AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Skrevet 4. februar 2024 Hei, nå føler jeg meg litt dum …….. vi er sammen i over 3 år nå, bor ikke sammen … det er ikke snakk om å bo sammen fra hans side heller ! kjæresten min har en sønn som er i voksen alder - hver gang han er på besøk så føler jeg meg helt glemt bort ! Jeg er invitert til å ta en kaffe … ca 30 min så ser jeg på kjæresten min at det er nok (på tide å dra hjem). han pleier å ringe veldig ofte … men ikke der og da ! Vi har ikke hatt noe kontakt i 2 dager (bortsett fra et per meldinger) da han endelig ringer så avslutter han samtalen i løpet av 3 min ! Ikke misforstå meg - jeg vil at de skal være sammen og trenger ikke å være sammen dem 24/7 men det hadde vært fint å være litt inkludert ! Når jeg har min sønn på 6 hjemme så han pleier å ringe flere ganger om dagen og jeg finner alltid 10 min til å ta en prat - han overnatter hos meg da … spiser middager osv … men han vil være for seg selv med barnet sitt som er voksen … kanskje det er jeg som er helt på bærtur men derfor jeg spør om det er vanlig … 😳 Anonymkode: 072f7...9e3 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #2 Skrevet 4. februar 2024 58 minutter siden, AnonymBruker said: Hei, nå føler jeg meg litt dum …….. vi er sammen i over 3 år nå, bor ikke sammen … det er ikke snakk om å bo sammen fra hans side heller ! kjæresten min har en sønn som er i voksen alder - hver gang han er på besøk så føler jeg meg helt glemt bort ! Jeg er invitert til å ta en kaffe … ca 30 min så ser jeg på kjæresten min at det er nok (på tide å dra hjem). han pleier å ringe veldig ofte … men ikke der og da ! Vi har ikke hatt noe kontakt i 2 dager (bortsett fra et per meldinger) da han endelig ringer så avslutter han samtalen i løpet av 3 min ! Ikke misforstå meg - jeg vil at de skal være sammen og trenger ikke å være sammen dem 24/7 men det hadde vært fint å være litt inkludert ! Når jeg har min sønn på 6 hjemme så han pleier å ringe flere ganger om dagen og jeg finner alltid 10 min til å ta en prat - han overnatter hos meg da … spiser middager osv … men han vil være for seg selv med barnet sitt som er voksen … kanskje det er jeg som er helt på bærtur men derfor jeg spør om det er vanlig … 😳 Anonymkode: 072f7...9e3 Prøver du å ta intinativ til det selv? Og viser du interesse for sønnen hans? Hvis ikke kan han kanskje tenke han gjør deg en «tjeneste» det er jo heller ikke feil å prate om det, hva og hvordan dere begge syns det skal være Anonymkode: 2d1a6...411
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøver du å ta intinativ til det selv? Og viser du interesse for sønnen hans? Hvis ikke kan han kanskje tenke han gjør deg en «tjeneste» det er jo heller ikke feil å prate om det, hva og hvordan dere begge syns det skal være Anonymkode: 2d1a6...411 Det gjør jeg faktisk … prøvde å invitere dem på middag flere ganger … får jo bare svar at han vil være sammen sønnen sin … for han ikke sett han på lenge … det skjønner jeg på en måte … men man kan inkludere andre partneren sinlitt … tenker jeg da - vi pratet om det … han ble enig med meg der og da … men så kom sønnen (som jeg liker veldig godt) og så ble det samme og samme igjen Anonymkode: 072f7...9e3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #4 Skrevet 4. februar 2024 Det høres ut som dere er voksne nok til å spørre hverandre om hvorfor ting er slik og slik, istedet for å spekulere på KG. Anonymkode: 97a78...eab 1 1
Virrevirrevapp Skrevet 4. februar 2024 #5 Skrevet 4. februar 2024 Man kan med et barn på 6 på en middag med sin kjæreste, men med en voksen sønn må man høre om denne sønnen faktisk har tid& lyst. Tipper at å være 20 og endelig ha litt tid med pappa, så kommer middag med pappas nye kjæreste langt ned på lista av ting sønnen prioriterer. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #6 Skrevet 4. februar 2024 Virrevirrevapp skrev (5 timer siden): Man kan med et barn på 6 på en middag med sin kjæreste, men med en voksen sønn må man høre om denne sønnen faktisk har tid& lyst. Tipper at å være 20 og endelig ha litt tid med pappa, så kommer middag med pappas nye kjæreste langt ned på lista av ting sønnen prioriterer. Ja, helt klart ! det skjønner til og meg jeg 😆 Hadde han forklart det på den måten så hadde jeg ikke vært fortvilet, tingen er at han sier at HAN som har behov å være alene med sønnen sin - og det er innenfor ... men er det innenfor at han krever å være inkludert i min familie med den holdning han har ?? Når jeg er sammen med 6 åring og leker og ser ikke at han ringer så er det hundre spørsmål hva vi gjør, hvor jeg er osv ... når han får besøk av sønnen sin så er det stille i 2 dager og når jeg ringer så han tar ikke telefon ... svarer på mine meldinger etter 5/6 timer ... Anonymkode: 072f7...9e3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #7 Skrevet 5. februar 2024 Hvis han ser sønnen sin sjelden, så synes jeg du burde klare 2 dager hvor du ikke er første prioritet. Hvorfor skal han sitte i telefon med deg, når han ser deg mye ellers? Anonymkode: ad899...f39 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #8 Skrevet 5. februar 2024 Jeg er sånn selv. Når jeg er på besøk hos andre synes jeg det er travelt og litt ufint å bruke tid på unødvendige telefonsamtaler med andre. Anonymkode: d0622...589
AnneSof Skrevet 5. februar 2024 #9 Skrevet 5. februar 2024 (endret) . Endret 5. februar 2024 av AnneSof
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #10 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvis han ser sønnen sin sjelden, så synes jeg du burde klare 2 dager hvor du ikke er første prioritet. Hvorfor skal han sitte i telefon med deg, når han ser deg mye ellers? Anonymkode: ad899...f39 Ja, helt enig ! Og jeg klarer meg mer enn to dager uten å prate med han - tingen er at han krever å være inkludert og krever oppmerksomhet når jeg har ungen min hjemme . - men det skal gå bare en vei i følge han ! Det er kanskje det som irriterer meg mest her. Ikke for å forsvare meg selv for som jeg skrev - kan hende jeg er helt på bærtur , men når jeg har prøvd å forklare at det skal være likt så blir han bare sur ! Anonymkode: 072f7...9e3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #11 Skrevet 5. februar 2024 Jeg hadde ikke inkludert en mann i mine barns liv, når den mannen nekter å inkludere meg med sine. Siden det er så stor forskjell på deres barns alder er det kanskje stor aldersforskjell på dere to, ts? Denne mannen vil ikke inkludere deg i sin familie, han har gjort det veldig klart at han ikke vil bo sammen med deg på sikt heller. Samtidig stiller han krav om at du skal være tilgjengelig for ham når det passer ham. Og tar du det opp - da blir han sur... Er dette virkelig et forhold du har det godt i, Ts? Føler du at du blir sett og hørt, at dine behov blir sett og hørt? Ser du i det hele tatt en fremtid med denne mannen som ikke vil inkludere deg og ditt barn i sin familie? Anonymkode: 74fdc...34f 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå