke er fysisk og nå vil han høre deg sove?👀

Skrevet

Hun har et sterkt behov for fysisk kontakt, han har ikke. Det var mer fysisk kontakt i starten, nå vil han bare ha henne i nærheten eller sove sammen uten noe fysisk kjærlighet. 

Var ikke så vanskelig å forstå… 

Ts; bare gjør det slutt, dette blir ikke bedre. Du kan ikke leve et liv hvor du må kreve fysisk kjærlighetserklæringer. Han kan ha en psykisk lidelse dersom han ikke ønsker noe form for fysisk kontakt med sin kjæreste.

Anonymkode: 9d197...685

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun har et sterkt behov for fysisk kontakt, han har ikke. Det var mer fysisk kontakt i starten, nå vil han bare ha henne i nærheten eller sove sammen uten noe fysisk kjærlighet. 

Ts; bare gjør det slutt, dette blir ikke bedre. Du kan ikke leve et liv hvor du må kreve fysisk kjærlighetserklæringer. Han kan ha en psykisk lidelse dersom han ikke ønsker noe form for fysisk kontakt med sin kjæreste.

Det var akkurat det jeg mente … pg det synes jeg er VELDIG vanskelig ! 
jeg er noen år yngre enn han … og jeg må nesten be han for å ligge på armen … vi har det kjempe fint sammen men jeg får ikke dekket mine behov men han altså 🥲

Skrevet
Just now, AnneSof said:

Det var akkurat det jeg mente … pg det synes jeg er VELDIG vanskelig ! 
jeg er noen år yngre enn han … og jeg må nesten be han for å ligge på armen … vi har det kjempe fint sammen men jeg får ikke dekket mine behov men han altså 🥲

Da virker det ikke som det er så fint likevel kanskje?

Anonymkode: a24e2...a20

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har altfor lett for å si at folk skal gjøre det slutt med sine partnere på KG, dette er kjempe skummelt for du får bare et lite innblikk.  Så kommer du med diagnoser som psykisk lidelse på et menneske du ikke vet noe om? Du er rett og slett farlig. 

Anonymkode: 6d93f...68e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette høres ikke ut som at blir et godt forhold for deg.

Anonymkode: 42804...965

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har altfor lett for å si at folk skal gjøre det slutt med sine partnere på KG, dette er kjempe skummelt for du får bare et lite innblikk.  Så kommer du med diagnoser som psykisk lidelse på et menneske du ikke vet noe om? Du er rett og slett farlig. 

Jeg har det? Jeg har da ikke for vane å kommentere at noen skal avslutte forhold. 

Men dette kommer til å såre ts i lengden og ødelegge hennes selvtillit. Jeg snakker av erfaring. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg har det? Jeg har da ikke for vane å kommentere at noen skal avslutte forhold. 

Men dette kommer til å såre ts i lengden og ødelegge hennes selvtillit. Jeg snakker av erfaring. 

Din erfaring er din, og ikke ts sin. Ts er tydelig forvirret selv og og trenger nok mer råd fra en fagperson enn en liksom psykolog på KG som blander inn sin historie. 

• Liker 1
Skrevet

Det du kan gjøre er å formidle dine behov. Hva du trenger. Det er et godt utgangspunkt for å utvikle eller avslutte forholdet.

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde avsluttet forholdet fordi jeg hadde innsett at vi var altfor forskjellige til at begge to vil ha det godt sammen.

Jeg tror han i dette forholdet kan være veldig fornøyd, hvis du alltid går på akkord med dine egne forhold, ts - og det betyr at du ikke vil kunne ha det godt sammen med denne mannen. Når du og dine behov ikke blir sett, da vil det gå utover din selvfølelse, du blir på mange måter avvist som person og som kvinne, dine behov blir uviktige.

Å få ham til å endre seg når han har sagt så tydelig fra hvordan han er og hvilke behov han har, det har ingen hensikt. Dere er rett og slett altfor forskjellige til å skape et forhold hvor dere begge to har det godt.

Anonymkode: 085a9...46d

Skrevet
AnneSof skrev (1 time siden):

Du bør ta deg en alvorsprat med partneren din, men min erfaring er at sånne verdier i et menneske er innprogrammert i bånn og ikke endrer seg.

Anonymkode: 3e191...fe5

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Din erfaring er din, og ikke ts sin. Ts er tydelig forvirret selv og og trenger nok mer råd fra en fagperson enn en liksom psykolog på KG som blander inn sin historie. 

Du klarte jo ikke engang lese ts sitt innlegg. Hun skriver ganske tydelig at hun har sagt fra starten at hun hadde et stort fysisk behov. Hun fremstår ikke «forvirret for meg, du sykeliggjør ts fordi du ikke klarte å forstå hva hun skrev. Som helt ærlig, ikke var litt vanskelig å forstå engang. Hun virker frustrert over situasjonen og jeg tviler for at en fagperson hadde bedt ts bli i et slikt forhold hvor hun ikke får den nærheten hun har behov for. 
Dette er ikke et tilfelle hvor hun får «for lite» sex eller kos, her er absolutt ingenting. Hun må be om å få ligge inntil han. Du har tydeligvis veldig liten innsikt i hvordan denne avvisningen påvirker selvfølelsen til et menneske. 

• Liker 3
Skrevet
Sparkling_Pink skrev (56 minutter siden):

Det du kan gjøre er å formidle dine behov. Hva du trenger. Det er et godt utgangspunkt for å utvikle eller avslutte forholdet.

Det har jeg gjort. Jeg har sagt rett ut at å ha sex 1 gang i mnd er ikke helt for meg, da begynte han å forklare at vi kan ha det fint likevel...at HAN synes det er fint å ha meg i nærheten bare ... han hører jo ikke hva jeg sier i det hele tatt ... det har blitt verre og verre etter jeg tok den praten med han ... så jeg er forvirret hva jeg skal gjøre ... vil ikke såre han heller :(

Anonymkode: 7eb2a...0c3

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det har jeg gjort. Jeg har sagt rett ut at å ha sex 1 gang i mnd er ikke helt for meg, da begynte han å forklare at vi kan ha det fint likevel...at HAN synes det er fint å ha meg i nærheten bare ... han hører jo ikke hva jeg sier i det hele tatt ... det har blitt verre og verre etter jeg tok den praten med han ... så jeg er forvirret hva jeg skal gjøre ... vil ikke såre han heller :(

Beklager. Dette forholdet er ikke noe for deg. Jeg gikk i tilsvarende situasjon.

• Liker 1
Skrevet
Sparkling_Pink skrev (1 minutt siden):

Beklager. Dette forholdet er ikke noe for deg. Jeg gikk i tilsvarende situasjon.

Ja, det tenker jeg også. vi har ikke noe felles, bor ikke sammen, og det er ikke snakk om å bo sammen engang, for han trenger plass til å hvile hode sitt VELDIG OFTE . Jeg må tenke nøye om det dere skriver. Jeg har lyst til å føle meg attraktiv og kvinnelig ved mannen jeg er sammen med - isteden for det så føler jeg meg skikkelig uønsket og trist ! 

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...