Gå til innhold

Finnes det en frossenpizza som ikke er ultraprosessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har man dårlig råd kjøper man ikke frossenpizza, det er faktisk billigere å kjøpe en fra pizzabakeren. 

Anonymkode: b0b6d...912

Det kommer nå an på. Skulle jeg dratt til nærmeste Pizzabakeren-filial, ville det tatt meg åtte timer og kostet nesten 600 kroner.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan måles helsegevinster på de som klarer å unngå ultraprosessert, og de som meg som ikke tenker på det i hverdagen? Blir mennesker fulgt opp over mange år for å lage en en forskning på dette? Jeg skulle helt klart vært bedre og mer bevisst, så dette er ikke ment som jeg ikke tror det er noe i det. Er bare nysgjerrig. 

Anonymkode: c0bc5...f77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan måles helsegevinster på de som klarer å unngå ultraprosessert, og de som meg som ikke tenker på det i hverdagen? Blir mennesker fulgt opp over mange år for å lage en en forskning på dette? Jeg skulle helt klart vært bedre og mer bevisst, så dette er ikke ment som jeg ikke tror det er noe i det. Er bare nysgjerrig. 

Anonymkode: c0bc5...f77

Det er kreftrelatert. 

Anonymkode: 4165e...796

AnonymBruker
Skrevet

Jeg støtte Pinsa som et godt alternativ til frossen pizza, da kan du slenge på akkurat det du vil har og bunnen inneholder kun ting vi vet hva er ikke noe tull.

Anonymkode: c1a9d...d6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 13.03):

Prøv dr otker med kylling og spinat , bedre enn alternativene.

Anonymkode: 2c5ac...462

Dr Otker smaler grusomt uansett type pizza. 

Anonymkode: fbb83...90d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...