Gå til innhold

Svangerskapsforgiftning eller bihulebetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er i uke 36. Lurer på om det går ann å få akutt bihulebetennelse, uten å ha vært forkjølt i forkant? Det føles ut som at jeg har det, med hodepine/vondt mellom øynene og i panna, og når jeg bøyer meg frem. Har vart i tre dager, verst i dag.
 Eller kan det være symptom på svangerskapsforgiftning? 

Anonymkode: 0b232...e8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være ett symptom svangerskapsdiabetes da vondt i hodet spesielt i pannen/mellom øynene er ett av hoved symptomene sammen med høyt blodtrykk og protein i urinen. Du burde kontaktet sykehuset eller jordmor. Ta en telefon nå 🙂 

Skrevet

Kontakt sykehuset og få en sjekk. Urinprøve og blodtrykk.

Skrevet

Takk for svar :) bør jeg det altså, selv om jeg var hos jordmor for 6 dager siden, og alt var fint da? Er redd for å være overhysterisk..

Skrevet

Du kan alltid ringe og høre. Men jeg har opplevd å våkne med bihulebetennelse. Er du tett i nesa også?

Anonymkode: edf9f...117

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du kan alltid ringe og høre. Men jeg har opplevd å våkne med bihulebetennelse. Er du tett i nesa også?

Anonymkode: edf9f...117

Er ikke tett i nesa. Men slik det føles for øvrig minner meg veldig om bihulebetennelse, som jeg tidligere har hatt etter forkjølelser. Hører/kjenner også lyder fra bihulene, vanskelig å beskrive, men slags klikking og bevegelse  til tider. Vil anta at det er bihulebetennelse. Hodepine ved svangerskapsforgiftning vil kanskje ikke forverres når man bøyer seg fremover?

Skrevet

Ring føden du, så får du helt sikkert komme inn til en skjekk👍

Skrevet

Jeg våknet en dag i uke 36 med en kraftig hodepine. Ble etter hvert lyssky og kvalm. Det gjorde helt klart vondere når jeg bevegde hodet. Jeg trodde først jeg hadde fått migrene. Men det var svangerskapsforgiftning. Ring føden så får du komme inn til en sjekk, så er du helt sikkert. ❤️ 

Anonymkode: 978d3...088

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...