AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Del Skrevet 4. februar 2024 Jeg har nettopp kjøpt stjernebacon men er hos kompis (med ødelagt kjøleskap :O) kan pakkene ligge ute i noen timer? Anonymkode: 8d51b...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millinea Skrevet 4. februar 2024 #2 Del Skrevet 4. februar 2024 Kan du ikke legge de ute i kulda? Risikosport etter 20 min i romtemp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Del Skrevet 4. februar 2024 Det er ikke noe problem. Selv med rent svinekjøtt hadde det gått helt fint, og med alt saltet i bacon går det i alle fall bra. Anonymkode: dd17c...c2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #4 Del Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det er ikke noe problem. Selv med rent svinekjøtt hadde det gått helt fint, og med alt saltet i bacon går det i alle fall bra. Anonymkode: dd17c...c2c Millinea skrev (1 time siden): Kan du ikke legge de ute i kulda? Risikosport etter 20 min i romtemp. To helt ulike svar 😅 Anonymkode: 8d51b...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 4. februar 2024 #5 Del Skrevet 4. februar 2024 Det går helt fint. Om det mot formodning skulle være noen bakterier som utvikler seg på den tiden, vil de effektivt bli tatt knekken på når du steker baconet etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #6 Del Skrevet 4. februar 2024 Null problem. Folk som sier noe annet har ikke peiling og er hysteriske. Jeg har med matvarer på jobb og kokkelerer på kjøkkenet i lunsjen og flere ganger har det vært på travelt at jeg ikke har hatt tid til å ta lunsj før 8-9 timer inn i 12-timersvakta. Jeg gidder sjeldent å gå til kjøkkenet for å legge matvarene i kjøleskapet, med mindre jeg har med meg matvarer som ost og fløte som blir fortere dårlig i romtemperatur enn bacon, og jeg ikke skal bruke opp alt av det. Skal jeg likevel bruke det opp, så er ikke det heller noe problem. Bacon og annet kjøtt er i alle fall null problem. Anonymkode: f60cd...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå