AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Del Skrevet 4. februar 2024 Hei, jeg er en 20 år gammel jente som holder på å skal ta brasiliansk hår fjerning med laser. Dvs alt nedentil forsvinner permanent etter et par behandlinger. Jeg er ekstremt lei av å ha hår der som er i veien og stikker når det vokser ut, men er redd for at om kanskje 10/20 år så vill man ha hår der? Nå sikter jeg litt til eldre kvinner der ute. Spiller det så mye rolle? Hvilke tanker har dere? Syntes man det er rart å ha en glattbarbert tiss som en 40 år gammel dame liksom?😅 Anonymkode: ac444...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #2 Del Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei, jeg er en 20 år gammel jente som holder på å skal ta brasiliansk hår fjerning med laser. Dvs alt nedentil forsvinner permanent etter et par behandlinger. Jeg er ekstremt lei av å ha hår der som er i veien og stikker når det vokser ut, men er redd for at om kanskje 10/20 år så vill man ha hår der? Nå sikter jeg litt til eldre kvinner der ute. Spiller det så mye rolle? Hvilke tanker har dere? Syntes man det er rart å ha en glattbarbert tiss som en 40 år gammel dame liksom?😅 Anonymkode: ac444...1f3 Det kommer tilbake etterhvert, man kan ikke bare slutte med behandlinger. Man må ta gjennoppfriskning Anonymkode: 12e0d...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Del Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det kommer tilbake etterhvert, man kan ikke bare slutte med behandlinger. Man må ta gjennoppfriskning Anonymkode: 12e0d...af9 Hmm, så det kommer ikke til å forsvinne helt selvom man har tatt det mange nok ganger + gjennoppfriskning opp gjennom årene? Anonymkode: ac444...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #4 Del Skrevet 5. februar 2024 Jeg er 35 år og barberer meg nedentil 2 ganger i uken, ingen utsikter for at det blir slutt på dette med det første. Men med hensyn til laser der nede, er det trygt? Innebærer det noe risiko for brannskader/arr? Anonymkode: 4d0dc...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 6. februar 2024 #5 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Men med hensyn til laser der nede, er det trygt? Innebærer det noe risiko for brannskader/arr? Går du til noen med godt med erfaring tror deg det er veldig liten sjanse for skader! Men jeg ville være veldig nøye med å sjekke at vedk som skal utføre selve behandlingen har lang erfaring i faget. Det er definitivt et håndverk som må læres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 6. februar 2024 #6 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 13.26): Det kommer tilbake etterhvert, man kan ikke bare slutte med behandlinger. Man må ta gjennoppfriskning Anonymkode: 12e0d...af9 Håret som blir fjernet kommer ikke tilbake, men det er riktig som det sies at pga at det hele tiden vil gro ut helt nye hårstrå kreves en behandling eller to i året for å forbli 100% hårfri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #7 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 12.24): Hei, jeg er en 20 år gammel jente som holder på å skal ta brasiliansk hår fjerning med laser. Dvs alt nedentil forsvinner permanent etter et par behandlinger. Jeg er ekstremt lei av å ha hår der som er i veien og stikker når det vokser ut, men er redd for at om kanskje 10/20 år så vill man ha hår der? Nå sikter jeg litt til eldre kvinner der ute. Spiller det så mye rolle? Hvilke tanker har dere? Syntes man det er rart å ha en glattbarbert tiss som en 40 år gammel dame liksom?😅 Anonymkode: ac444...1f3 jeg tar laserbehandling på et begrenset område i ansiktet. Du må gå mange ganger før alt er vekke, fordi hårene er i ulike vekststadier, og etterpå må du gå flere ganger i året for å ta nye hår som dukker opp. De må være mørke i fargen. Det er veldig dyrt og ganske vondt. De tar ett og ett hår, så det er tidkrevende. Det er dyrt å ta to cm på overleppa - et område som du snakker om tør jeg ikke tenkte på hva koster pga tidsbruken. Jeg ville aldri gjort det noe annet sted enn i ansiktet. Anonymkode: f6a63...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #8 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 12.24): Hei, jeg er en 20 år gammel jente som holder på å skal ta brasiliansk hår fjerning med laser. Dvs alt nedentil forsvinner permanent etter et par behandlinger. Jeg er ekstremt lei av å ha hår der som er i veien og stikker når det vokser ut, men er redd for at om kanskje 10/20 år så vill man ha hår der? Nå sikter jeg litt til eldre kvinner der ute. Spiller det så mye rolle? Hvilke tanker har dere? Syntes man det er rart å ha en glattbarbert tiss som en 40 år gammel dame liksom?😅 Anonymkode: ac444...1f3 ukjent for mange, men når du kommer opp i årene forsvinner håret nedentil og på leggene, men kommer i fjeset istedet for. Anonymkode: f6a63...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #9 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ukjent for mange, men når du kommer opp i årene forsvinner håret nedentil og på leggene, men kommer i fjeset istedet for. Anonymkode: f6a63...b59 tilføyer: Jeg synes faktisk det er urkomisk at unge damer legger så mye tid, penger og ubehag gjennom tiår, for å se ut som en gammel dame nedentil! Anonymkode: f6a63...b59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 7. februar 2024 #10 Del Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): tilføyer: Jeg synes faktisk det er urkomisk at unge damer legger så mye tid, penger og ubehag gjennom tiår, for å se ut som en gammel dame nedentil! Anonymkode: f6a63...b59 Jeg skulle så ønske kg hadde en 😂 jeg kunne trykke på 😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #11 Del Skrevet 7. februar 2024 Jeg har fått mer problemer med ubalanse nedentil etter 35, og det som hjelper mest er å ha en stripe med hår. Da blir det mindre klamt og sikkert dårligere vekstvilkår for ulumskheter. Det gjelder sikkert ikke alle, men jeg er i alle fall veldig fornøyd med å ha muligheten. Anonymkode: 4e2ee...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå